יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

פרסום: 13 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (19 בדצמבר 2017)


רשת NBC אישרה פיילוט לקומדיה בכיכובה של קייסי ווילסון, כאישה אשר עולמה הנוח מתהפך כאשר חושפים אותה כשקרנית.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Shattered Glass מבית היוצר של מרגו רובי. מדובר בדרמת נקמה (ברוח Revenge), אשר תתרחש בעולם ה"וול סטריט" ובמרכז שלש נשים אשר מתאחדות למען המטרה והן לא ייקחו שבויים בדרך.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Natural History. הקומדיה תעסוק באישה צעירה, אשר חוזרת הבייתה בכדי להפוך לדירקטורית של מוזיאון אהוב, רק בכדי לגלות שהוא הידרדר בזמן שנעדרה. היא צריכה להשתלט על הצוות השלומיאלי בעל הכוונות הטובות בכדי להציל את המוזיאון.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Family's Family. הקומדיה תתמקד בברנדון טרנר, חותן אפרו אמריקאי ליברל ולא אובססיבי לספורט וטום מקווילן, שמרן לבן, אוהב הוקי, הולך לכנסיה. הקומדיה תחקור כיצד במשפחה צריך לגשר בין דעות שונות.

רשת NBC מפתחת רימייק לקומדיה הבריטית The It Crowed, אודות עובדים של יחידת המחשבים של חברה גדולה.



רשת FOX מפתחת דרמה בשם Searching For Me אודות משפחה סגורה, אשר השקרים מאפיינים אותה, שקרים שאם יתגלו יוכלו לגרום לקריסתה המוחלטת. הבעיה היא, שתאונה קטלנית מאיימת לגרום לכך בדיוק.



רשת ABC אישרה קומדיה חדשה. הקומדיה תעסוק בכוכב טלויזיה דועך ואב דעתן,  ומיושן בדעתו, אשר עובר לגור עם בתו הפרוגרסיבית, החברה שלה והילד שהן מגדלות ביחד.


רשת CBS אישרה פיתוח של הקומדיה Spaced Out. הקומדיה פותחה בעונת הפיילוטים הקודמת עבור רשת NBC שפסחה עליה. במקורה, הקומדיה הייתה אמורה לעקוב אחר גאון ממעמד הפועלים והניסיון שלו להסתדר עם חבריו לקבוצה, כאשר המטרה שלהם היא לבנות רקטה למאדים. נראה אם רשת CBS בכל זאת תשנה חלק מהעלילה בפיתוח מחדש שלה.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Lady In The Mask. מדובר במותחן פסיכולוגי, אשר מתרחש בעתיד הקרוב, כאשר אנשים יכולים לגבות את המוח שלהם כמו שהם מגבים את המחשב שלהם. הדרמה תתמקד באישה אשר מתעוררת בבית חולים לאחר תאונת דרכים חשודה ומגלה שהזיכרונות שלהנפגעו וחודשו מגיבוי שלפני שנתיים. כאשר היא מנסה לחזור לחייה עם בעלה, לעבודתה שדורשת ממנה הרבה בחברה הטכנולוגיה של משפחתה ולחייה הנורמליים, הפרטים אודות חייה בשנתיים שחסרים לה מתחילים לסתור אחד את השני, ואז היא מתחילה להאמין שהיא עוברת מניפולציה על ידי אדם שקרוב אליה, שהתאונה שלה לא הייתה באמת תאונה ושהיא נמצאת בליבה של קונספירציה גדולה הרבה יותר - או שהיא באמת מתחילה להשתגע.



"נטפליקס" אישרה ריבוט לסדרת האנימציה She-Ra, אשר שודרה בשנת 1985.

"נטפליקס" אישרו פיתוח של מיני סדרה על פרשת ווטרגייט, אשר הובילה להתפטרותו של הנשיא ניקסון. כל פרק אמור להתמקד בדמות אחרת.



רשת FreeFrom מפתחת בשם The Kill Book. הדרמה תעקוב אחר אישה צעירה בשם שרלוט בשעה שהיא מתמחה על ידי סמית, מתנקש מיומן בכדי להציג צדק להוריה שנרצחו. השניים גם מפתחים קשרים אישיים חזקים מאד לפני שהיא מגלה שהיה לו חלק ברצח הוריה. עתה עליה לחשב מסלול מחדש בכדי לחיות בעולם שלא הכל בו שחור ולבן, וכיצד עליה לשרוד באותו עולם מבלי לאבד את האנושיות שלה.



Apple אישרו הפקת דרמה מדע בדיונית מבית מדרשו של רון מור (Battlestar Galactica). הדרמה תחקור מה היה קורה לו המירוץ הגלובלי לחלל לא הגיע לסיומו. 

אין תגובות: