יום שני, 11 בדצמבר 2017

מבזק: 13 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים ה 4 עד ה 10 בדצמבר 2017


רבים בוודאי תהו מדוע הסדרה "סברינה, הנערה המכשפה" נחתה ב"נטפליקס" למרות שבתחילה פותחה עבור רשת ה CW כספין אוף של Riverdale. הסיבה לכך כפולה. מצד אחד, רשת ה CW ויתרה על התענוג משום שהיא מעוניינת בסדרה אחרת על מכשפות, הכוונה היא לריבוט של Charmed אותו הם מפתחים. מצד שני, "וורנר ברוס", אשר מפתחים את הסדרה "סברינה" יצליחו באמצעות המעבר ל"נטפליקס" לשמור על הבעלות על הסדרה. במידה והיא הייתה נוחתת ברשת ה CW הבעלות הייתה מתחלקת בינה לבין CBS. כך כל צד מרוצה. הבעיה היא, שעתה מעבר בין הסדרות יהיה קשה הרבה יותר.

העונה השנייה של "ג'סיקה ג'ונס" תעלה ב 8 במרץ 2018.

העונה החדשה של America Next Top Modol תעלה ב 9 בינואר 2018.

הסדרה The Terror של רשת AMC תעלה ב 26 במרץ 2018.

עכשיו זה רשמי: Big Little Lies חודשה על ידי רשת HBO לעונה שנייה.

בסדרה Last Man On Earth, השחקנית לייטון מיסטר (Gossip Girl) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת, ככל הנראה כפלשבק מעברו של פרד ארמיסן.

בסדרה Modern Family, שאיין ג'קסון מגיע לתפקיד אורח.

בסדרה Star, השחנית לה לה אנטוני (Power) מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך בתור פאולה, אמו של אנג'ל, אשר יש לה גם קשר כלשהו לג'היל.

בסדרה Fear The Walking Dead, השחקן קווין זגרס מגיע לעונה הרביעית כחלק מהקאסט הראשי . אין מידע על התפקיד אותו יגלם.

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקן פרנץ דרמה, אשר גילם את דמותו של ג'קס, עזב את הסדרה בתום פרק סיום החצי הראשון של העונה, אך למרות שלא יהיה עוד כחלק מהקאסט הראשי הוא יכול לחזור בעתיד בתפקיד אורח.

בסדרה Iron Fist, השחקנית אליס איב (בתמונה) מגיעה לעונה השנייה. לא ברור כעת באיזה תפקיד.

בסדרה Quantico, השחקנית אמבר סקיי נויז מצטרפת לעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשך בתור סלין פוקס, מצטרפת חדשה לקבוצת עלית של מבצעים חשאיים.

בסדרה Lucifer, השחקנית ג'יליאן רוז (Awkward) מגיעה כשחקנית אורחת לעונה השלישית בתור סי.סי, העוזרת המוזרה של אמן פופ ידוע, שהוא גם החבר הכי טוב שלה. 

אין תגובות: