יום שישי, 10 במאי 2013

עונת הפיילוטים 2013: רשת ה CW אישרה 4 סדרות.


רשת ה CW אישרה את הפיילוטים הבאים :


The Tommaroe People - סדרה אודות קבוצה של אנשים, אשר מהווים את השלב הבא בהפתחות האנושית, כאשר יש להם כוחות על אנושיים, והם מסוגלים לשגר את עצמם ממקום למקום וגם לתקשר באופן טלפתי. ביחד הם נאבקים בכוחות הרשע.

The Hundred - תתרחש 97 שנים לאחר שמלחמה גרעינית הרסה את הציביליזציה וספינת חלל עם בני אנוש עבריינים חוזרים לכדור הארץ בכדי לנסות ליישב אותו.

Reign - סיפור עלייתה למלכות של מרי מלכת הסקוטים. סיפורה מתחיל כאשר היא מגיעה לצרפת בגיל 15, כשהיא מובטחת להינשא לנסיך צרפת. היא מגיעה עם 3 מחברותיה, אל תוך עולם של תככים חושני מאד.

Star-Crossed - אודות חברה של בני אנוש בה חייזרים היו כלואים כאסירים. סיפור של רומן בין בת אנוש וחייזר (שניהם צעירים) , כאשר הנער החייזר ושמונה מבני מינו מתערים בבית הספר האנושי.

4 הפרויקטים מצטרפים לפיילוט שכבר אושר לסדרה:

The Orginals - ספין אוף ל The Vampire Diaries. הסדרה תתמקד במשפחה המקורית של הערפדים, כאשר קלאוס חוזר לרובע הצרפתי בניו אורלינס, עיירה אותה סייע להקים לפני מאות כל מיני. הוא גם מתאחד עם מרסל, בן טיפוחיו.


הרשת גם הודיעה על ביטול הפרויקטים:

Blink - דרמה הומוריסטית על משפחה שחייה משתנים לטוב ולרע, כאשר אב המשפחה נפגע בתאונת דרכים, כאשר הוא נופל לתרדמת בה הוא לא יכול לזוז או לדבר, אך יכול לראות ולשמוע הכל.

Company Town - סקנדל בבסיס צי בוירג'יניה משפיע על חייהם של האזרחים ואנשי הצבא. הסדרה תתמקד בשתי נשים, אשר גדלו ביחד, בעבר היו החברות הכי טובות, אך עתה הן ניצבות משני צידי המתרס בנושא הצבאי-אזרחי.

The Selection - הגרסה הטלוויזיונית ל"משחקי הרעב" (אם כי לא "אחד לאחד"). הסדרה מתרחשת 300 שנה בעתיד ומתמקדת  בנערה משכבת הפועלים, אשר נבחרת להתמודד בתחרות עם 25 נשים אחרות על ידו של הנסיך בכדי להיות המלכה. היא צריכה לנווט בין נאמנותה למשפחה, לאהבת אמת ולממלכה בכל זמן שהיא צריכה לנסות ולנצח בתחרות, כאשר גם בתוך הארמון מופעלים תככים שעליה לנווט דרכם. באותה שעה מוקמת התנגדות המאיימת להפיל את המלוכה.

תגובה 1:

techtik אמר/ה...

עצוב לי על The Selection