יום שני, 8 ביולי 2013

בוודאי שמתם לב ש...



ערוץ "ניקולודיאון" ביטל סדרה. הסדרה Supah Ninjas, אודות שלשה נערים שהופכים לנינג'ות, בוטלה לאחר שתי עונות בלבד (39 פרקים בסך הכל). את דבר ביטול הסדרה אישר השחקן הראשי ראיין פוטר. ואני אומר, חבל, עבור קהל היעד שלה (ילדים בגילאי 14-10) זו הייתה סדרה לא רעה בכלל.

סדרה נוספת של ערוץ "ניקולודיאון" עדיין תלויה באוויר. הסדרה House Of Anubis שידרה לפני כשלשה שבועות פרק ספיישל בין 70 דקות. ואולם, בערוץ עדיין לא הודיעו האם הם יחדשו את הסדרה לעונה נוספת. נכון לעכשיו, השמועות גורסות שגם אם הסדרה תחזור לעונה רביעית, חלק מהשחקנים לא יחזרו אליה. צריך גם לזכור, שבדרך כלל, בשלב הזה אמורים להתחיל הצילומים לעונה החדשה ולא עושה רושם שהצילומים החלו. ואני אומר, לא הגיע הזמן לקבל את ההחלטה ?

עתידה של סדרה נוספת לבני הנוער לא ברור. הסדרה My Babysitter's a Vampire של ערוץ דיסני לא מראה סימני חיים. למרות שלא התקבלו ידיעות רשמיות לגביה היו שמועות שהסדרה אמורה לשוב לעונה נוספת החל מה 28 ביוני 2013, אולם זה לא קרה וגם לא התקבלו ידיעות רשמיות נוספות לגביה. נכון לעכשיו, עושה רושם שחלק מהקאסט כבר פנה לפרויקטים אחרים. עתה השמועות גרסות שהסדרה תחזור באזור חג "ליל כל הקדושים" האמריקאי. ואני אומר, אם זה באמת עומד לקרות (עונה שלישית לסדרה), האם לא היה כדאי לצאת בהודעה רשמית ? צופי הסדרה, אל תצפו בקוצר רוח לסדרה, אם תגיע עונה נוספת תשמחו ואם לא, המשיכו הלאה...

סדרה טובה קיבלה עונה נוספת. הסדרה הניו זילנדית The Almighty Johnsons, אודות הגלגול נשמות של אלים נורדים חזרה בשבוע שעבר לעונה שלישית. לאחר שהעונה השנייה הסתיימה יצאה הודעה שהסדרה לא תשוב לעונה שלישית, אולם עושה רושם שכחמישה חודשים לאחר שהעונה השנייה הסתיימה נמצא המימון בסופו של דבר לעונה שלישית בת 13 פרקים. ואני אומר, כל הכבוד, מדובר בסדרה נחמדה מאד שמגיעה לה עונה נוספת. עתה נותר לראות, אם היא גם תהיה איכותית.

נקבע תאריך לחזרת סדרת אקשן. הסדרה Strike Back תחזור לעונה רביעית בערוץ Cinemax החל מה 9 באוגוסט 2013. בעונה זו יתווספו שלשה שחקנים חדשים: רובסון גרין, דוגריי סקוט ומילונה ג'קסון. ואני אומר, עושה רושם שבערוץ עקביים בכל הקשור למועד חזרת הסדרה מחופשה לאחר שהעונה השנייה החלה ב 12 באוגוסט 2011, העונה השלישית ב 17 באוגוסט 2012 ועתה עולה העונה הרביעית ב 9 באוגוסט. מעריצי הסדרה יכולים להיות רגועים. כל עוד נתוני הרייטינג של הסדרה יהיו טובים הם יזכו למנת האקשן שלהם החל מאמצע חודש אוגוסט של כל שנה. לפחות כך זה נראה כרגע. עתה הכל תלוי במעריצים.

נקבע מועד לעליית העונה הרביעית של הסדרה Haven. על פי פרסומים שונים, הסדרה הייתה אמורה לחזור רק בחודש אוקטובר 2013, אולם היום הודיע מאט ווב, כתב התרבות האמריקאי שהסדרה תחזור לאוויר בעונתה הרביעית כבר ב 13 בספטמבר 2013. ואני אומר, כל המקדים הרי זה משובח.


השבוע יגיעו (או הגיעו) לסיומן עונות של 5 סדרות ויעלו שתי סדרות חדשות:

הסדרות החדשות שיעלו:

יום רביעי: The Bridge, Camp.

הסדרות שיגיעו (או הגיעו) לסיום העונה השבוע: 

יום ראשון: Family Tree. 
יום שני: Warehouse 13, Defiance. 
יום רביעי: Family Tools. 
יום שישי: Cult. 

2 תגובות:

אסף אמר/ה...

אני די סקרן לגבי העיבוד שנעשה ל-the bridge.
הסדרה השבדית/דנית היתה נהדרת בעיני, בעיקר בגלל הדברים שקשה למצוא בטלוויזיה האמריקאית - היעדר הטוב המוחלט והרע המוחלט, הצגה של סיפור ללא יותר מדי נסיון לחנך את הצופים לפי ערכי המוסר הקצת-שמרניים, והתעסקות בפערים תרבותיים בין עמים שבסך הכל די דומים זה לזה.

האם אפשר להשוות את הגבול הטעון של ארה"ב ומקסיקו, על פעריו התרבותיים והכלכליים, לגבול הידידותי בין שבדיה לדנמרק? האם נראה עיבוד שמוסיף "תקינות פוליטית" לכל דיאלוג? האם הסדרה יכולה ללכת לכיוונים קצת אחרים ולקבל קיום עצמאי (כמו הדוגמה היפה של the office)?

אני - כאמור - סקרן.

אנונימי אמר/ה...

השחקנית Jill Flint צפוייה לחזור לאישה הטובה ?