יום ראשון, 18 בינואר 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: המאה, פרשיות סמויות, מבוקש לחקירה, המקוריים, זאב צעיר ועוד...

נתחיל עם הודעה קטנה:

כפי שבוודאי הבחנתם, הפסקתי לפרסם את נתוני הרייטינג. הסיבה לכך פשוטה: כרגע, אין להם ערך. רשתות הברודקאסט האמריקאיות די החליטו לגבי הסדרות שלהן לעונה הבאה, פרט לסדרה אחת או שתיים (והוכחה לכך ניתן למצוא בהודעות החידוש המוקדמות). לגבי הסדרות החדשות שעלו, אתייחס לנתוני הרייטינג שלהן בפינת "בוודאי שמתם לב ש..." מדי מספר שבועות.

אדיר לוי חזר עם שאלה:

מה אתה חושב על THE 100 ? ובמיוחד על העונה ה2 שזינקה באיכות בסדרה ?



תגובה:

בעיקרון, אני חושב שלסדרה היה פוטנציאל גדול מאד והוא לא מנוצל בשל העובדה שהם פנו בעונה הראשונה לכיוון אופרת הסבון הרבה יותר ממה שנחוץ. בעונה השנייה חל שינוי, אולם קצב האירועים יותר מדי אינטנסיבי והם לא מצליחים לבסס את הרעיונות. קצב האירועים המטורף של העונה הראשונה ממשיך בעונה השנייה וגם לא ברור לאיזה כיוון התסריטאים מובילים אל הסדרה. כמו כן, להרוג דמות כמו פין בחצי העונה השנייה, מדוע ? הזעזוע מחזיק מעמד בדיוק פרק וחצי ואז יש חלל ריק וצריך להתחיל מחדש. לפי דעתי, אפשר לצפות בה, וחלק מהדמויות נחמדות מאד (רייבן, קלארק, ג'ספר...) אבל לא הייתי ממליץ לעשות אם יש משהו אחר לצפות בו.


גם הפעם יש שאלה אישית:

תמיד רציתי לדעת, אתה מעביר את כל הזמן הפנוי שלך בסדרות? לא גם משחקים, סרטים, מוזיקה?



תגובה:

לא, ממש לא, אני רואה גם סרטים...
אני צוחק, יש לי חיים תודה רבה. כפי שציינתי אני כותב רומן בהמשכים שאני מקווה אולי גם להביא אל המסך אם אחת מהרשתות תתרשם. אני גם מאמן כדורסל. לגבי מוזיקה, אני שומע הרבה מוזיקה ובעיקר משנות השמונים ותחילת התשעים, כפי שאולי הנחת מהמלצות המוזיקה שלי. בנוסף, חברים וחברה אישית. אז כן, החיים שלי לא מסתכמים בסדרות.


ושאלה נוספת מגיעה ממייקל והיא עוסקת בביטולה של הסדרה Covert Affairs:

איזה יום שחור.
אין לפחות סיום ראוי?



תגובה:

לצערי, כרגע עושה רושם שלא יהיה סיום הולם. אולי בעתיד יפיקו סרט טלוויזיה, למרות שזה לא נראה ככה. זה גם מוזר מאד, משום שברשת כמעט כל סדרה שלהם, בוודאי סדרה שהגיעה לחמש עונות, הם היו סוגרים את הסיפור בצורה כלשהי. כפי שהדוגמאות של Burn Notice ו White Collar הוכיחו. אם כי במקרה של השתיים הללו, נתוני הרייטינג שלהן היו טובים לאין ערוך מנתוני העונה החמישית של Covert Affairs.


שתי ההערות הבאות מתייחסות ללוח הערכות שפירסמתי בשבוע שעבר לגבי רשתות הברודקאסט האמריקאיות:

ההערה הראשונה:

אז מבוקש לחקירה תחודש למרות הרייטינג הבינוני עד גרוע שלה?
מעולה!

ההערה השנייה מגיעה מ Nery P:

ממש שמחה שחידשו את האוריגינלס. תודה :)



תגובה:

מדובר רק בהערכות והכל עוד יכול להשתנות עד חודש מרץ, אז בדרך כלל רשת CBS קובעת את ההחלטות לגבי הסדרות שלה. אבל כן, עושה רושם ש"מבוקש לחקירה" תחודש.  לגבי "המקוריים", ההתלהבות הראשונית שלי נרגעה...


