יום חמישי, 9 במאי 2013

עונת הפיילוטים 2013: רשת NBC אישרה 3 קומדיות ו 2 דרמות, חידשה קומדיה וביטלה 4 קומדיות. עידכון 2.


רשת NBC החלה את המסע שלה בדרך להצגת הלוח החדש שלה לעונת החורף 2013-2012 עם אישור ל 2 דרמות ו 3 קומדיות חדשות.

הדרמות שאושרו:

Believe - מערכת יחסים בלתי אפשרית מתפתחת בין נערה צעירה וגבר שמשתחרר מבית הסוהר, אשר מוצב לשמור עליה מכוחות הרוע שרוצים את הכוחות שלה.

Crisis  - מותחן המתרחש בוושנגטון הבירה. הסדרה מתמקדת בסוכן השירות החשאי אידיאליסטי, אשר מוצא את עצמו במשבר ביום העבודה הראשון שלו. יהיה עליו לחצות קווים מוסריים וחוקיים כאשר יהיה עליו לנווט בדרגים הגבוהים של האנשים המשפיעים בכדי לנבור בערימת השחיתות על מנת למצוא את האמת.


הקומדיות שאושרו:

About A Boy - תעקוב אחר חייו של רווק והילד שעובר לגור בסמוך ביחד עם אמו.

Sean Saves the World - הקומדיה תתרכז בשון (הייז), אשר צריך להחליט כיצד לגדל את בתו בת ה 14, שזה עתה עברה לגור איתו בשעה שעליו להתמודד בעבודה עם בוס חדש.

Family Guide - בן שמעריץ את אביו העיוור ונבוך ממעשי אימו, שם לב כיצד משפחתו מתקרבת אחד לשני לאחר הגירושין.

צריך גם לזכור שהקומדיה ללא שם של מייקל ג'יי פוקס אושרה לסדרה בת 22 פרקים לעונתה הראשונה.


אז, מה נשאר לרשת ?

הפיילוט הטוב ביותר שלה כרגע, הדרמה Blacklist, תלוי במספר אלמנטים. צריך לזכור שהפרויקט מגיע מ Sony TV, אשר יש להם ברשת NBC ארבעה פרויקטים: Blacklist, הקומדיה Welcome To The Family, הדרמה Night Shift וגם Community. סביר להניח שברשת מחכים לקבל את ההחלטות לכל הארבעה פרויקטים בבת אחת. נכון לעכשיו, נראה ש Blacklist ו Welcome To The Family יאושרו ואילו ברשת יוותרו על Night Shift ויבטלו את Community.

הדרמה I Am Victor מחכה להיות בחירה שנייה לקבלת ההחלטות בכל הנוגע ל Sony Tv. במידה ותאושר גם Night Shift הרשת תוותר על I Am Victor, עדיין לא ברור אם גם הרשת תאשר אותה אם ברשת יחליטו לוותר Night Shift, אך מצבה לא כל כך טוב.

לגבי Ironside של בלייר אנדרווד, ברשת מתנים את האישור בהחתמת קן סנזל כתסריטאי ראשי. בכל מקרה, קשה לראות כיצד Ironside ו I Am Victor יאושרו ביחד.



הרשת הודיעה על חידוש הקומדיה Parks and Recreation לעונה שישית.

רשת NBC גם הודיעה על ביטול הסדרות הבאות:
Whitney
1600Penn
Guys With Kids
Up All Night

אין תגובות: