יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

פרסום: 9 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (12 בדצמבר 2017)

רשת FOX מפתחת קומדיה בשם Breadwinner. הקומדיה תעקוב אחר אב (קייל ברונהיימר) מחליט לשנות קריירה ולהפוך לשף, הוא גורם לכל משפחתו לצעוד איתו בדרך שלו.


רשת CBS מפתחת קומדיה אודות אב (דיוויד הורנסי), אשר צריך להתמודד עם הדינמיקה המשפחתית החדשה כאשר אשתו לשעבר נישאת לגבר צעיר ממנה בהרבה (בלייק אנדרסון) ובעל נפש חופשיה, אשר הופך לאב החוג של ילדיו. 




רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Paradise Lost. הדרמה תעסוק בפענוח של מקרה רצח שיש בו נגיעה מיסטית של קסם, אשר אנשי הקהילה נחשפים אליו. 






"נטפליקס" קנתה את הזכויות לתסריט Mimi From Rio. מדובר במותחן מדע בידיוני, אשר יעקוב אחר מסעם של שני אחים מפרברי ריו, אשר מוטלת עליהם משימה להסיע את המדען האנדרואיד הראשון.

"נטפליקס" רכשה את הזכויות לדרמה סינית בשם Day & Night. הדרמה עוסקת בניסיון לפתור רצח שלא נפתר. הבלש שאמון על המקרה מקבל הוראה להפסיק לעבוד עליו, משום שאחיו התאום נמצא בראש החשודים. הבלש מתפטר ואז הבלש החדש שאמון על פתרון המקרה מגייס אותו בתור יועץ.

"נטפליקס" רכשה את הזכויות ל Jingle Jangle אודות מייצר צעצועים, הנדכה שלו והמצאה קסומה, זאת כמובן אם יצליחו לגרום לזה לעבוד לפני החגים. במידה וזה יקרה זה ישנה את חייהם לעד.

"נטפליקס" מפתחת דרמה בשם The Witcher אודות אנשים שמגיל צעיר מפתחים יכולות על טבעיות בכדי שכאשר הם יהיו גדולים הם יתפסו מפלצות.



Hulu מפתחת קומדיה בשם Ace Of Spades. כאשר אמו היהודיה של מת'יו עוזבת אותו להצטרף לצבא הישראלי, היא משאירה אותו לגדול עם אב שחור בעל אורינטציה צבאית, אשר מעוניין לגדל אותו כלוחם שחור גאה.


רשת Showtime מפתחת דרמה בשם Kilroy County. הדרמה מתמקדת בסיימון, רופא המתמחה בקשר שבין החוק לבריאות הנפש, אשר מתקשה לטפל בפושעים המשוגעים במתקן בשיקאגו. כאשר אביו מת, סיימון מקווה שטיול לחווה המשפחתית יעזור לו ביחסיו עם אשתו ועם ילדיו, אך הבעיה החמורה יותר היא שציינט לשעבר שלו, דניס, פסיכופת בעל חזות אשר מקסים בני אדם באישיותו עוקב אחריהם לשם. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כבר לפני יותר מחצי שנה נטפליקס אמרו שהם מפתחים סדרה ל the witcher

אנונימי אמר/ה...

היי,
מזמן לא ראיתי את פינת המענה לקוראים אבל במידה ותעשה - רציתי לשאול איך נטפליקס מודדים הצלחה של סדרות בהשוואה לסדרות שמשודרות בטלוויזיה? כי אין להם רייטינג וכל זה..

אנונימי אמר/ה...

יש לך טעות לגבי the witcher, לא מדובר פה על ילדים שיום אחד מגלים שיש להם כוחות... זה לא מדע בדיוני, זה פנטזיה...

הם עוברים כילדים תהליך של אימונים וrituals, ע"י קסם וכל מיני חומרים שנוצרו ע"י alchemical.

תעשה בבקשה בדיקה לפני שאתה רושם דברים.
לא רוצה לקפוץ למסקנות פה אבל אתה בטח לא אוהב ספרים? או בעיקר לא פנטזיה? זו לא הטעות הראשונה שלך שמדובר בסדרת פנטזיה, אני זוכר עוד מלפני כמה שנים שעשיתה טעות דומה לגבי משחקי הכס.