יום חמישי, 9 במאי 2013

עונת הפיילוטים 2013: רשת FOX אישרה הפיכת מספר פיילוטים לסדרות.


רשת FOX הודיעה אתמול על הפיכת מספר פיילוטים לסדרות, כאשר לגבי הקומדיות, לכל פרויקט הוזמנו 13 פרקים. לגבי הדרמה Rake, מדובר, ככל הנראה, בסדרה שאמורה לעלות בחצי השני של העונה, באותה משבצת שידור של The Following. לגבי הקומדיה Dads, אשר אושרה עוד בתחילת עונת הפיילוטים הנוכחית, והוזמנו לה 6 פרקים, עתה שונתה ההזמנה ל 13 פרקים. שאר הפיילוטים של הרשת מתים.


מדובר בפיילוטים הבאים:

בגזרת הקומדיות:

Dads - סיטקום אודות חייהם של שני גברים מצליחים בגילאי השלשים שמשתנים כאשר האבות שלהם עוברים לגור איתם.

Enlisted - הסדרה תעסוק בשלשה אחים המשרתים ביחד בבסיס בפלורידה.

Us And Them - מבוסס על קומדיה בריטית אשר התמקדה במערכת היחסים של גבר באנגליה ואשה מויילס, אשר מכירים דרך הטלפון ואח"כ נפגשים ונדלק ביניהם ניצוץ, אך עליהם לנתב בין המשפחות והחברים האקצנטרים שלהם. בסדרה יככבו ג'ייסון ריטר ואלכסיס בלדל.

Surviving Jack - סיפור הפיכתו של נער לגבר וגבר לאב בעידן בו הפיכה לגבר לא הייתה משהו שניתן לעשות על ידי "גוגל".

Brooklyn Nine-Nine - סדרה אודות קבוצה של בלשים גרושים ברובע בקצה מרוחק של ניו יורק.
 


בגזרת הדרמות:

Rake - הסדרה תעקוב אחר חייו הכאותיים והקומיים של הסנגור קיגן ג'וי, גאון, מרשים, אך אין לו"פילטר" לפיו. תכונה זו מליכה אותו למקרים שאף אחד לא רוצה. במקביל, הסדרה תעקוב אחר חייו האישיים ובין היתר במאבק שלו באגף המטפל במס ההכנסה, חובותיו לסוכן ההימורים שלו, הרומנים שלו, יחסיו עם בנו בעל החרמן, אשה לשעבר משונה ומערכת היחסים עם שני חבריו הנשואים.
 
Sleepy Hollow - הסדרה עוקבת אחר קריין, אשר חובר לשריף המקומית בסליפי הולו בכדי לפתור את התעלומות של העיירה ובסופו של דבר נמצא באמצע של המאבק של הטוב נגד הרע.
 
Gang Related - חבר בכנופיה נשלח להסתנן אל משטרת סאן פרנסיסקו ועולה בדרגות, כאשר הוא נאלץ לתמרן בין הנאמנות שלו למשפחת הפשע שלו ורגש הנאמנות המתגבר ל"משפחתו" החדשה, משטרת סאן פרנסיסקו.
 
Almost Human- דרמה משטרתית קצבית המתרחשת בעתיד הקרוב, כאשר כל שוטרי לוס אנג'לס מקבלים שותפים בדמות אנדרואידים מתוחכמים.

אין תגובות: