יום רביעי, 7 בינואר 2015

לוח הערכות של רשת CBS לקראת עונת 2016-2015


סדרה שבוטלה:

The Millers


סדרות שיבוטלו:

The McCarthys
The Mentalist (עונה אחרונה)
Two And A Half Man (עונה אחרונה)


סדרה שחודשה:

The Big Bang Theory


סדרות שיחודשו ללא בעיה מיוחדת:

NCIS
Mom (במיוחד לאחר ש The Millers בוטלה)
Two Broke Girls
Scorpion
Criminal Minds
NCIS: New Orleans
Madam Secretary
The Good Wife
Person Of Interset
NCIS:Los Angeles (בגלל שהיא מותג ובמקרה הצורך יזיזו אותה לשעת שידור אחרת)


סדרות שעתידן לא הוכרע עדיין:

Blue Bloods - עדיין כוחה במותניה, אבל רק לעונה נוספת. קשה לראות את הרשת משנה את ערב יום שישי לחלוטין. אבל צריכים להיות עם היד על הדופק לגבי נתוני הרייטינג בחצי השני של העונה. הסיכוי לחידוש: 70%.

Hawaii Five-O - גם במקרה שלה, כמו במקרה של Blue Bloods, יש לה עוד עונה בקנה. וגם במקרה שלה צריכים להיות עם היד על הדופק לגבי נתוני הרייטינג שלה. אולם מצבה פחות טוב מזה של "אחותה". במידה וזה יגיע לאחת מן השתיים, היא זו שתבוטל. הסיכוי לחידוש: 65%.

Mike & Molly - אם תחודש זה שוב יהיה רק בכדי לסתום חורים. עובדת לטובתה העובדה שברשת כבר ביטלו קומדיה אחת ואילו השנייה מסיימת את דרכה. הרבה גם יהיה תלוי בלוח של הרשת לעונה הבאה ובאם הרשת תרצה לבטל שעת קומדיה לטובת דרמה נוספת. במידה וזה יקרה, הסיכויים שלה להישאר נמוכים יותר. הסיכוי לחידוש: 60%.

Elementary - נתוני הרייטינג שלה גרועים, ואם זה היה תלוי רק בכך, הסדרה הייתה מבוטלת. רק בשל העובדה שמדובר בעונה שלישית ובעונה הבאה היא צפויה לעבור את 88 הפרקים הנחוצים לסינדיקציה, רק בשל כך יש לה סיכוי טוב לחזור לעונה נוספת. גם אם תחודש זו תהיה הנשמה מלאכותית לעונה אחת בלבד. הסיכוי לחידוש: 55%.

CSI - זו שעתה האחרונה. גם אם תחודש זו תהיה העונה האחרונה שלה. צריך יהיה לראות כיצד יצליחו הסדרות החדשות של החצי השני של העונה בכדי לקבל תמונה טובה יותר, במיוחד של CSI:Cyber. נכון לעכשיו, מצבה לא כל כך טוב. הסיכוי לחידוש: 40%.

Stalker - הנתונים שלה פחות מסבירים. מצד אחד, היות וברשת לא ממהרים לבטל דרמות, קשה לראות את הרשת מבטלת דרמה של קווין ווילאמסון ודילן מקדרמוט. אולם, קיצור מספר הפרקים של העונה הראשונה שלה ל 17 בלבד מראה שברשת לא כל כך מאמינים בה. הסיכוי לחידוש: 20%.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אז מבוקש לחקירה תחודש למרות הרייטינג הבינוני עד גרוע שלה?
מעולה!