יום שבת, 11 במאי 2013

עונת הפיילוטים 2013: רשת ABC הודיעה על אישור פרויקטים לסדרות, חידשה וגם ביטלה סדרות.


רשת ABC עשתה הכל בערב אחד, כאשר אישרה את הפרויקטים הבאים לסדרות, חידשה סדרות קיימות וגם ביטלה מספר סדרות.

להלן הפרויקטים החדשים שלה:

בגזרת הדרמות:

.Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D - מתבסס על קבוצת סוכנים מעולם הקומיקס של "מארוול" ומסרטי הקולנוע שעסקו בהם.

Once Upon A Time In Wonderland - ספין אוף לסדרה Once Upon A Time, אשר תתמקד בסיפור של אליסה בארץ הפלאות.

Betrayal - צלמת יפה שלא שמחה בחיי הנישואין שלה מתחילה ברומן עם עורך דין של משפחה בעלת כוח רב. כאשר מתברר שהוא מגן על חשוד ברצח הנתבע על ידי בעלה, מערכת היחסים שלה בכל החזיתות סובלת מבגידות.

Minds Games - מערכת יחסים בין שני אחים, גאון בעל מחלה של דו קוטביות ופושע לשעבר, אשר פותחים סוכנות בכדי לפתור את הבעיות של הקליינטים שלהם באמצעות מדע ומניפולציות. כמו כן, אנשים בסוכנות "עובדים" אחד על השני.

Resurrection - מה קורה, כאשר האנשים אותם קברת והתאבלת עליהם חוזרים ודופקים על דלתך ? זה מה שקורה לתושבי אורורה, שחייהם משתנים בשל כך.

Killer Woman - מולי פארקר היא האישה היחידה בקרב הטקסס ריינג'רים, אישה יפה שלא מפחדת לנקוט בכוח בכדי להשיג את שלה.

Lucky 7 - החיים של 7 עובדים בתחנת שירות בקווינס משתנים, כאשר הם זוכים במשותף בלוטו. כל פרק יתמקד בדמות אחרת וכל עונה תתמקד בקבוצה בעלת מצבים דומים.


בגזרת הקומדיות:

How The Hell Am I Normal ( או The Goldbergs או הפרויקט של אדם גולדברג)- קומדיה המתרחשת בשנות השמונים ובמרכזה אם דומיננטית ואב בעל מזג חם, אשר אוהבים את שלשת ילדיהן המוזרים כל כך, שהם לא יכולים לראות אותם גדלים.

Mixology - מתרחשת בבר סקסי במנהטן, ותתאר את המתרחש בו במהלך לילה אחד.

Super Fun Night - עוקבת אחר שלש נשים חברות: קימי (רבל וילסון), הלן אליס (ליסה לאפירה) ומאריקה (לורן אש) במסען לבלות כל ערב שישי.

Safe At Home - אם חד הורית שזה עתה התגרשה חוזרת לגור עם אביה המוזר, שחקן בייסבול לשעבר. היא מתחילה לאמן את הקבוצה האנדרדוגית של בנה והיא נשאבת אל עולם הספורט אותו היא חשבה שהשאירה מאחוריה.

Trophy Wife - קייט, נערת מסיבות לשעבר, מוצאת את עצמה עם משפחה חדשה, כאשר היא מתאהבת בגבר עם שלשה ילדים מניפולטיביים ושתי נשים לשעבר שיפוטיות.




הרשת פסחה על הפרויקטים הבאים:

בגזרת הקומדיות:

Divorce: A Love Story - סיטקום אודות זוג שזה עתה התגרש שהיו גרועים ביחד, אך מגלים שיותר נורא בנפרד ולא יכולים לצאת מהחיים של השני. מבוסס על "החיים זה לא הכל".

Pulling - הסיפור של שלש נשים לא מתפקדות בגילאי השלשים שלהן, אשר חיות את חייהן כיצד שהן רוצות, למרות שהחברה אומרת להן להתבגר.

Spy - עיבוד אמריקאי לגרסה הבריטית בעלת אותו שם. אב, השונה מאד מבנו הנמרץ, מקבל על עצמו לעבוד בסוכנות הביון בכדי לקבל את הכבוד מבנו.


בגזרת הדרמות:

Big Thunder - מתרחשת במאה ה 19 ומתמקדת בדוקטור מבריק מניו יורק, אשר מקבל הזדמנות לעבור ולעבוד בגבול הספר של המדינה בעיירת כורים, המנוהלת על ידי טייקון מיסתורי, אך הוא מגלה במהרה שהדברים הם לא כפי שהם נראים.

Doubt - שוטר בעברו ועתה עורך דין, אשר מנצל את חוכמת הרחוב שלו בכדי לנצל את המערכת בשעה שהוא נלחם ב"שדים" שלו ובניסיונו לזכות באשתו לשעבר.

Reckless - מותחן אודות אדם שפותר בעיות, כאשר אשתו נאסרת שלא באשמתה הוא נקלע לעולם של תככים פוליטיים ומסוכנים ובכדי לנסות לשחרר את אשתו הוא נאלץ גם לכרות בריתות שונות.

Westside- אופרת סבון בהשפעת רומיאו ויוליה אודות החיים בוניס, קליפורניה. הסדרה תתמקד בשתי משפחות יריבות והרומנים האסורים המתרקם ביניהם, כאשר שתי המשפחות נאבקות על השליטה בעיר.



רשת ABC חידשה את הסדרות הבאות:

Open Upon A Time
Revenge
Last Man Standing
Modern Family
The Middle
Grey’s Anatomy
Castle
Suburgatory
Scandal
Nashville
The Neighbors



הרשת ביטלה את הסדרות:

Body Of Proof
Red Widow
Family Tools
Malibu Country
Happy Endings
How To Live With Your Parents

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הרשת ביטלה את Body Of Proof למרות שיש לה קהל לא קטן מחוץ לארה"ב? הרי זה מה שגרם לה לשרוד את העונה הנוכחית, לא? האם ההחלטה סופית? כמה פרקים הוזמנו לעונה זו והאם יש לך המלצה לסדרה דומה? תודה רבה!