יום ראשון, 14 ביולי 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: The Fosters, Broadchurch, Happy Endings, The Killing, The Following, Skins, Burn Notice ועוד...

נתחיל עם שאלות מאסף:

1. הנתונים של switched at birth, שמסווגים כ"טובים", נמוכים מאלה של the fosters, שמסווגים כ"בינוניים", ומדובר באותה רשת שידור (ובמידה רבה אותו קהל). השאלה שלי היא האם אתה משקלל את העובדה שלאחת הסדרות זו עונה מתקדמת יותר, ולכן היא לא צריכה לעמוד באותם קריטריונים.

2. בראיונות ובשאלות על שתי סדרות שכרגע "מחכות" (the lying game, bunheads), נאמר/נרמז ששתיהן מחכות לקיץ כדי לראות מה יעלה בגורל 2 הסדרות החדשות של הרשת (the fosters, twisted), ושבעצם רק 2 מה-4 ישרדו. האם בשלו התנאים להעריך מה יעלה בגורל ה-4?
 
 
 
תגובה:
 
1. יש לי מספר אלמנטים אותם אני בוחן. הסדרה The Fosters עדיין נעה בקיצוניות בנתונים שלה, בעוד שהנתונים של Switched At Birth יציבים, גם עובדה זו נלקחת בחשבון.
 
2. בעיקרון, ברשת עדיין לא הודיעו באופן סופי לגבי עתיד הסדרות, אם כי ניתן לראות מגמה, לפחות על פי נתוני הרייטינג. האופציה על חוזי השחקנים של The Lying Game ו Bunheads הסתיימה בסוף חודש יוני ואם הם לא חודשו, אז זה כנראה הסוף. עם זאת, צריך לחכות להודעה הרשמית. 

השאלות הבאות מגיעות מחן:

1. טורצווד זה ספין אוף לדוקטור הו לא?

2. מה דעתך על הפי אנדינגס? אהבתי ממש חבל שביטלו, במיוחד את אלישה שהיא שחקנית נהדרת עוד מ-24 לדעתי.

3. בודי אוף פרוף ודה קילינג בוטלו סופית אחרי עונות 3?

4. אני חושבת על להתחיל לראות סוכן מחוק, היית ממליץ? (בלי ספויילרים)

תודה, אוהבת את הבלוג :)



תגובה:
 
1. לגבי טורצ'ווד, כן, זה ספין אוף של ד"ר הו.
 
2. אהבתי את Happy Ending, אבל אחרי עונה וחצי היא די מיצתה את עצמה וכן, אלישיה מדהימה, גם מבחינת יופי וגם מבחינת משחק, עוד מימיה בסדרה 24.
 
3. הסדרה Body Of Proof בוטלה סופית אחרי העונה השלישית. לגבי The Killing, הסדרה כרגע נמצאת בעונתה השלישית, עדיין לא נקבע עתידה, אבל הוא לא נראה טוב.
 
4. במילה אחת, כן, לפחות בתחילתה היא מהנה מאד, במיוחד עבור חודשי הקיץ החמים.

השאלה הבאה מתייחסת לשחקנית:

השחקנית Jill Flint צפוייה לחזור לאישה הטובה ?



תגובה:

עד כמה שהבנתי מההפקה מאד רוצים שהשחקנית תשוב, אבל זה תלוי בפרויקטים ובלוח הזמנים של השחקנית, כרגע היא לא צפויה לחזור, אבל יכול להיות שזה ישתנה. מצד שני, לקאלינדה בעונה החמישת יהיה\תהיה מושא אהבה חדש\ה, אז לכו תדעו מה יקרה בסוף.

השאלות הבאות נוגעות לסדרה בריטית:

השאלה הראשונה מגיעה ממאיה:

מה חשבת על הפרק fire של סקינס, אני באופן אישי מתחרטת שצפיתי בו.

השאלה השנייה:

מצטרף לבקשה לגבי הפרק Fire  של סקינס. לפי, דעתי הפרק פוספס וחבל אבל צריך לזכור שהדמות של אפי נהרסה קליל בעונה ה-4 של הסדרה לכן פחות התאכזבתי מהפרקים החדשים.
דבר נוסף לגבי סקינס,הפרקים הבאים עומדים לעסוק בקאסי, הדמות המרגשת ביותר בתולדות הסדרה, והריסת הפוטנציאל הענק בפרקים האלה תהיה מאוד מצטערת לפחות לי באופן אישי.



תגובה:

לצערי, מחוסר זמן (השנה יש הרבה סדרות בעונת הקיץ ואני עדיין משלים צפייה בסדרות מהעונה הקודמת) עדיין לא צפיתי בפרק, כנראה אצפה בעונה כולה בעוד מספר שבועת ואם הבלוג עדיין יהיה באוויר, אשמח לחוות את דעתי.

השאלות הבאות הגיעו מדוד:

1. כל הכבוד לך על יקירת הבלוג ''tylor swift'',חולה עליה אחת הזמרות שבאמת מצליחה לרגש ולהוציא שירים מעולים, הבאה avril lavinge ?

2. גם אתה חושב שסוכן מחוק כבר משעממת ולא מצליחה לעורר עניין בצופים שלה אפילו בעונה האחרונה ?



תגובה:

1. חשבתי על אבריל לוין, אבל עדיין לא.

