יום רביעי, 17 באפריל 2013

האם אתם מאמינים ש...?

מדובר בפינה חדשה בבלוג שאני בוחן, אנא הודיעו אם הפינה מעניינת אתכם ואתם מעוניינים שהיא תמשיך גם בשבועות הבאים. בפינה זו אציין תפקידים מסוימים בעברם של שחקנים מוכרים מהטלוויזיה והקולנוע.


1. השחקנית קאט דנינגס, אותה אתם מכירים כמקס השנונה בסדרה הקומית Two Broke Girls, שיחקה בסרט Thor את דמותה של דרסי לואיס, עוזרת מחקר לג'יין פוסטר (נטלי פורטמן) וגם שם קשה שלא להבחין בה.



2. השחקן ג'ייק ג'ונסון, המוכר בעיקר בשל תפקידו כניק מילר בסדרה New Girl, שיחק בסרט No String Attached בתור אלי, חברו הטוב של אדם פרנקלין (אשטון קוצ'ר). ומי עוד שיחקה שם ? כמובן, נטלי פורטמן.



3. ואם כבר מדברים על אשטון קוצ'ר, האם ידעתם שהוא הגיע לשחק בתור שחקן אורח לסדרה הקומית המדהימה !Just Shoot Me, בפרק ה 15 של העונה החמישית של הסדרה כדין קאסידי ? צריך לזכור, שהוא עדיין כיכב באותה תקופה בסדרה That 70's Show.



4. מילה קוניס, היום חברתו לחיים של אשטון קוצ'ר ובעבר קולגה שלו בסדרה That 70's Show, אשר גם שיחקה בסרט עם נטלי פורטמן בשם Black Swan בשנת 2010, מדובבת מזה מספר שנים בסדרה Family Guy את דמותה של מג גריפין.



5. ג'נט מונטגומרי, אשר כיכבה לצד נטלי פורטמן ומילה קוניס בסרט Black Swan כיכבה השנה במיני סדרה תקופתית בשם Dancing On The Edge (דרמה תקופתית המתרחשת באנגליה בחצי הראשון של המאה העשרים) וקיימה שם מספר סצינות לוהטות, אם כי לא עד כדי כך לוהטות כמו פורטמן וקוניס בסרט Black Swan.

6 תגובות:

nן אמר/ה...

אממ פינה נחמדה אבל אני מעדיפה יותר את האנקדוטות לדעתי יותר מעניין למרות שלא חידשת לי הרבה פה

אנונימי אמר/ה...

LIKE.

אנונימי אמר/ה...

לא אהבתי.
ומילה קוניס באיש משפחה משנת 2000.

נעמה אמר/ה...

אהבתי, פינה נחמדה עם הרבה פוטנציאל

אנונימי אמר/ה...

הפינה יכולה להיות מאוד נחמדה,אני אהבתי.

אנונימי אמר/ה...

פינה יפה ומענינת תמשיך איתה,