יום חמישי, 9 במאי 2013

עונת הפיילוטים 2013: רשת TNT אישרה 2 פיילוטים לסדרות.



בשקט בשקט, בשל העובדה שהשבוע מככבות רשתות הברודקאסט לקראת הצגת הלוחות החדשות שלהן לעונת 2013-2012 בשבוע הבא, בשבוע האחרון רשת TNT הודיעה על אישור 2 סדרות חדשות. מדובר באימוץ של שני הפיילוטים שהרשת פתחה. שני הפיילוטים קיבלו הזמנה לעשרה פרקים, אשר יעלו בעונת הקיץ 2014.



הפיילוט הראשון שאושר היה The Last Ship - לסדרה של מייקל ביי צוות שחקנים מוכר ובין היתר ניתן לציין את אריק דיין, אדם בולדווין, רונה מירטה, מיקאלה מקמאנס, צ'ארלס פארנל, טראביס ואן ווינקל, קריסטינה אלמור וסאם ספרואל. הסדרה אמורה לעסוק באנשי משחתת של חיל הים, אשר לאחר אסון עולמי, שגרמה למות כמעט כל האוכלוסייה בעולם, צריכים להתמודד עם העובדה שיכול להיות שהם הניצולים היחידים.

מקמאנס תגלם את דמותה של לוטנט ג'קי מקאנה, חברה בצוות, אשר מנהלת את צוות יחידת התקיפה.
פארנל יגלם את דמותו של יו ג'טר, ראש צוות הפיקוד. ואן ווינקל יגלם את דמותו של דני גרין, המנהיג של צוות "אריות ים".
אלמור תגלם את דמותה של לוטנט אלישה גרנדסון.
ספרואל יגלם את דמותו של קווינסי, חוקר ביולוגי.
רונה מירטה לוהקה לתפקיד הנשי הראשי לצד אריק דיין (האנטומיה של גריי). מירטה תגלם את דמותה של רייצל סקוט, מיקרוביולוגית נחושה ובטוחה בעצמה.
אדם בולדווין יגלם את דמותו של מייק סלאטרי, הסגן של טום צ'נדלר (אריק דיין), אדם בעל מצפון שדואג למשפחתו. הוא וטום מתווכחים לעיתים לגבי דרך הפעולה שצריך לנקוט. כזכור, הסדרה מספרת את סיפורו של צוות על משחתת, אשר לאחר קטסטרופה עולמית מבינים, שיכול להיות שהם השריד האחרון של האנושות.




הפיילוט Legends אושר גם כן. הסדרה תעקוב אחר מרטין אודום, סוכן, אשר מסוגל לשנות את עצמו לזהויות שונות לפי כל משימה. אך הזהות שלו עומדת בפני סימן שאלה, כאשר זר ניגש אליו וטוען בפניו שהוא אינו מי שהוא חושב שהוא. בין השמות המוכרים ניתן למנות את אלי לרטר (Heroes) ושון בין ("משחקי הכס"). ברנדון פרייז'ר אמור היה לגלם את התפקיד הראשי, אולם פרש בשל חילוקי דעות מקצועיים.

2 תגובות:

nן אמר/ה...

פשש... ל-"The Last Ship" יש המוןן כוכבים בקאסט..! מקווה שזה יהיה טוב.
רונה מיטרה ששיחקה בפרקליטים.
מיקאלה ששיחקה במגרש ביתי וביומני הערפד
אריק דיין החתיך מהאנטומיה
אדם בולדוון מצ'אק.

את זה אני בהחלט מחכה לראות

techtik אמר/ה...

LEGENDS נשמע בדיוק כמו 13 / XIII

The Last Ship נראה כמו פרוייקט מבטיח. אבל בטח כמו שמיים נופלים כל שנה יהיה רק 10 פרקים.