יום שבת, 1 בדצמבר 2012

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 23.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.






מקום 23:

שרלין פן – הביטו עליה. האם יכולה להיות אישה סקסית יותר ? לפי דעתי, היא לא הצליחה כל כך בשל היותה יפה מדי. מעט מאד תפקידים התאימו לה בקולנוע ובטלוויזיה. עיניה מדהימות ונדירות. בשנות התשעים היא הצליחה עם הסדרה "טווין פיקס" ועם סדרת כבלים, שהחזיקה מעמד מספר שנים, אבל לא יותר מכך. פיספוס אדיר.


הפרויקטים הבולטים של שרלין פן:

1991-1990: Twin Peaks.
2001-1998: Rude Awakening.



 

3 תגובות:

אסף אמר/ה...

אפשר גם לציין את הנסיון של יוצרי בנות גילמור לשלב אותה.
בשלב הראשון היא היתה סאשה, בת הזוג של אביו של ג'ס, בנסיון (כושל) ליצור ספין-אוף סביב ג'ס.
לאחר מכן היא קיבלה תפקיד אורח חוזר - אנה נארדיני (אם בתו של לוק).

מדי פעם היא מקבלת תפקידי אורח בסדרות נוספות, אבל בהחלט לא מקיימת את ההבטחה העצומה שהיא היתה בימי טווין פיקס.

חבל

אנונימי אמר/ה...

האם Terra Nova מתה סופית?
תודה

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך על alcatraz וundercovers ואיזו סדרה טובה יותר?