יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

פרסום: 16 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (5 בדצמבר 2017)

רשת NBC מפתחת דרמה על פי חייה של קארן לינץ', אחת מהשוטרות הראשונות של סאן פרנסיסקו. לינץ' גודלה על ידי אם סכיזופרנית, והסדרה תראה אותה כאשר היא מנצלת את מצבה לשרוד דרך שירות המשטרה, למרות שכמעט אף אחד לא רוצה בה שם.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם American Disaster. הדרמה תתמקד בחברה מערב תיכונית בארה"ב, אשר מנסה להתאחד לפני שטורנו מגיע. קיימת אפשרות שבמידה והסדרה תצליח, בכל עונה יעסקו באסון אחר.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Spirit Of The Law. הדרמה תספר את סיפורו של קרסל, כומר מקומפטון (במשך 19 שנה), קליפורניה, אשר היה סוכן פדרלי במשך 19 שנה מיוחד במשך 30 שנה. הוא עבד במשך על מקרים קשים, כולל עבודה במסווה, ואז חזר לקהילה שלו מדי שבוע בשעה שהיא הייתה במצבה הכי קשה מבחינת האלימות.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Bad Medicine. הדרמה תחבר בין רופא ידוע, אך לאחרונה יצא לו שם רע ובלש לשעבר ממשטרת ניו יורק, אשר השיטה שלו היא של "לא לקחת שבויים". השניים, ביחד עם קבוצת מדענים, מובילים את היחידה העולמית לזיהוי מחלות, בכדי לפתור בעיות רפואיות.

רשת NBC מפתחת קומדיה אשר מתרחשת בעיר ניו יורק ומתמקדת בגבר בן עשרים פלוס, אשר חוזר הבייתה לגור עם הוריו ועם סבב דיירים אשר גרים בדירות שיש בהם פיקוח על שכר דירה.



רשת FOX מפתחת דרמה בשם The Bad Decisions Playlist. הדרמה באוסטין בן ה 16, אשר תמיד מפשל ומוצא את הדרך לצאת מהצרות בחיוך ובדיחות. ההופעה המפתיעה של אביו שנחשב למת כאמן הרוק הנערץ שיין טיילר, גורם לעולמו לצאת משליטה. אוסטין, מוזיקאי מוכשר בעצמו, נשאב אל עולמו של אביו, שם הוא מגלה עוד ועוד דברים אודות עצמו, על יסי החברות שלו עם אנשים ומה זה אומר שיש לו גרסה מודרנית של משפחה.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה ReTraing Day. הקומדיה תתמקד בקים, בוגרת פרוגרסיבית של בית הספר למשרות ציבוריות בברקלי, אשר לאחר מעביר אותם לעיירת הולדתו במיזורי, לוקחת עבודה כמנהלת של מכרז לייעוץ לקריירה. אך כאשר רעיונותיה בעלי הכוונות הטובות מתנגשים בשמרנות של התושבים, היא לוקחת לעצמה לעזרה את דן, עובד מפעל מובטל, בכדי שייקשר בינה לבין האנשים.ביחד הם חוברים בכדי לגשר על פערי התרבויות ויוצרים חברות אמיתית.

רשת CBS אישרה דרמה חדשה בת 13 פרקים בשם Blood & Treasure לעונת הקיץ 2019. הדרמה תעסוק במומחה אמנות וגנב\אמן הונאות אשר חוברים ביחד בכדי לתפוס טרוריסט ידוע, אשר מממן את הפעולות שלו באמצעות חפצי אמנות גנובים. בשעה שהם רודפים אחר הטרוריסט ברחבי העולם הם מוצאים את עצמם באמצעו של מאבק בן 2000 שנה על עתיד הציביליזציה האנושית.

רשת CBS קנתה את הזכויות לקומדיה אודות אישה, אשר אחותה למחצה הצעירה ממנה מגיעה לגור איתה ועם ארוסה בכדי להתרחק מאביהם.

רשת CBS:All Access אישרה לסדרה דרמת מתח חדשה בשם Tell Me A Story. הסדרה תיקח את האגדות היפות ביותר ותהפוך אותן לאפלות הרבה יותר ותציג טוויסטים והפתעות. העונה הראשונה תעסוק בסיפורים "שלשת חזירונים קטנים" ו"ג'ק והאפונים" ותתרחש בניו יורק.

רשת CBS:All Access אישרה לסדרה את הריבוט ל The Twilight Zone.



רשת ה CW קנתה את הזכויות לדרמה אודות אישה צעירה בעלת פגמים רבים וכמו כן, היא גם עיוורת, אך היא גם "העדה" היחידה לרצח החבר שלה, שהיה סוחר סמים. כאשר המשטרה מבטלת את סיפורה כלא רלוונטי, היא ביחד עם כלבה, פרצל, מתחילים לנסות ולפענח מי הרוצח, בשעה שהיא גם מתחילה לצאת עם גברים ועובדת בעבודה שהיא שונאת ב Breaking Blind - בית הספר לאימון כלבים המנוהל על ידי הוריה.


"נטפליקס" העניקה הזמנה ישירות לסדרה לשתי עונות לספין אוף של Riverdale. הכוונה היא לדרמה The Chilling Adventure Of Sabrina The Teenage Witch. ההזמנה היא לעשרה פרקים לכל עונה. מדובר בגרסה שונה לחלוטין מהקומדיה שבה כיכבה מליסה ג'ואן הארט באמצע שנות התשעים. הפעם מדובר בדרמה בעלת "נגיעות" של אימה אודות ההתבגרות של סברינה, שהיא חצי מכשפה חצי אנושית, אשר מגלה לפתע את שורשיה כמכשפה והיא נאלצת להאבק בכוחות הרשע שרודפים אותה, את משפחתה והאנושות כולה. במקור, הדרמה פותחה עבור

רשת USA מפתחת מיני סדרה אודות חייו של השחקן והנשיא רונלד רייגן.





רשת Starz מפתחת דרמה בשם P-Town. הדרמה תעסוק בג'קי קווינס, לסית שאוהבת לחגוג בפרובינסטאון, ומכאן השם P-Town. היא עובדת בשירות הדיג הפדרלי ומשתמשת באקדח והתג שלה בכדי לפתות תיירות. היא מעוניינת להעביר את הזמן עד הפנסיה שלה, אך הכל משתנה כאשר היא מגלה גופה במפרץ קייפ-קוד ומוצאת את עצמה באמצע של מגפת הירואין אדירה.



Sony Picture Television מפתחים דרמה בשם Rendlesham. הדרמה תתבסס על אירוע עבמ"י, אשר התרחש בבסיס חיל האוויר האמריקאי המקורב לכפר רנדלשם, סאפוק בשנת 1980. מספר אנשים ביער של הכפר כולל מספר אנשי שירות בחיל האוויר טענו שחזו בחפץ בוהק בשמיים לפני שהוא עף אל העצים. האירוע תועד על ידי קולנל צ'ארלס הולט כאירוע רשמי, אשר הפך כפתוח לציבור בשנת 1983, אך שאר הקצינים ביטלו אותו במחי יד. ואז החלו תיאוריות קונספירציה. הסדרה, אשר תסוב סביב משפחה באזור, תתרחש בתקופת המלחמה הקרה ותציג שתי תקופות זמן, אחת בתקופת האירוע בשנת 1980 והשנייה בשנת 2020, כאשר חוגגים ארבע עשורים לאירוע. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני לא חושב שהסדרה של סברינה תהיה ספין אוף לריברדייל בגלל שהיא בנטפליקס וריברדייל בcw אלא אם כן הם מתכוונים להראות את סברינה בריברדייל כמו ששמו את הפלאש בסופירגירל כשהיא הייתה בcbs