יום שלישי, 19 ביוני 2012

10 ספויילרים.



1. בסדרה Men At Work, השחקנית המדהימה ביופיה, איימי סמארט, אשר הופיעה בפיילוט כליסה, תחזור לפרק סיום העונה ויש לה אג'נדה משלה.

2. בסדרה Bunheads, ככל הנראה לקחו ללב את ההערה של שונדה ריימס על כך שמדובר בקאסט שמורכב כולו משחקנים לבנים ולכן הם מחפשים בת מיעוטים בת 17 לגלם תפקיד של מעודדת. השחקנית יכולה להיות אסיאתית, הודית או אפרו-אמריקאית.

3. בסדרה Suits, בפרק השמיני של העונה, אשר ייקרא Rewind, נחזה בפרסון הארדמן לפני חמש שנים וגם את הארווי. מתברר שבאותם ימים הייתה לו תחרות לעמדת שותף, מדובר במוניקה איגן, אשר לא נמצאת עוד בחברה. ויש לכך סיבה טובה.

4. בסדרה Psych, יהיה פרק של יקום אלטרנטיבי. לאחר מסיבה בה שון חוגג קצת יותר מדי המציאות שלו מתפצלת - נראה עולם בו שון וג'ולייט נשארים ביחד ועולם בו הם נפרדים. בשני העולמות יש רוצח\ת. הכל סובב סביב אומנת, אשר התערבבה עם אנשים לא טובים.

5. בסדרה Shameless, בפרק הראשון של העונה השלישית, אביה של אסטפניה, נאנדו, מגיע לעיר בכדי לבדוק את ג'ימי והוא משאיר מאחור את האיש שלו, בטו, להמשיך ולפקוח עין על המתרחש. לבטו לא אכפת להשאר (לפחות לחמישה פרקים), משום שהוא מתאהב בצורה רצינית בפיונה.

6. בסדרה 90210, בהפקה מחפשים אחר גבר חתיך בן 25, אשר מקדם מועדונים. הוא מתואר כתואם ראיין גוסלינג. כמו כן נזכה לראות טכנאי שלמד באוניברסיטה נחשבת, אשר יכול להיות חסר רחמים. הדמות מתוארת כדמות של ג'סטין טימברלייק בסרט "הרשת החברתית". שתי הדמויות ישארו לזמן רב בתחילת העונה ויכול להיות שאף יותר מכך.

7. בתוכנית Real Housewives of Orange County, נחזה בחזרה של ג'נה. ג'נה ותמרה ישלימו וייפרדו כידידות.

8. בסדרה Pretty Little Liars, לסוד של משפחת הייסטינגס, אשר ספנסר תגלה יש קשר למליסה ולעובר שלה. הגילוי יגרום לספנסר להמשיך ולחקור את משפחתה.

9. בסדרה Once Upon a Time, בהפקה מחפשים ללהק דמות אסייתית בשם מאגנולייה, אשה יפה, אשר נראית עדינה, אך אך למעשה מדובר בלוחמת ללא חת. היא יכולה לנצח כל גבר רק בעזרת ידיה. יש לה גם צד עדין בדמות קשר רוחני עם הטבע והחיות.

10. בתוכנית Futurama, הסדרה תחזור לעולם הבית של בנדר, אשר לא חזינו בו מאז העונה הראשונה. הפרק ייקרא Free Will Hunting ובו בנדר מגלה שאין לו כח רצון משלו.

2 תגובות:

דוד אמר/ה...

תודה רבה, מענין באמת איך תמשיך העונה השנייה של היה היה פעם,

אנונימי אמר/ה...

יש חדש בקשר להריון של ג'סיקה קפשאו? הא ילדה כבר?