יום שלישי, 13 בינואר 2015

8 חדשות קולנוע



1. הסרט הבא בסדרה סרטי "זהות אבודה" של מאט דיימון ייצא ב 29 ביוני 2016 (דחייה של שבועיים מהמועד המקורי).

2. הספין אוף של סרטי X-Man, הכוונה היא ל"גאמביט", עומד לצאת לפועל באופן רשמי ואף קיבל תאריך יציאה לאוויר: 7 באוקטובר 2016. צ'אנינג טאטום יככב בסרט.

3. סקארלט ג'והנסון תככב בסרט על פי האנימה היפאנית, הכוונה היא ל Ghost in the Shell. האנימה עוסקת ביחידה מובחרת שעוסקת בלחימה בפשעים הקשורים לסייבר. דרך אגב, הסרט Lusy בכיכובה גרף 394 מיליון דולר בכל רחבי העולם !

4. שמועות גורסות כי ב"מארוול" עמלים על סרט רביעי בסדרת סרטי "איירון-מן". הטוויסט ? רוברט דאוני ג'וניור לא יופיע בסרט כטוני סטארק. כיצד ? הסרט אמור להציג את טיי סימפקינס בן ה 13, אשר גילם בסרט השלישי את הדמות של הארלי קניר. השמועות גורסות כי הסרט אמור לצאת בשנת 2019 ואז השחקן יהיה בגילאי 18-17. אין אימות לשמועות הללו.

5. בשנת 2016 ייצא לאקרנים הסרט Wicked, הגרסה הקולנועית למופע בברודווי של סיפור המכשפה הרעה מהמערב. כן, עוד גרסה לסיפור של "הקוסם מארץ עוץ" ומזווית אחרת.

6. שמועות גורסות, כי הסרט Batman V Superman יחולק לשני חלקים, כאשר הראשון ייצא לאקרנים ב 23 באוקטובר 2015 וייקרא Batman v Superman: Enter the Knight. הסרט השני ייקרא  Batman v Superman: Dawn of Justice וייצא לאקרנים ב 25 במרץ 2016. אין לכך אישור וקשה לי להאמין שזה ייקרה, אבל נכון שזה יהיה נחמד ?

7. בהפקה של "מגרשי השדים" מעוניינים במליסה מקארתי ("מייק ומולי") לתפקיד הראשי. לפי דעתי, במידה וזה נכון, המסקנה היא שהסרט יהיה קומדיה לחלוטין. חבל. ליהוק רע.

8. הסרט החמישי בסדרת סרטי "זהות אבודה" יציג את מאט דיימון, אך ג'יימי ראנר לא אמור להופיע בו.

אין תגובות: