יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

משחק הניחושים: מה רשת ה CW מתכננת לחצי השני של עונת 2018-2017 ?



רשת ה CW הודיעה על כך ששתי סדרות הקומיקס שלה Supergirl ו Legends Of Tomorrow יחלקו אותה שעת שידור עד אמצע חודש יוני. רבים בוודאי הרימו גבה, אולם עושה רושם שההחלטה התבצעה בשל לחץ של שעות שידור פניות.

לרשת יש 5 דרמות (וביניהן 2 חדשות), אשר אמורות לעלות בחצי השני של העונה ולצערה (או לשמחתה ?) אין לה מספיק שעות שידור פניות.

לאחר ש Black Lightning קיבלה את משבצת השידור הטובה ביותר אחרי The Flash, הרשת עדיין נותרה עם ארבע דרמות נוספות לשבץ. מעריצי Legends Of Tomorrow חשבו שאולי לאחר ש Valor תגיע לסיומה בסוף חודש ינואר או בתחילת חודש פברואר אזי Legends תתפוס את מקומה ואז לרשת יהיו שני ערבי קומיקס מלאים. ברשת חשבו אחרת.

הצעד הנבון ביותר מבחינת הרשת כרגע, על פניו, הוא ככל הנראה, לנסות ולהשיק בערב זה את הדרמה החדשה הנוספת שממתינה, הכוונה היא ל Life Sentece של לוסי הייל, ובכך לנסות ליצור ערב שבמרכזו נשים.

מאחר וערבים שלישי, רביעי וחמישי סגורים בצורה הרמטית עד תום העונה, אזי לרשת נותרו רק משבצות השידור של ערב יום שישי בכדי להשיק עונות חדשות לדרמות The 100, iZombie ו The Originals.

משבצת השידור הראשונה שנפתחת ביום שישי היא בשעה שמונה במקום Crazy Ex Girlfriend, אשר נותרו לה 5 פרקים לתום העונה (הוזמנו לה 13 פרקים לעונה השלישית בסך הכל). כאשר עושה רושם שהעדיפות תהיה ל The 100 או The Originals, כאשר האחרונה גם החלה את עונתה הרביעית באמצע חודש מארס אז תקופת העלייה לאוויר הזאת מוכרת לה. קשה גם להאמין שהרשת תרצה לחכות בכדי להריץ את העונה האחרונה של הסדרה. צעד כזה יתפרש כרצון של הרשת פשוט להיפטר ממנה. אבל הכל אפשרי.

ועדיין, יוותרו לרשת שתי דרמות נוספות לשבץ.  Jane The Virgin מסיימת את העונה רק באמצע חודש אפריל ולכן אין כמעט ספק שהדרמה שתתפוס את מקומה תגלוש אל חודשי הקיץ. מכיוון ש iZombie החלה את עונתה השלישית בתחילת חודש אפריל של השנה שעברה עושה רושם שהיא המועמדת העיקרית לקבל את משבצת השידור הזאת. אולם לפי דעתי, העדיפות תינתן ל The 100 מכיוון שהגלישה אל חודשי הקיץ מוכרת יתר לצופיה (בעונה שעברה החלה את דרכה בתחילת חודש אפריל).

בכל מקרה, ומה שלא יחליטו ברשת, עושה רושם, שלפחות אחת מהדרמות הללו (The Originals, iZombie או The 100) תחל את עונתה הבאה רק לאחר שהעונה תגיע לסיומה בחודש מאי ובכך  לרשת יהיו 4 דרמות אשר יגלשו אל תוך חודשי הקיץ, כאשר פרט למקרה שהרשת תריץ מרתון של עונה שלמה במספר שבועות בודדים, לפחות אחת מהן צפויה להגיע לסיומה בחודש אוגוסט או ספטמבר.

לפחות הצופים ייהנו מכך שבעונת הקיץ הקרובה הם יקבלו סדרות בעלות תסריט. הבעיה היא שמלבד דרמה אחת שמגיעה לסיומה בוודאות (The Originals) בעונה הבאה, עושה רושם (במיוחד לפי שיבוץ הסדרות והמחסור בשעות שידור) שלפחות אחת מתוך השתיים הנוספות, שיתחילו את העונה שלהן באיחור, צפויה להצטרף אליה. יש לכם העדפות ? 

אין תגובות: