יום שלישי, 26 בדצמבר 2017

פרסום: 6 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (26 בדצמבר 2017)


רשת NBC רוצים להחזיר את הקומדיה The Office לעונה נוספת בעונת 2019-2018. אולי בעקבות הצלחת "וויל וגרייס". בכל מקרה, מדובר בהחזרת מספר שחקנים וותיקים מהסדרה הוותיקה לצד הזרמת דם חדש. בכל מקרה, סטיב קארל לא אמור לחזור.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Bell Heights מבית היוצר של אווה לונגוריה. הקומדיה תעסוק במשפחה ממזרל לוס אנג'לס, שצאצאיה שונים אחד מהשני, אך הם מאוחדים על ידי תינוק.

אווה לונגוריה מפתחת גם שתי דרמות עבור רשת FOX. הדרמה הראשונה היא אודות 4 חברות בלוס אנג'לס: רזה, ג'ון, אמיליה ואינדי אשר עלו לגדולה ביחד כעורכת דין, שחקנית, תסריטאי-מפיקה ויזמית. המצב נראה טוב מבחוץ והן גם נהנות מהסטאטס שלהן, אך בכל זאת יש מעט בעיות. כל אחת מהן ביצעה הקרבה בכדי להגיע לאן שהגיעה. כאשר אחד מהפנים הללו צצים בפיילוט, הן מתעמטות עם האמת המרה והסודות שלהן מאיימות לצאת החוצה ולהרוס אותן.

דרמה שנייה שלונגוריה מפתחת עבור הרשת נקראת Sudekicks והיא מתמקדמת בבלשית מדטרויט בשם שיי קנדריקס, אשר נאלצת לעבוד עם מודיע חדש , שהוא גם פושע אך מצד שני גם אבא שלה. בשעה שבשל כך כוכבה מתחיל לזרוח משום שבעזרת אבא שלה היא מצליחה לסגור יותר ויותר תיקים, אביה גם מעצב מחדש את חייה הרגשיים, בשעה שהוא מכריח אותה להשלים עם עברה ועם רגשות שהיא רצתה להדחיק.



רשת HBO מפתחת דרמה בשם Sweet Life, אודות קבוצה של נערים המתבגרים בשכונה בלוס אנג'לס.

רשת HBO מפתחת קומדיה בשם Him Or Her. הקומדיה תעסוק בתולדות הדייטים של גבר בי-סקסואלי אפרו-אמריקאי והעולמות השונים שהוא מוצא בעולם הדייטים של גברים ושל נשים. 

אין תגובות: