יום ראשון, 11 בינואר 2015

בוודאי שמתם לב ש...



הסדרה אחת אפס אפס סיימה עונה. הסדרה סיימה לפני זמן לא רב את עונתה השלישית. על פי הידיעות שהתקבלו מדובר גם בסופה של הסדרה. ואני שואל, מדוע ? מדובר באחת הסדרות היחידות בארץ, אשר הצליחו להניב סטנדרטים של חו"ל בכל מה שקשור לצילומי הפרקים. כמו כן, מדובר בסדרה יוצאת דפן מבחינת האקשן שהיא ייצרה, בניגוד גמור לכל סדרות הדרמה הישראליות השונות. אולי עתה, כאשר עתיד ערוץ 10 נראה חיובי יותר, ישקלו בערוץ להחזירה לפרקים נוספים, למרות שמבחינת התסריט, עושה רושם שסגרו כמעט את כל הפינות.

רשת ה CW פרסמה את הלוח שלה לחודש פברואר 2015. על פי הלוח של הרשת לחודש פברואר הקרוב הם עומדים לשדר פרקים חדשים של הסדרות שלהם לאורך כל החודש. ניתן להסיק מכך שתי מסקנות עיקריות: ראשית, שתי הסדרות החדשות של הרשת, אשר ממתינות לעלייה לאוויר לא יזכו לכך לפחות עד אמצע חודש מרץ, כאשר הסדרה The 100 תסיים את עונתה המקוצרת. המסקנה השנייה היא, שלשאר הסדרות שיישארו באוויר יוותרו כשלשה עד ארבעה שבועות של שידורים חוזרים עד תום העונה.

רשת USA החליטה לבטל את הסדרה Covert Affairs. בוודאי שאלתם את עצמכם מדוע ברשת החליטו לסיים את חייה של הסדרה, אך לחדש את הסדרה Graceland לעונה שלישית, למרות שזו הניבה נתונים פחות טובים ממנה. הסיבה ברורה: כסף. בשל העובדה ש Covert Affairs הייתה מגיעה לעונתה השישית במידה והיו מחדשים אותה לעונה נוספת זה היה עולה לרשת הרבה יותר כסף מאשר להעניק ל Graceland עונה שלישית. ברשת כבר העניקו ל Royal Pains עונה נוספת, למרות שגם זו סדרה וותיקה ולכן העדיפו לא לעשות זאת לסדרה נוספת. שימו לב שגם White Collar קיבלה עונה שישית מקוצרת בלבד לפני שנפחה את נשמתה. עושה רושם, שהיום שם המשחק הוא לאו דווקא רייטינג, אלא יחס של עלות-תועלת.

הסדרה Atlantis יצאה לחופשה. כאשר נשאלתי לגבי תאריך העלייה של העונה של The Musketeers עניתי שזה יקרה, כלל הנראה באמצע חודש פברואר 2015, משום שהערכתי שברשת יסיימו את העונה השנייה של Atlantis ורק אז יעלו את העונה השנייה של The Musketeers. בפועל, ברשת החליטו לפצל את העונה השנייה של Atlantis לשתיים, כאשר נכון לעכשיו, לא ברור בדיוק מתי בשנת 2015 ישודר החצי השני, ככל הנראה בחודשי האביב. הרשו לי לנחש, שהמעריצים כועסים על כך. אם היה מדובר בעונה של 22 פרקים הייתי מבין, אבל לפצל עונה של 13 פרקים בלבד ? זה כמעט כמו לירוק למעריצים בפנים. פשוט מעצבן. מעניין יהיה לראות את נתוני הרייטינג של הסדרה לאחר החזרה מהחופשה.

יכול להיות שנמצאה השחקנית לגילומה של Supergirl ? לפני מספר שבועות צצו ידיעות כי כוכבת סדרות הערפדים של רשת ה CW, הלא היא קלייר הולט, הייתה מועמדת לתפקיד. אולם, באותה מידה של מהירות שהשם שלה עלה הגיעו גם הידיעות שזה כבר לא עומד לקרות והשחקנית לא תקבל את התפקיד. לפני קצת יותר משבוע הגיעו הידיעות שהשחקנית הבריטית ג'מה אטקינסון, שהיא גם בתו של השחקן האדיר רואן אטקינסון ("מר בין", "עלילות הפתן השחור") נבחנה לתפקיד ועתה היא מחכה לשמוע מההפקה באם היא קיבלה את התפקיד או לא. לצערה, שיחת הטלפון עדיין לא הגיעה. הנתון שעובד לרעתה הוא, שהדמות צריכה להיות בת 24 ובהפקה רוצים שחקנית בגילאים 22 עד 26 בלבד בעוד שהשחקנית כבר בת 30. הביטו בתמונה ותגידו לי באם היא תקבל את התפקיד, האם זה אמור לקרות בגלל הכישרון שלה או בשל החזות שלה ? וכן, אני יודע שיש שחקניות יפות מוכשרות...

יכול להיות קרוסאובר בין סדרה של DC Comics לסדרה של "מארוול". מארק גוגנהיים, המפיק של הסדרה Arrow, ואשתו טארה בוטרס, אשר נמצאת בין המפיקים של הסדרה Agent Carter, טענו שהם היו מעוניינים שזה ייצא לפועל. מארק טען שהוא יאהב את האתגר שבדבר ובכך שמדובר ברעיון מופרע לחלוטין. טארה הוסיפה, שהיא הייתה שמחה לראות את דמותה של פגי קארטר לצד דמותו של אוליבר קווין, משום שהאחרון לא יידע כיצד להגיב אל דמותה של פגי, משום שהיא תהיה בעיקר משועממת ממנו ולכן תציב בפניו אתגר גדול מאד. מארק הוסיף, לסיום, שהוא היה מאד מעוניין להביא דמות נוספת לסדרה שלו: דמותו של באטמן. האם זה יקרה ? לדבריו, לא בזמן הקרוב, אולי בעתיד. הסיכוי שדמותו של באטמן תופיע בסדרה נמוכה מאד, לפחות לא בשנתיים הקרובות. לגבי דמותה של פגי, קשה לי להאמין.

תגובה 1:

דנה אמר/ה...

שאלה לא קשורה

חשבת לפתוח דף פייסבוק שילווה את הבלוג?
את הידיעות הקצרות כמו ביטול סדרה תוכל לפרסם שם, ולתת קישור לכתבות הארוכות יותר.
אני מאמינה שדרך פייסבוק יהיו הרבה יותר תגובות והחשיפה תגדל פי כמה.