יום רביעי, 28 בינואר 2015

13 חדשות קולנוע



1. קיה סקודלאריו (Skins) היא המועמדת לתפקיד הנשי הראשי בסרט "שודדי הקאריביים 5" והיא נמצאת בשיחות ראשוניות לקבלת התפקיד. חוויאר ברדם כבר לוהק לסרט כקפטן בראנד, רוח אשר רוצה לנקום בג'ק על מות אחיו. יכול מאד להיות שאורלנדו בלום ישוב לסדרת הסרטים.

2. קייט מארה ("בית הקלפים") מלוהקת לאחד מהתפקידים הראשיים לאחד מסרטי הספין אוף של "מלחמת הכוכבים. רוני מארה (אחותה של קייט), פליסטי ג'ונס וטאטיאנה מאסלאני נמצאות בשלבי ליהוק. אין עדיין מידע על עלילת הסרט.

3. שמועות אשר מגיעות לגבי עלילת הסרט "ליגת הצדק" טוענות כי באולפנים חושבים שהעלילה מסובכת וארוכה מדי, במיוחד עבור הקהל הצעיר וכמו כן, שקהל המעריצים לא יאהב אותו. שמועות נוספות גורסות שריל דוקס, הזהות האמיתית של בראנייק, אשר הוצגה בחוברת 52, היא הדמות הרשעה. נמסר שהתסריט עבר לשכתוב מחדש.

4. הסרט World War Z השני יתחיל עם "לוח נקי". נכון לעכשיו, לא ברור באם בראד פיט ישוב לסרט ההמשך.

5. קריסטן סטיוארט ("דימדומים"), אשר שמה שורבב יותר מפעם אחת אל עולם סרטי הקומיקס טוענת כי היא תשמח להיות חלק מהעולם של "מארוול". לטענתה, היא נהנית לצפות בסרטים הללו והסרט הראשון שבו היא מתעניינת הוא הסרט השלישי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה". אפשרויות נוספות עבורה הם סרטי "קפטן מארוול" ו Inhumans.

6. הסרט "פאואר ריינג'רס" יצולם השנה.

7. הסרט X-Man Apocalypse לא יציג את השחקנים פטריק סטיוארט (הגרסה המבוגרת של פרופסור X) ואיאן מקאלן ("מגנטו"), אלא את הגרסה הצעירה לדמויות של ג'ין גריי (סופי טרנר) , סייקלופ (טיי שרידן) ו"סופה" (אלכסנדרה שיפ).

8. הריבוט לסרטי ה"גרמלינס" (סרטי חובה לכל חובבי הקולנוע) נכנס להקפאה ואין תאריך חדש להתנעתו מחדש.

9. הריבוט לסרטי "הדרדרסים" יציג את מנדי פטנקין (Homeland) כמדובב של הדמות של דרדרסבא.

10. השחקנית מטילדה לוץ' (בתמונה) קיבלה את התפקיד הראשי בריבוט לסרטי The Ring.

11. דיווח חדש גורס שההסכם שבין "סוני" ל"מארוול" סוכם בצורה סופית. עדיין לא ברור באם התכנית המקורית של השניים לסרטים העתידיים תצא לפועל. הסנונית הראשונה אמורה להיות ספיידרמן חדש בסרט "הנוקמים 3".

12. ליאם ניסן טוען כי "חטופה 4" עדיין יכול לקרום עור וגידים וזאת למרות שהפרומואים לסרט טענו שמדובר בסרט האחרון בסדרה. הסיבה ? ההצלחה הכספית שלו באולמות הקולנוע (למרות שהוא הצליח מעט פחות מהסרט השני בסדרה).

13. למרות השמועות, הסרט "באטמן נגד סופרמן" לא יפוצל לשני סרטים.

אין תגובות: