יום שבת, 22 בדצמבר 2012

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 20.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.


מקום 20:


סוזאנה הופס – אני לא יודע כמה מכם זכו לשמוע על להקת ה"באנגלס". מי שראה את הסדרה "בנות גילמור" זכה לשמוע את לורליי מספרת לביתה על הלהקה הזו אותה היא העריצה כשהייתה ילדה. הלהקה להטה בשנות השמונים והסולנית שלהן, סוזאנה הופס, הייתה אחת הזמרות הסקסיות ביותר באמצע שנות השמונים, יחד עם הבגדים הצמודים אשר שמורים ללהקות רוק היא נראתה אף יותר סקסית. סוזאנה ניסתה לצאת בתחילת שנות התשעים לקריירת סולו, אך לא הצליחה ולכן חזרה אל להקת ה"באנגלס", אך הלהקה לא חזרה לתהילתה משנות השמונים.

הלהיטים הגדולים של סוזאנה הופס:

במסגרת הבאנגלס:

Manic Monday
Walk Like an Egyptian
Hazy Shade Of Winter
In Your Room
Eternal Flame
Be With You (שיר ענק)
I'll Set You Free

בקריירת הסולו שלה:

All I Want

 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

היא גם יהודיה , לא?