יום שבת, 8 בדצמבר 2012

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 22.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.



מקום 22:

ליסה וולשל – בשנת 1979 יצאה לאוויר העולם הסדרה "עובדות החיים", סדרה אשר אלינו הגיעה רק בשנות השמונים, והחזיקה מעמד 9 שנים. אחת הכוכבות שלה הייתה ליסה שאת יופיה לא ניתן לפספס. לאחר תום הסדרה השחקנית לא נחלה הצלחה גדולה וחבל. לוותר על יופי וכריזמה בשפע ? באמת שניתן רק להצטער על כך. גם היום היא נראית לא רע בכלל, בהתחשב בגילה.

הפרויקטים הבולטים של ליסה וולשל:

1977: The New Mickey Mouse Club.
1988-1979: The Facts Of Life.

 

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

במקרה,היא משתתפת בעונה הזאת של הישרדות האמריקאית.
היא גם הכי מעניינת שם העונה.
ודי מצחיק לראות אותה היום לעומת פעם,כמעט שלא השתנתה.

משה אמר/ה...

כן, גם לי היה מוזר שלא ציינת את זה...
בינתיים נראה שהיא בדרך לגמר

שלמה אמר/ה...

הוצאתם לי את המילים מהפה!!!

D1D1 אמר/ה...

עבורי, ריאלטי היא לא תוכנית טלוויזיה ששווה להזכירה.

שלמה אמר/ה...

אבל עדיין היא התפרסמה בארצות הברית אמנם בתוכנית ריאלטי אבל זה לא אומר שההופעה האחרונה שלה הייתה ב1988