יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: אחת שיודעת, ורוניקה מארס ועוד...

גם היום יש 2 הודעות:

1. בעקבות בקשת הקוראים, מחר יפורסם לוח הערכות מעודכן לעונה הנוכחית.

2. אני חוזר ומדגיש: אני לא מתכוון לפרסם ספויילרים יותר. אין טעם לנסות ולשאול, מה עומד לקרות בסדרות שאתם אוהבים.


נתחיל בשאלות:

שאלה ראשונה:

היי. באיזה אתר פורסם שאחד מהזוגות הבאים ייפרד, ידוע לך על זה משהו/אתה יכול לתת ספוילרים?
שלגייה וצ'ארמינג - מ" היה היה פעם".
אדם וכריסטינה מ-Perenthood
ג'וליה וג'ואל מ-Perenthood
ניקיטה ומייקל - ניקיטה
דרק ומרדית' - האנטומיה של גריי
אריזונה וקלי- האנטומיה של גריי
ריק וקייט- קאסל
פיטר ואליסיה- האישה הטובה
בות' וברנן- בונס



תגובה:

למען האמת, אין לי מושג. קראתי את הידיעה של מייקל אוסיילו. אם הייתי צריך להעריך הייתי מצמצם זאת לאחד מהזוגות הבאים: ניקיטה ומייקל  מניקיטה, ריק וקייט מקאסל ובות' וברנן מבונז.

השאלה הבאה התייחסה לסוזאנה הופס, הסולנית של להקת ה"באנגלס", אשר הגיעה למקום העשרים במצעד "המלאכיות של שנות השמונים":

היא גם יהודיה, לא ?



תגובה:

כן, היא נולדה למשפחה יהודיה ושם אמה תמר סימון.

לשמחתי, יש גם שאלה המתייחסת לניתוח שערכתי על Gossip Girl:

איך יש לה כל כך הרבה באז ?



תגובה:

בעיקר בשל הקאסט שלה (שהיה גם יפה וגם מוכשר) ועובדה זו מדגישה את הפיספוס הענק שלה. אם "בברלי הילס 90210" המקורית הגיעה ל 10 עונות, לפי דעתי, גם הסדרה הזאת יכלה להגיע למספרים הללו.

נעבור לשאלה הקשורה בעקיפין לשאלה הקודמת:

קראתי פעם שהבמאי של ורוניקה מארס עדיין רוצה לעשות סרט על הסדרה וגם קריסטן בעניין, אבל יש בעיות של זכויות עם הרשת. אתה יודע איפה זה עומד?



תגובה:

כנראה שהבנת לא נכון. מתברר, שאף אחד לא רוצה ללמן סרט טלוויזיה שכזה. בל ורוב תומאס (יוצר הסדרה) פנו ל WB, אך אלו לא היו מעוניינים בכך ועד עתה אף גורם אחר "לא הרים את הכפפה". נכון לעכשיו, אין כל התקדמות בנושא מלבד התייחסויות לכך של בל ותומאס בתקשורת מדי פעם.

והנה, שאלה מרועי:

לd1d1 שלום,השבוע יש לי 2 שאלות:
הראשונה,מה ההימורים שלך לגלובוס הזהב בתחום הסדרות?
והשנייה מהי הסדרה הישראלית שלדעתך הייתה הכי טובה בכל הזמנים(דרמה בנפרד וקומדיה בנפרד)? ולמה כמובן?

רועי
"קורא נלהב של הבלוג"



תגובה:

1. אין לי שום מושג לגבי התחרויות הללו, בדרך כלל הכל מלווה בפוליטיקה ונדיר למצוא שהפרסים מגיעים לסדרות שמגיע להם. בדרך כלל, גם אותן סדרות זוכות שו ושוב, אז אולי זה רמז.

2. הסדרה הישראלית הטובה ביותר בתחום הקומדיה: אין בכלל ספק שמדובר ב"קרובים קרובים", קומדיה שהקדימה את זמנה וגם היום מצחיקה בטירוף. בתחום הדרמה, מצטער, אבל אין לי דרמה מובילה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על התשובה!

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה.

קרובים קרובים נוסטלגיה מצחיקה ביותר.

אנונימי אמר/ה...

תודה על המענה, ונורא חבל על כל יום ללא עדכונים (למרות שאין מה לעשות בשל המצב)תודה ושנה אזרחית חדשה ומוצלחת..