יום חמישי, 28 ביוני 2012

פרסום: 10 עדכוני שחקנים בסדרות.



1. בסדרה Criminal Minds, השחקן מתיו גריי גבלר, אשר מגלם את דמותו של ריד, חתם חוזה על הופעה לשנתיים נוספות בסדרה. גבלר היה השחקן היחיד שלא היה לו חוזה לעונה הבאה ובכך נקבע שכל הקאסט מלבד ברוסטר (אמילי פרנטיס) יחזור לעונה נוספת.

2. בסדרה Criminal Minds, ג'יין טריפלהורן תגלם את דמותה של אלכס בלייק, היא מתמחה בשפות זרות ויש לה עבר מסוים עם ריד. היא פרופסור בג'ורג'טאון וריד מרצה אורח שם. אבל היא נמצאת במערכת יחסים ולכן אל תחפשו יחסים רומנטיים בין בלייק לריד.

3. בסדרה Community, כל הקאסט הראשי יחזור לעונה הרביעית של הסדרה. כזכור, לקראת תום העונה שעברה רבים חשבו שצ'אבי צ'ייס לא יחזור לעונה נוספת, בעיקר לאחר הריב המתוקשר עם יוצר הסדרה, דן הרמון, אולם ברשת החליטו לדבוק בשחקן והעיפו את היוצר שלה וצ'ייס הודיע שיחזור.

4. בסדרה The Office, השחקן B. J. Novak, אשר מגלם את דמותו של ראיין, יחזור אמנם לעונה התשיעית של הסדרה, אך הוא יהפוך מחלק מהקאסט הראשי לשחקן אורח למספר רב של פרקים. מדובר ברצון של השחקן. קיים סיכוי שנראה אותו מופיע כשחקן אורח בסדרה החדשה של מינדי קאלינג ברשת FOX.

5. בסדרה The Office, סטיב קארל שם קץ לשמועות והודיע שהוא לא ישוב לסדרה בשום מצב, גם לא כשחקן אורח. לטענתו, דמותו של מייקל מיצתה את עצמה והוא לא רואה את עצמו חוזר. כזכור, בעונה הקודמת הסדרה סבלה מירידה גדולה בנתוני הרייטינג שלה ורבים קשרו זאת להיעדרותו של קארל. מעניין יהיה לראות אם מגמת הירידה בנתונים תימשך גם העונה.

6. בסדרה Necessary Roughness, רובי ג'ונס (בתמונה), אותו ראינו בסדרות "הלקטס" ו"מגרש ביתי" מגיע לתפקיד אורח מתמשך בסדרה למשך 3 פרקים. רובי יגלם את הכוכב החדש של ה"הוקס". ויילד ריסיבר, אשר מתנגש עם T.K.

7. בסדרה NCIS, השחקנית דיאן ניל תחזור לעונה העשירית של הסדרה כסוכנת בורין. צופי הסדרה זוכרים שהשחקנית הופיעה לראשונה בעונה השבועית והיה לה הרבה מהמשותף עם גיבס. השחקנית גם תופיע כשחקנית אורחת בסדרה Suits.

8. בסדרה Smash, השחקן אנדי מינטוס, אותו בדרך כלל ניתן לראות בתיאטראות, יצטרף לקאסט הראשי כקייל, נער עני מברוקלין עם חלומות לכתוב מחזות בברודוויי.

9. בסדרה Bunheads, ממשיכים לעשות את כל הטעויות האפשריות, והפעם הם ליהקו שחקן נוסף מהסדרה "בנות גילמור" כשחקן אורח. השחקן המדובר הוא שון גאן, אשר גילם את דמותו של קירק המוזר בסדרה "בנות גילמור". גאן יגלם ב Bunheads את תפקידו של באס, קיצור של סבסטיאן. והוא ידוע בכך שהוא יודע להכין "מיצים" מיוחדים.

10. בסדרה Royal Pains, בפרק שעבר זכינו לראות את דמותה של ג'יל קייסי (ג'יל פלינט) עוזבת את ההמפטונס בכדי להיות רופאה בכל העולם. לא מדובר במשחק של ההפקה, אלא מתוך מחשבה שמערכת היחסים של הדמות של ג'יל עם האנק מוצתה ולכן העדיפו לא לשחק משחק של "האם הם יהיו ביחד ?" והחליטו לפנות את הדרך ולוותר על פלינט כחלק מהקאסט הראשי. ג'יל צפויה לחזור לסדרה כשחקנית אורחת מדי פעם (ואולי אפילו בעונה הנוכחית), אך היא כבר לא תשוב להיות חלק מהקאסט הראשי.

תגובה 1:

ניר אמר/ה...

חדשות טובות מ"קומיוניטי" ו"המשרד" (בעיקר הידיעה על בי ג'יי נובאק, ולא הידיעה על קארל).