יום שני, 29 ביולי 2013

בוודאי שמתם לב ש...



חדשות מעניינות מגיעות מערוץ Syfy. ערוץ המדע בידיוני האמריקאי הציג בימים האחרונים ארבע הודעות מעניינות. ראשית, הסדרה Rewind, אשר הייתה אמורה לפחות להציג את פרק הפיילוט שלה ב 15 ביולי 2013 לא שחררה את הפיילוט ומסתבר, שהסדרה עדיין בפיתוח. נמתין לעדכון בנוגע לתאריך החדש לעליית הסדרה. הידיעה השנייה היא פיתוח סדרה בשם Warriors Of Oz, אודות לוחם מההווה שמועבר אל העתיד הפוסט אפוקליפטי של ארץ עוץ, שם הוא נאלץ לאחד כוחות עם שלשה לוחמים: אדם ללא מוח, אדם ללא לב ופחדן בכדי לשחרר את הארץ מידי הקוסם הרשע ששעבד אותה. אולם הידיעה המעניינת יותר הייתה הידיעה שבערוץ מתכננים עיבוד טלוויזיוני לסרט "12 הקופים" בו כיכבו ברוס וויליס, בראד פיט ומדלן סטו, אודות אדם שנוסע לאחור בזמן בכדי להשיג מידע על התפרצות וירוס, אשר גורם למוות של מיליארדי אנשים ובשל כך האנושות עוברת להתגורר מתחת לאדמה. מדובר בסיכון גדול משום שמדובר בסרט מעולה ואחד הסרטים הטובים ביותר בקריירה של ברוס ויליס. מעניין יהיה לראות את מי ילהקו במקום הכוכבים, באיזה תקציב מדובר ומה תהיה האיכות של המוצר. ולבסוף, הערוץ גם הזמין פיילוט לפרויקט Dominion, אשר יתרחש 25 שנה בעתיד לאחר שמלחמה בין מלאכים ובני אדם משאירה לוחם אחד כסיכוי האחרון של האנושות לשרוד. ואני אומר, לא מיצינו את נושא המלאכים בסדרה Supernatural ?

נקבע מועד סיום עונה לשתי סדרות של רשת ABC Family. שתי הקומדיות של הרשת: Baby Dady ו Melissa and Joey יסתפקו, ככל הנראה, ב 15 פרקים בעונת הקיץ הנוכחית, וזאת למרות שלשתי הסדרות הוזמנו פרקים נוספים. הקומדיות אמורות להגיע לסיום העונה שלהן ב 4 בספטמבר 2013. כלומר, נותרו להן שישה פרקים עד תום העונה. ואני שואל: סיבה למסיבה או סיבה לבכי ?

הפקות של שתי סדרות צפויות לחייך. רשת ABC Family עומדת להזמין פרקים נוספים לשתי הסדרות החדשות שלה: Twisted ו The Fosters, ההזמנה אמורה להגיע בזמן הקרוב ושתי הסדרות אמורות לקבל כעשרה עד שתים עשרה פרקים ולחזור בחצי הראשון של שנת 2014. ואני שואל: גם במקרה הזה, סיבה למסיבה או סיבה לבכי ? אני עדיין לא החלטתי, ואתם ?

נתוני הרייטינג של הסדרה Orphan Black מראים על מגמה מעניינת מאד. הסדרה אמנם חודשה לעונה שנייה, אך שימו לב מה קרה לה מאז שידור הפרק הראשון שלה. הסדרה הניבה בפרק הראשון שלה 1.03 מיליון צופים. מדובר בנתונים מפלצתיים עבור סדרה שכזאת, אך שימו לב כיצד הסדרה סיימה את העונה: עם 380 אלף צופים בלבד. נכון, עדיין מדובר בנתונים טובים, אפילו טובים מאד, אבל לאן נעלמו כ 60% מהקהל שצפה בפיילוט ? יתרה מכך, הפרק השביעי הניב 280 אלף צופים והתשיעי הניב 250 אלף צופים בלבד. לפי דעתי, מדובר בפספוס ענק, קשה לראות סדרה שכזאת מקבלת נתוני פתיחה כה גבוהים. מעניין יהיה לעקוב אחר נתוני פתיחת העונה השנייה ולראות אם מגמת ההיחלשות תמשך.

מפתחים ספין אוף ל Supernatural. על פי התכנון, בעוד שבסדרת האם צמד האחים וינצ'סטר נוסעים בדרכים, הרי שבספין אוף האירועים יהיו יותר מקומיים. התכנון הוא לשדר את הפיילוט לספין אוף כפרק 19 או 20 בסדרת האם ולהציג חלק מהדמויות המעורבות. ואני שואל, למה ? לא הספיקו לנו שמונה (ועוד מעט עומדת להתחיל העונה התשיעית) עונות של סדרת האם ? אני יודע שלי בהחלט כן. כמו כן, הגיע הזמן להפסיק עם כל סדרות הספין אוף הלא איכותיות הללו (מישהו אמר "שקרניות קטנות ויפות" ?) בסופו של דבר גם סדרת האם סובלת מכך.

נקבע מועד שידור לחזרת סדרה מעולה. על פי דף הפייסבוק של הסדרה "חסמב"ה דור 3" הסדרה אמורה לחזור לעונתה השנייה החל מה 14 באוגוסט 2013. שימו לב לפער הענק בזמנים בין העונות. העונה הראשונה עלתה לאוויר ב 2 באוקטובר 2010 !!! כלומר, יעברו יותר משנתיים וחצי מרגע שהעונה הראשונה הסתיימה ועד לעליית העונה השנייה. ואני שואל, מדובר בסדרה המקורית הטובה ביותר של HOT בשנים האחרונות ולוקח לה זמן כה רב לחזור למסכים ? למה ? הצופים צריכים להגיד תודה שהיא בכלל חזרה לעונה נוספת ? תעודת עניות לתעשיה הטלוויזיונית הישראלית בכלל ול HOT בפרט.


בקטנה: ארבעה ימים לאחר שציינתי בפינה הזאת שעתידה של Shake It Up לא ברור הודיע ערוץ דיסני על ביטולה. האם בהנהלת הערוץ קוראים את הבלוג שלי ?

השבוע יעלו (או עלו) לאוויר 3 סדרות בעונות חדשות:

יום ראשון: Underbelly, Unforgettable.
יום שישי: America's Next Top Model.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

האם HOT מודעת לזה שחסמה זה הסדרה הכי איכותית שלה? יכול להיות שפשוט לקח זמן לכתוב את התסריט לאשר אותו, היה ויכוחים על חוזים והצילום נמשך הרבה יותר מידי זמן?

אנונימי אמר/ה...

לא הבנתי באיזה נושא התייחסת ל"שקרניות קטנות ויפות". ספין אוף של מה הסדרה?

אנונימי אמר/ה...

YAY על הפוסטרס ואפילו על טוויסטד
ולזה שמעלי, לשקרניות עולה סדרת בת בקרוב... [ולדעתי D1D1 אתה חוטא בהשוואה של האחרונה לסופרנצ'וראל- כי לה יש עלילה מעניינת כבר כעשור, בעוד שלשקרניות יש אהמממ... ;) ]