יום שני, 15 ביולי 2013

בוודאי שמתם לב ש...



דמות של ישראלית בסדרה אמריקאית תעלם מהמסך החל מהעונה הבאה. השחקנית קוט דה פבלו, אשר גילמה בשמונה השנים האחרונות את דמותה של זיווה דוד, סוכנת מוסד לשעבר, שעברה לעבוד ב NCIS, עוזבת את הסדרה. השחקנית אמורה לחזור לפרק או שניים בתחילת העונה האחד עשרה ואז לעזוב. ואני אומר, מעבר לעובדה שניתן היה להבחין בכך כבר בפרק סיום העונה העשירית, לפי דעתי מה שעשו בסדרה היה פשוט התעללות בצופים. במשך שמונה עונות הם יצרו מתח מיני בין הדמות של זיווה לדמות של טוני ובתום העונה העשירית זיווה מודיעה לטוני שהיא לא צועדת בכיוון שלו בגלל שהיא מעריכה את החברות שלהם. באמת ? ואז היא עוזבת ? עלוב.

שחקנית אהובה מגיעה לעוד סדרה לנוער. לאחר שראינו אותה במספר סדרות בדיונית כגון 4400 ו"אלפס", השחקנית סאמר גלו מגיעה לעוד סדרה המכוונת לבני הנוער, כאשר היא צפויה להופיע בעונה השנייה של Arrow בתפקיד אורחת מתמשך כאיזבל, יריבה גדולה של אוליבר קווין (סגנית נשיא של חברה המנסה לקנות את החברה של קווין). שמה כבר היה ברשימה של אוליבר קווין. ואני אומר, כל סדרה שבה סאמר גלו מופיעה בה משתדרגת. כל הכבוד על הליהוק, אם כי גלו כבר הגיעה למצב שנוצר לה טייפ קאסט ויהיה לה קשה למצוא עבודה בתפקידים או סדרות אחרות.

נקבע מועד לעונה הרביעית של הסדרה Lost Girl. למרות שלא ברור מתי הסדרה תשדר את העונה הרביעית בערוץ Syfy, הרי שרשת Showcase הודיעה שהסדרה חוזרת לעונה רביעית החל מה 10 בנובמבר 2013, ובכך גם קובעת שהעונה שלה תפוצל, ככל הנראה לשניים, בשל חופשת חג המולד. ואני אומר, מעניין יהיה לעקוב אחר נתוני הרייטינג של העונה הרביעית של הסדרה, מאחר שפרק סיום העונה השלישית הניב נתונים יפים מאד, אך פחותים משל העונה השנייה.

רשת TNT פסחה על הפקת סדרה חדשה של ג'ינה דיוויס. עם כל הכבוד, מי חשב שסדרה על ציידת ראשים (גם אם היא מבוססת על אירועים אמתיים של מקנזי גרין) בכיכובה של ג'ינה דיוויס המזדקנת היא רעיון טוב עבור רשת הכבלים ? אמנם ברשת החליטו לפסוח על הפקת הסדרה, אך זה קרה רק לאחר הפקת הפיילוט. ואני שואל, לא מדובר בבזבוז כסף ? אפשר היה לקרוא את המפה כבר לפני אישור הפיילוט. לפי דעתי, מה שייחסר לי מהסדרה הזאת, היא העובדה שלא נזכה לראות את סקוט באקולה הנהדר, שאמור היה לככב בה כבעלה לשעבר של מקנזי.

יכול מאד להיות שנזכה לראות בעונה הבאה סדרת קומיקס ברשת שלא ציפינו שזה יקרה בה. רשת FOX הזמינה פיילוט על פי הקומיקס The League of Extraordinary Gentlemen, אשר כוללת דמויות כגון קפטן נמו, האיש הבלתי נראה וד"ר ג'קיל ומסטר הייד, שמתאחדים בכדי להילחם באויב משותף, לעונת הפיילוטים הבאה. ואני אומר, נכון שהפרויקט עדיין לא אושר לסדרה (יש לכך זמן רב מאד), אבל עצם הרעיון שרשת FOX מאשרת פרויקט שכזה מראה על המשך המגמה שלה לאחר שהשנה היא אישרה את הפרויקטים Sleepy Hollow ו Almost Human לסדרות. אם הייתם אומרים לראשי הרשת לפני חמש שנים שזה יהיה הכיוון שלהם, הם היו צוחקים עליכם. איך שהגלגל מסתובב...

התגלה נתון מעניין לגבי הסרט רובוטריקים 4. עלילת הסרט אמורה להתרחש, לפחות בחלקה, בסין. בהפקת הסדרה עמלים בימים האחרונים בהקמת סט של צילומים בדטרויט, הסט הוא העתק של הרחובות בסין. רק הקמת הסט אמורה לקחת כחודש ימים. הסרט אמור לצאת לאקרנים ב 27 ביוני 2014 ואמורים לככב בו מארק וולברג, ניקול פלטס (מהסדרה "בייטס מוטל"), טי ג'יי מילר (מהסדרה "משחקי גודווין"), סופיה מיילס (מסדרת הקאלט Moonlight), קלסי גרמר ועוד... ואני אומר, יהיה מעניין לראות האם הריבוט של סדרת הסרטים יצליח, לאחר שהכוכבים הראשיים של שלשת הסרטים הראשונים לא יופיעו בסרט הרביעי. סיכון גדול מאד עבור ההפקה. לפחות הבמאי, מייקל ביי, נשאר. האם זה יספיק ? נחכה ונראה.


השבוע יעלו (או עלו) לאוויר 3 סדרות בעונות חדשות:

יום ראשון: The Newsroom.
יום שלישי: Suits ,Covert Affairs.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למה אתה לא עושה פוסט על המוות של קורי מונטית'?

אנונימי אמר/ה...

כמה דברים:
1. אם היו אומרים לפוקס לפני חמש שנים שהיום הם כבר לא יהיו הרשת המובילה, הם היו צוחקים.
2. רובוטריקים 4... למה זה טוב??
3. יששששש. פרשיות סמויות וSuits חוזרות השבוע.
איזה כיף.