יום שבת, 1 בדצמבר 2012

ביקורת: Wedding Band, עונה ראשונה, פרקים 4-1: לא רע בכלל.



בשנת 1998 יצא הסרט The Wedding Singer בכיכובם של אדם סנדלר ודרו בארימור אודות זמר חתונות. מדובר באחת מהקודמיות הטובות ביותר של אדם סנדלר. השנה, 2012, יצאה סדרה בשם Wedding Band אודות להקה ששרה בחתונות ובאירועים.

החבורה כוללת את בריאן אוסטין גרין כטומי, מנהיג החבורה והזמר הראשי, רווק מושבע ששוכב עם כל אישה יפה, פיטר קאמבור (NCIS:LA) כאדי, הנשוי שבחבורה עם ילדים שיש לו אשה קצת שתלטנית, דרק מילר (Secret Girlfriend), המתופף המשוגע שלא חושב פעמיים לפני שהוא מדבר והארולד פרניו (Lost) כגיטריסט שהופיע עם זמרים ידועים ועתה מחפש אווירה משפחתית.

לכאורה, הרעיון נשמע די מאולץ, אך בפועל מדובר בדרמה קומית לא רעה בכלל. התסריט קליל מאד ומספר את קורות החבורה, אשר מנסה להצליח בגדול ומצליחה להיות מועסקת על ידי "אירועי רתופורד" אותה מנהלת רוקסי רתופורד (מלורה הארדין) ומסייעת לה רייצ'ל היפה, בכיכובה של ג'ני וייד (Reaper, The Good Guys) שבינה ובין טומי יש מעט מתח מיני.

הסיפורים די נחמדים. לדוגמא, בפרק הראשון החבורה מתבקשת לנגן בחתונה של החברה לשעבר של טומי, אותה הוא החשיב ל"אחת והיחידה", מאחר ולכלה עדיין יש רגשות כלפיי טומי, אך הלה בסופו של דבר משכנע אותה להינשא לבחיר ליבה, אולם לאחר מכן גורם שניות לפני החתונה לאחד מהשדיים שלה, אשר עברו הגדלה בניתוח פלסטי, להיות מחורר. בפרק השני, מייגן פוקס (אשתו של בראיין אוסטין גרין במציאות) מככבת כשחקנית בסדרת מדע בידיונית ארוכת ימים, אשר מספרת לטומי בעת שהיא שוכבת איתו כיצד הסדרה מסתיימת, אך מאחר והוא חושב שמדובר בסוף גרוע הוא מספר זאת לחברים שלו והידיעה מתפשטת וכולם מתחילים לשנוא את טומי.

אז, לראות או לא לראות ?
לא מדובר בקומדיה הגדולה מקרב הדרמות הקומיות שראיתם או תראו בשנים הקרובות, אך בשביל 42 דקות מדי שבוע, זה לא רע בכלל. אז כן, ההמלצה היא לפחות לנסות ולראות אם אתם אוהבים את סוג הסדרות הללו, הסדרה שווה לפחות ניסיון.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בעקבות ההמלצה ראיתי תפיילוט, והיה די משמים, היה צריך להיות חצי שעה מכס'...