נעבור לשאלה על שחקנית מוכשרת:

איזו סדרה יש לקלייר הולט שגרמה לה לעזוב?



תגובה:

Aquarius - השנה היא 1967. הסמל סאם הודיאק (דיוויד דוקובני) מתחיל לשאול שאלות לגבי מקרה היעלמות של בתו של עורך דין. הוא חובר לשוטר שעובד כסמוי בשם בראיין שייף. השניים מוצאים מנהיג כת. הם לא יודעים שהאיש אחריהם הם עוקבים לימים יהיה צ'ארלס מנסון, הרוצח הנודע.
אין עדיין תאריך עלייה לסדרה, רק נאמר על ידי הרשת שהיא תעלה בקיץ 2015.


שאלה נוספת לגבי הבלוג, והפעם מדנה:

שאלה לא קשורה
חשבת לפתוח דף פייסבוק שילווה את הבלוג?
את הידיעות הקצרות כמו ביטול סדרה תוכל לפרסם שם, ולתת קישור לכתבות הארוכות יותר.
אני מאמינה שדרך פייסבוק יהיו הרבה יותר תגובות והחשיפה תגדל פי כמה.



תגובה:

כן, יכול להיות שזה יעניק לי חשיפה גדולה יותר, אבל הבעיה היא שבקושי יש לי זמן לתפעל את הבלוג, אז גם לנהל דף פייסבוק ? לא יודע מהיכן אמצא את הזמן לעשות זאת. פעם מישהו התנדב לעשות את זה ונטש אחרי שבועיים. מישהו אחר מעוניין ?


השאלה הבאה מתייחסת לסדרות של רשת ה CW ולעובדה שלאחר הודעת החידוש של הרשת לפני מספר ימים הן נעדרו מהרשימה:

מה זה אומר לגבי hart of dixie ו the beauty and the beast? מבוטלות? תודה



תגובה:

לגבי Hart Of Dixie, קשה מאד לראות אותה מחודשת, למרות שנתוני הרייטינג שלה ביחס ליום שישי היו סבירים מאד לפני מספר ימים. עצם העובדה שמדובר בעשרה פרקים בלבד מעיד על כך שמדובר בסוף הסיפור שלה. מי יודע, אולי אם נתוני הרייטינג שלה יהיו יציבים ואף יעלו מעט ברשת ישקלו להזמין עונה נוספת. הסיכוי לכך ? קטן מאד.
לגבי  Beauty & The Beast, נצטרך לראות את נתוני הרייטינג שלה בעונת הקיץ ועד כמה היא שוב תצליח בשוק הבינלאומי. הסיכוי שלה ? מעט פחות מבינוני.


ונעבור לשאלה על סדרת כבלים:

מה קורה עם פרקים חדשים/עונה חדשה של teen wolf?



תגובה:

הסדרה חודשה לעונה נוספת בת 20 פרקים, אשר תחולק לשני חלקים בני עשרה פרקים. החלק הראשון ישודר בקיץ, ככל הנראה בחודשים יוני-אוגוסט או יולי עד ספטמבר. החלק השני יעלה, ככל הנראה, או בחודש ינואר 2016, או יוני 2016.
 

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מדוע כל כך הרבה זמן צריך לחכות ל- strike back ? ( מקיץ 2013 עד קיץ 2015 !!!!!)

אני מבין שאחד מהשחקנים הראשים נפצע אבל עדיין כל כך הרבה זמן לחכות ?!

מה לגבי המשך ל- 24 ? הודעה רשמית על חידוש אפילו לא קיבלנו...

יש תאריך משוער לפחות לגבי שידור או הפקה ?

ומה קורה עם הפרויקט The Hulk ?

תקן אותי אם אני טועה, זה לא דובר כבר יותר מלפני שלוש שנים ?

אנונימי אמר/ה...

אולי העובדה שהרגו את הדמות של פין ב-THE 100 קשורה לשחקן במידה כזו או אחרת?

dima001 אמר/ה...

אם תרצה אשמח לעזור לך עם דף הפייסבוק

אנונימי אמר/ה...

מתי תהיה עונה חדשה ( שנייה) ל- Transporter ?

אנונימי אמר/ה...

מה אתה יכול לספר על the outlander של starz? איך היא מבחינת הצלחה?