יום שני, 4 בדצמבר 2017

מבזק: 14 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 27 בנובמבר עד ה 3 בדצמבר 2017




רשת "נטפליקס" חידשה את הסדרה Mindhunter לעונה שנייה.

רשת Showtime חידשה את Smilf לעונה שנייה.

"נטפליקס" ביטלה את התכנית Haters back Of לאחר שתי עונות.

המגעים להענקת עונה שנייה לדרמה The Night Manger צוברים תאוצה, כאשר כבר הוחתם תסריטאי לפרויקט.

החלו שיחות ראשוניות בין האולפנים אשר מפיקים את הסדרה Outlander לנציגי Starz לגבי חידוש הסדרה לעונה חמישית.

השחקן לני ג'יימס עוזב את הסדרה The Walking Dead, בה הוא גילם את דמותו של מורגן ג'ונס, אך הוא נשאר באותו עולם כאשר הוא עובר להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה Fear The Walking Dead. כמו כן, השחקנית מגי גרייס ("חטופה") מצטרפת לסדרה גם כן כחלק מהקאסט הראשי.

בסדרה Daredevil, השחקן ווילסון בת'ל (Hart Of Dixie) מגיע לעונה השלישית של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. הוא יגלם דמות של סוכן F.B.I, אשר יהיה לו חלק נכבד במאבק המחודש בין מאט מרדוק ווילסון פיסק\קינגפין.

בסדרה Agents Of S.H.I.L.D.S, כוכבת הילדים דאב קאמרון תופיע בעונה החמישית. אין מידע על התפקיד אותו תגלם או מספר הפרקים בהם תופיע.

השחקן גארט מוריס יופיע כשחקן אורח בסדרה "מקגיוור" בתחילת שנת 2018. הוא הבעלים של החנות "חנות הוודו של ווילי", הוא יודע בדיוק מה קורה בכל ניו אורלינס. כמו כן, הוא וג'ק חולים עבר בעייתי.

בסדרה Dynasty, ליהקו את דמותה של אלכסיס, אמא של פאלון וסטיב ואשתו לשבר של בלייק קרינגטון. מדובר בשחקנית ניקולא שרידן, אותה זוכרים בוודאי מהסדרה "עקרות בית נואשות".

בסדרה The Flash, השחקן קנדריק סאמפסון מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך לעונה הרביעית בתפקיד דומיניק לאנס, הידוע בכינוי Brainstorm. יש לו את היכולת לקרוא את מה שעובר במוחם של אנשים.

בסדרה You, השחקן גון סטיימוס מגיע לסדרה החדשה של רשת Lifetime בתפקיד אורח מתמשך כד"ר ניקי, אשר מנסה לסדר את חייה של בק ולסייע לה, לצערו של ג'ו.

בסדרה "רוזאן", אשר חוזרת בפרקים חדשים, השחקן ג'וני גאליקי (The Big Bang Theory) חוזר לעונת ההחייאה של הקומדיה לפרק אחד כדיוויד, בעלה של דרלין.

בסדרה Supernatural, השחקנית דניאל אקלס מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בתור הנזירה ג'ו, מרפאת באמונה, אשר לוכדת את עינו של לוציפר. היא תופיע לראשונה בפרק ה 13 של העונה. 

2 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

דניאל אקלס היא אשתו של השחקן הראשי Jensen Ackles [דין]

שד משחת אמר/ה...

http://www.imdb.com/name/nm1566486/mediaviewer/rm1179047424