יום רביעי, 27 ביוני 2012

פרסום: 4 שחקנים מגיעים אל העונה הרביעית של הדרמה הנהדרת The Good Wife.



בהפקה של The Good Wife הולכים על שמות גדולים בליהוקים שלהם לעונה הרביעית של הסדרה. עד עתה ניתן לציין 3 שמות כאלה מתוך ה 4 שעומדים להצטרף:

1. מאורה טירני מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כמאדי, מיליונרית שעשתה את הכסף במו ידיה לאחר שהקימה חברת אינטרנט והיא תורמת למפלגה הדמוקרטית. אילי יחזר אחר הכסף וההשפעה שלה עבור פיטר. לפי דעתי, ואולי זה לא יישמע פוליטיקלי קורקט, אבל לאחר שהשחקנית סיימה להאבק במחלת הסרטן שלה לפני מספר שנים, בוגרת הסדרה ER לא חזרה לעצמה.

2. קריסטין צ'נווית, אותה ניתן היה לראות בסדרות GCB ולפני כן ב Pushing Daisies וכן בתפקיד אורחת בסדרה Glee, מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כעיתונאית פוליטית, אשר לא תעצור עד אשר תשיג את כל הפרטים על הקמפיין של פיטר וגם על נישואיו. היא תופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה. באופן אישי, אני לא יודע אם מדובר בתפקידים שגילמה השחקנית, אבל לי היא תמיד נראתה מעצבנת במיוחד, נקווה שהפעם היא תחרוג ממנהגה.

3. השחקן השלישי שבחבורה הוא ניית'ן ליין, וגם הוא יופיע בתפקיד אורח מתמשך. ליין יגלם מנהל, אשר ישלח על ידי הבנק ללוקהארט-גארדנר בכדי לקצץ בעלויות. הוא מוצא את עצמו בריב עם ויל, דייאן וכל הפירמה.

4. השחקן הבריטי מארק וורן (בתמונה) מצטרף לסדרה בתפקיד ניק, בעלה המפחיד והמניפולטיבי של קלינדה. את מארק ניתן היה לראות בסדרה Band of Brothers כרב סמל אלברט בלית'. השחקן אמור להופיע כבר בתחילת העונה הרביעית ולפגוש את אשתו.

3 תגובות:

mipmip אמר/ה...

קריסטין צ'נווית בהחלט היתה מעצבנת במיוחד בגלי וב pushing daisies. מצד שני היא עשתה תפקיד לא רע בכלל בעונות האחרונות של ה west wing. אני מקווה שיכולת המשחק שלה מושפעת מאופי הסדרה, ובדרמה רצינית כמו האישה הטובה היא תתנהג בהתאם.

ושאלה - יכול להיות שהבנתי לא נכון, אבל הבנתי שהאישה הטובה חודשה בעיקר למטרת עונה רביעית לסינדיקציה. זה הגיוני שישקיעו כל כך מבחינת שחקנים אורחים לסדרה שהם גם ככה מתכוונים לבטל תוך שנה, או שאפשר לראות בהחלטות האלה חדשות מעודדות לאוהדי הסדרה, ונסיון כן להרים את הסדרה למעלה כדי לאפשר עונה חמישית?

Yael אמר/ה...

איזה יופי, אני מאוד אוהבת את הסדרה הזו (: תודה רבה!

נעמה אמר/ה...

שמחה לשמוע שגם אתה חושב ש"האשה הטובה" זו דרמה נהדרת...