2. עוד לא צפיתי בעונה השביעית, לצערי ייקח לי עוד מספר חודשים להתחיל לצפות בה, אבל הסימנים נראו כבר בעונה השישית, אם קראתם את "שלב סיכום העונה" שערכתי לעונה הזאת של הסדרה אתם בוודאי לא מופתעים.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה של רשת FOX:

יש לי שאלה !
מול איזה תוכניות Glee תצטרך להיאבק בעונה הבאה שלה על הרייטינג , זאת אומרת איזה תוכניות משובצות על אותה משבצת זמן בערוצים אחרים. והאם אתה חושב שהיא תצליח לשמר את הנתונים מהעונה הרביעית ואולי אפילו לשפרם ?




תגובה:
 
Glee אמורה להתחרות בסדרות הבאות:
 
ברשת ה CW - הסדרה Reign.
ברשת NBC - הקומדיות של מייקל ג'יי פוקס ושון הייז.
ברשת ABC - האנטומיה של גריי.
ברשת CBS - הקומדיות "שני גברים וחצי" ו The Crazy Ones
 
לגבי סיכויה, בעתיד הקרוב אפרסם לוח הערכות ותדעו מה אני חושב בנידון.

ועכשיו, לשאלות שהגיעו במייל:

להלן מקבץ שאלות:

1. האם ידוע כבר מי יחליף את מאט סמית' כדוקטור הבא-לפחות יש שמועות על זה?

2. בהמשך לשאלה משבוע שעבר-אם לא אהבתי את פרינג' בכלל (בשביל ההגינות-שאנתי אותה), יש לי סיבה לראות טורצ'ווד?

3. מה אתה חושב על סדרת הבת השנייה, הרפתקאותיה של שרה ג'יין?

4. שמעת אי פעם על הסדרה "אגדת המחפש"? התחלתי לראות אותה והיא נראית נחמדה ביחס לסדרות פנטזיה (מזכירה מעט את מרלין הבריטית אך הרבה פחות טובה, מתחינת הסיפור-מזכירה את הספר אראגון הבלתי נסבל).

5. אם רוב הקאסט הראשי של The Following (זהירות ספוילר) מת בעונה הראשונה- מה יהיה בעונה השניה? הסיפור עדיין יהיה המרדף אחרי קרול והכת שלו, הוא סיפור מעט שונה (בקיצור מה ידוע לך על העונה השנייה)?

6. איך אתה מסביר את העובדה שלמרות שהיא לא הייתה הסדרה הכי מעניינת מהסדרות שעלו בשנה החולפת, ולמרות שהיא צריכה להתחרות באיכות של שרלוק הבריטית ושל הסרטים של גאי ריצ'י, אלמנטרי הייתה הסדרה החדשה הכי ניצפת בעונה החולפת, מה גם שהיא מזכירה סדרות רבות כמו המנטליסט שקר לי ועוד?

7. סיימתי לראות את העונה של ברודצ'ארץ' (בעקבות המלצתך) ורציתי להגיד שנהנתי מכול שנייה. באמת סדרה איכותית ביותר. דייוויד טננט עושה כבוד למקצוע והתסריט גאוני. הסיום מפתיע ביותר-סדרת חובה ללא כל ספק.

ועכשיו לשאלות:

א. המקרה נפתר-מה יהיה בעונה הבאה?

ב. 2 הדמויות הראשיות (דיוויד טננט ואוליביה קולמן-החוקרים הארדי ומילר) עוזבות בסוף העונה, ידוע מי יחליף אותם (יכול להיות שזה תלוי בתשובה לשאלה הקודמת)?



תגובה:

1. עדיין אין מידע לגבי הדוקטור הבא. העלו השערות שרופרט גרינט מסרטי "הארי פוטר" וראסל טוביי מהסדרה Being Human (בגרסה הבריטית) היו בין המועמדים, אך מדובר רק בשמועות וקשה לומר שזה אכן קורה.

2. אני לא יודע, לטעמי טורצ'ווד סדרה מעולה, הרבה יותר טובה מד"ר הו, אבל כל אחד וטעמו. נסה את הפרקים הראשונים וקבל החלטה לבד.

3. זו סדרה לילדים בגילאי 10 עד 12, סדרה ברמה נמוכה מאד. עזבתי אחרי שני פרקים.

4. כן, אהבתי את הסדרה "אגדת המחפש" וערכתי גם לעונה השנייה "שלב סיכום עונה", להלן הלינק:
http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2010/08/legend-of-seeker.html.

5. הבנתי שנטלי זי חוזרת לעונה השנייה, אז לא כל הקאסט עוזב, כרגע אין לי מידע על העונה השנייה, וגם אם כן, הודעתי כבר שלא אפרסם ספויילרים יותר.

6. ראשית, אני מודע לכך שעדיין לא צפיתי בעונה הראשונה של "אלמנטרי", זה יקרה בקרוב מאד, אבל לפי מה שאני מבין, כנראה שהמותג חזק מאד בגלל הסרטים והגרסה הבריטית. וחוץ מזה, היא שודרה ברשת CBS, עובדה שנתנה לה דחיפה חזקה.

7. לגבי ברודצ'ארץ', אני שמח שמקשיבים לי...בכל מקרה, בראיון בחודש מאי הודיע כריס צ'יבנאל, יוצר הסדרה, שהוא "שומר את הקלפים קרוב לחזה" ושהוא לא יגלה דבר. כשהוא נשאל אם צמד הכוכבים (טננט ואוליביה) יחזרו, הוא אמר שהוא לא לוקח שום דבר כמובן מאליו, והדברים אמורים גם לגבי השניים. אם תשאלו אותי, קשה לראות עונה שנייה של הסדרה בלעדיהם, אבל היי, הכל יכול לקרות.

אין תגובות: