יום שבת, 28 ביולי 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Teen Wolf, The Closer, Political Animals, Shameless, Modern Family, Castle, Misfits, Grey's Anatomy ועוד...

נתחיל עם 2 שאלות לגבי Teen Wolf:

שאלה ראשונה:


האם הירידה בנתוני הרייטינג של הסדרה משמעותית ?

שאלה שנייה:

מה דעתך על העונה השנייה של נער זאב?



תשובה:

כפי שניתן היה להבחין בשבוע שעבר, בעקבות הודעת החידוש של הסדרה ל 24 פרקים בעונה הרביעית, הירידה הנ"ל לא משמעותית. הבעיה תהיה אם הסדרה תמשיך להידרדר ואז אולי לא תהיה עונה רביעית, או שב MTV יחליטו לקצר את העונה מ 24 ל 12 פרקים.

לגבי דעתי על העונה השנייה, מפאת חוסר זמן עדיין לא יצא לי לצפות בה, כשאצפה אחווה את דעתי. כל כך הרבה סדרות יש בקיץ הזה...

נעבור לבקשה לחוות דעת מאוראל:

מה דעתך על הסדרה "המפענחת"?



תגובה:

באופן אישי, לא ממש התחברתי לסדרה. ראיתי מספר פרקים ולא היה לי רצון להמשיך מעבר לכך. אין לי משהו נגדה, אך היא פשוט לא עניינה אותי. כל אחד והטעם שלו...

ועכשיו, שאלה על סדרה של רשת USA:

Political Animals היא סדרה לזמן מוגבל, או משהו דומה, אז לכאורה הרייטינג לא ממש עקרוני כי לא תהיה לה המשך, הלא כן?!



תגובה:

מדובר במיני סדרה של 6 פרקים, אך ברשת תמיד טענו שקיימת אפשרות לעונה נוספת. על פי נתוני הרייטינג של הסדרה, הענקת עונה נוספת תהווה הפתעה.

שאלה שנייה מאלעד:

אם תנחש ניחוש פרוע,לכמה עונות חסרי בושה האמריקאית תגיע?



תגובה:

קשה מאד להעריך, במיוחד היות ומדובר בסדרת כבלים, אך על פי נתוני הרייטינג שלה בעונה האחרונה, הסדרה לא נמצאת בבעיית חידוש. בטלוויזיה האמריקאית כל חידוש נידון בפני עצמו. אבל אם אני ממעריצי הסדרה אני לא נכנס ללחץ, עושה רושם שיש לה עונות נוספות בקנה.

שאלה שלישית מאלעד:

למה fox לא מצלמת את הסרט של 24?!??!?!?!?!!??!



תגובה:

הסרט אמור היה להיות מצולם בחודש אפריל, לאחר שקיפר סאת'רלנד סיים לצלם את העונה הראשונה של Touch, אך דרישות כספיות מוגזמות של השחקן מנעו זאת. קיפר חשב, לאור העובדה שהוא רומם את הרשת, מגיע לו יותר. לאחר שנוצרה סחבת במו"מ והעובדה שקיפר היה צריך להתחיל לצלם את העונה השנייה של Touch, אי אפשר היה להתחיל לצלם את הסרט ועל פי כל הדיווחים הוא אמור להיות מצולם בקיץ הבא. כך טען קיפר בראיון לפני מספר ימים,

יש גם 2 שאלות, אשר מתייחסות לתביעה של שחקני הסדרה Modern Family להעלאת שכר, ולכן לעובדה שהם החרימו את הקריאה הראשונה של העונה:

שאלה ראשונה מיעל:

מה דעתך על זה?
חושב שהם יקבלו את הדרישות שלהם?

שאלה שנייה משקד:

כמה זה רציני?



תגובה:

הכל הסתדר, החבורה כבר חתמה על חוזים חדשים והתביעה נגד האולפנים בוטלה.

השאלה הבאה מתייחסת להזמנה של רשת NBC לסדרה החדשה שלה Dracula:

זה עוד לשנה זו או רק לשנה הבאה?



תגובה:

הלוח של רשת NBC ממופה עד חודש פברואר לפחות. היות ומדובר בהזמנה לעשרה פרקים קיימת אפשרות שברשת יעלו את הסדרה באביב או בקיץ 2013, אבל גם לכך הסיכוי קטן. לפי דעתי, ברשת יחכו עם הסדרה לעונה הבאה.

ועכשיו, תהיה:

כריסטין וודס גם שיחקה בהבזק לעתיד. למה להזכיר סדרה כושלת שהיא שיחקה בה ולא להזכיר סדרה יותר טובה?



תגובה:

נהוג בדרך כלל לפרסם בידיעות כאלו את הסדרה האחרונה בה השתתפה השחקנית (או במקרה אחר השחקן) וזו הייתה הסדרה האחרונה בה וודס שיחקה. אם עוזר לקוראים לדעת שהיא גם השתתפה בסדרה "הבזק לעתיד" שיבושם להם.

נעבור לבקשה נוספת:

אתה יכול בבקשה לפרסם עוד ספוילרים לקאסל? בדיוק סיימתי לראות את ארבעת העונות ואני מכורה! בקושי יכולה לחכות לעונה הבאה...



תגובה:

הקוראים צריכים להבין: אני מפרסם את המידע שמגיע אלי. אם היה לי מידע נוסף על Castle הייתי מפרסם אותו. גם אני מחבב את הסדרה עוד מעונתה הראשונה. למען האמת, זו אחת מהסדרות החביבות עלי (אם כי העונה האחרונה שלה הייתה פחות טובה). אני מבטיח, שברגע שיהיה לי מידע אפרסם אותו.

השאלה הבאה מתייחסת לידיעה שדן הארמון, יוצר הסדרה Community, עומד לחתום על חוזה לפתח סיטקום עבור רשת FOX:

כשאתה אומר סיטקומים, אתה מתכוון למנוח הישן והארכאי?
קשה לי להאמין שהרמון יפתח סיטקום מזן נחות.



תגובה:

כן, הארמון אמור לפתח סיטקום. בשנת 1999 הארמון פיתח סיטקום בשם Heat Vision and Jack, אשר לא יצא לפועל ונראה שעתה, 13 שנים לאחר מכן, הסיטקום עומד לקרום עור וגידים. דרך אגב, הארמון גם עובד על קומדיה אנימטורית, אשר מיועדת למבוגרים, בשם Rick & Morty. הקומדיה הזאת אמורה לעסוק בממציא גאון ובנכד שלו, אשר לא מגלה רמה שכלית גבוהה. ולבסוף, הארמון גם מפתח (ביחד עם מספר אנשים) סרט בשם Anomalisa.

גיל מבקש לברר לגבי הרימייק האמריקאי לסדרה Misfits:

מה קורה איתו באמת? יש פרטים?



תגובה:

עד כמה שהבנתי, הפרויקט עדיין בפיתוח. יש עוד זמן רב מאחר והוא מיועד לעונת הפיילוטים הבאה. ככל הנראה, המטרה היא שרשת ה CW תאשר אותו לסדרה, ואם לא, אז רשת NBC.

ועכשיו, שאלה על סדרה של רשת ABC:

מה עם בגוף ההוכחה? (מתי היא חוזרת)



תגובה:

היא אמורה לחזור רק בחלק השני של העונה, בחודש ינואר או פברואר 2013.

יש גם מספר שאלות על הידיעה שאריק דיין (מארק סלואן) עוזב את Grey's Anatomy וכן, על אריזונה:

שאלה ראשונה:


איזה עצוב.למרות שחשבתי שעדיף היה אם הוא היה מת על לקסי
הוא צפוי לעזוב או למות מהפצעים ?
ואתה מתכוון שזאת הייתה החלטה רק שלה ?

שאלה שנייה:

דיכאון. איך אתה חושב יסיימו את החלק שלו?

שאלה על אריזונה:

אז זה אומר שאריזונה תחיה? (לאחר פרסום הספויילר שהמצב עבור מעריצי אריזונה לא נראה טוב):



תגובה:

לא נמסר כיצד הוא יעזוב, אלא רק שההסיפור שלו אמור להיסגר. אין לי שמץ של מושג איך הסיפור שלו ייגמר. צריך לזכור שלסלואן יש בת אז הוא לא יכול פשוט לקום וללכת, אבל אצל ריימס הכל יכול לקרות. ולפי דעתי, כן, מדובר בהחלטה של שונדה או בגללה ומארבע סיבות: הראשונה, גם על עזיבתה של שיילר לי (לקסי) נמסר כביכול שמדובר בהחלטה משותפת ומה הסיכויים שזה יקרה לשני שחקנים באותו שלב ? והסיבה השנייה היא, שלפי דעתי, שונדה לא ראתה אפשרות להשאיר את דמותו של סלואן לאחר שהדמות של לקסי חוסלה. והסיבה השלישית היא, שציינתי מספר פעמים שהשחקנים לא סובלים את ריימס וזו עובדה מוגמרת, כך שגם אם לא מדובר בהחלטה שלה אזי סביר להניח שזה בגללה. ולבסוף, איזה שחקן יעזוב בשביל לפנות לפרויקטים אחרים מבלי סיבה טובה ?

שונדה לא מסרה פרטים על מצבה של אריזונה, רק שלא בטוח שהמוות של לקסי היה האחרון מתאונת המטוס, ושסלואן ואריזונה הם היחידים שנמצאים בסכנה למות. כשיהיה מידע נוסף, אפרסם אותו.

השבוע יש גם שלוש שאלות על סדרה שלא קיבלתי עליה הרבה שאלות, Revenge:

שאלה ראשונה:

מה אתה חושב על הסוף של נקמה? מה לדעתך יהיה בעונה הבאה?
ויקטוריה תינצל?

שאלה שנייה:

יש לך ספוילרים על נקמה?



תגובה:

ראשית, בשל מגבלות זמן אין לי הרבה זמן לצפות בסדרה ויצא לי לראות בממוצע פרק לשבוע. היום אני לאחר הפרק השמיני שלה כך שלא הגעתי לסוף, ולכן אני לא יכול לחוות את דעתי לגביו. אני יכול רק להגיד שאני אוהב את מה שאני רואה עד עתה.

לגבי ויקטוריה, אין עדיין מידע בנושא. מה שידוע זה שבהפקה מלהקים את דמות אמה של ויקטוריה לעונה הבאה. האם היא תגיע ללוויה שלה ? נחכה ונראה. מצד שני, ידוע שבהפקה מלהקים דמות של ד"ר חכם וסקסי בגילאי ה 30 שלו, אשר אמור להופיע כבר בפרק פתיחת העונה השנייה, הדיווחים הם שהוא יכול להיות מושא אהבה עבור ויקטוריה. אולי מדובר ברמז. נכון לעכשיו, הכל בגדר השערות.

לגבי ספויילרים,

1. לנולן יהיה מושא אהבה בעונה השנייה ומדובר באישה.

2. הפרק הראשון יבזיק קדימה לאירוע מסוים, אם כי לא רחוק כפי שהיה פרק הפיילוט.

3. ג'ק לא בטוח איך להרגיש לגבי העובדה שאמנדה בחייו. נראה שהוא מיודד איתה רק בגלל שהוא מרגיש חייב לה.

4. מישהו מעברה של אמילי מגיע (בארי סלואן) וזה עתיד להכיל "חומר נפץ".

מספק ?

ועכשיו, שאלות שהגיעו במייל:

נתחיל בשאלה כללית:

שלום, באתר IMDB בכל דף של סדרה מופיע הדירוג של הגבלת הצפייה (כמו : ). אני חיפשתי הסבר מאיזה גיל מותר לצפות בסדרות שמסומנות ב- ולא מצאתי משהו החלטית מצאתי שזה מגיל 15+ /17+ / 18+. אשמח אם תוכל לפרט על דירוג זה. תודה והמשך יום נעים.



תגובה:

לא כל כך התעמקתי בכך, אבל לפי מה שאני מבין:

TV-Y: כל הילדים יכולים לצפות ללא בעיה.

TV-Y7: הצפייה היא לילדים מגיל 7 ומעלה.

TV-Y7 FV: עדיין לצפייה של ילדים מעל גיל 7, אך יכולה להיות עלייה באלימות.

TV-G: ההורים יכולים לראות בתוכניות הללו כמתאימים לכל הגילאים, למרות שהסדרה לא בהכרח מיועדת לכולם. היא כוללת מעט או בכלל שאין אלימות, אין שפה קשה, ומעט או בכלל לא איזכורים מיניים.

TV-PG: ההורים אולי יחשבו שהתוכניות הללו לא מתאימות לילדים ואולי גם ירצו לצפות בהן איתם בכדי לוודא. וזאת משום שאולי תהיה בה שפה קשה, אלימות ו איזכורים מיניים.

TV-14: ההורים אולי ימצאו שמבחינת התכנים, התוכניות לא מתאימות לצפייה מתחת לגיל 14. וזאת בשל סצינות מיניות חזקות, שפה בוטה ו\או אלימות פיזית.

TV-MA: הסדרה אמורה להיות נצפית על ידי בוגרים בלבד מעל גיל 17. וזאת בשל סצינות סקס חזקות, שפה בוטה באופן מיוחד ו\או אלימות פיזית אינטנסיבית מאד.

וכן, מקבץ שאלות:

המנטליסט:
פרק סיום העונה היה מאכזב, לא היה כדאי לסיים פרק אחד קודם לכן?

מבוקש לחקירה:
1: תוכל לעשות סיכום עונה?
2: זואי מורגן (לא יודע איך קוראים לשחקנית) תהפוך להיות חלק מהקאסט הקבוע בעונה הבאה?

היה היה פעם:
למה רק ג'ניפר מוריסון (שלגייה) וג'יימס (הנסיך מקסים) נחשבים כקאסט ראשי, הרי בפועל הקאסט הראשי היה ג'ניפר גודווין, לנה פארילה ורוברט קרלייל (אמה, המלכה רג'ינה ועוץ לי גוץ לי)?

שרלוק:
1: ידוע מתי תעלה עונה 3?
2: יש לך השארה מי יכול להיות האויב החדש של שרלוק? אני חשבתי על אופציה די מפתיע בדמות איירין אדלר.

דוקטור הו:
1: מאט סמית נשאר בסוף כדוקטור? ידוע מתי הוא עוזב (בתקווה שבמהרה)
2: ידוע מתי תעלה עונה 7?

Unforgettable:
על מה הסדרה מדברת והאם היא שווה צפייה?

בקשה כללית:
אתה יכול להמליץ מספר סדרות קומדיה טובות שמומלץ לצפות בהן והן משודרות כיום (בלי משפחה מודרנית ואיך פגשתי את אמכם, אותם כבר ראיתי) ?



תגובה:

לגבי המנטליסט, עוד לא יצא לי לראות את העונה הרביעית כך שאני לא יכול להגיב.

לגבי מבוקש לחקירה, אני רק בפרק השמיני של העונה הראשונה ולכן עדיין לא יכול לבצע סיכום עונה, במידה והבלוג יישאר באוויר ואסיים לצפות בכל העונה אבצע סיכום. לגבי פייג' טארקו (זואי מורגן), עד כמה שאני מבין היא לא קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי.

לגבי היה היה פעם, עד כמה שאני מבין לא רק השתיים בקאסט הראשי, אלא גם גודווין, פארילה ואחרים...

לגבי שרלוק, אין עדיין תאריך עלייה לעונה השלישית והצילומים אפילו לא החלו, הסדרה לא צפויה לחזור לפני אביב 2013. לגבי האויב החדש של שרלוק, על פי הסיפורים המקוריים, חוץ ממוריארטי לא היה לו אויב על ולכן אי אפשר לנחש. בהפקה יכולים ליצור אויב חדש, או להסתפק בכל פרק באויב אחר. לגבי איירין אדלר, היא הוזכרה בעוד 2 סיפורים בדרך אגב, אבל לא הייתה עוד חלק מהעולם של הולמס. בשל כך, קשה לי להאמין שזה יקרה. אבל הכל אפשרי.

לגבי דוקטור הו, למאט יש חוזה לעונה נוספת (העונה השביעית), מעבר לכך הכל פתוח. בחודש אוגוסט אמורים לעלות מספר ספיישלים של הסדרה, תאריך לעונה השביעית עדיין אין.

לגבי Unforgettable, הסדרה מספרת את סיפורה של קארי, אשר בילדותה אחותה נרצחת ומאז היא מחליטה (ואף מצליחה) לזכור כל מה שהיא רואה. עובדה שמסייעת לה לפתור פרשיות כשוטרת. במקביל, היא עדיין מחפשת אחר הרוצח של אחותה. הסדרה סבירה, כאשר בחצי השני של העונה, הרמה עולה מעט. אפשר לצפות אבל לא יקרה כלום גם אם לא.

לגבי המלצה לקומדיות: Don’t Trust the B—- in Apartment 23, Anger Management, Two Broke Girls, Community, Suburgatory (שתי העונות הראשונות בלבד).

יש גם שאלה על סדרה של רשת USA:

שבוע טוב, האם בעונה הנוכחית של צווארון לבן תהיה פגרה?



תגובה:

כן, הסדרה תצא לפגרה באיזור שידור הפרק התשיעי או העשירי לעונה ותחזור בשלב מאוחר יותר.

ועתה, מקבץ נוסף של שאלות:

1. מה אתה חושב על MAD MEN?

2. כמה עונות יש ל -MAD MEN?

3. כמה עונות יש ל-פרינג'?

4. מה אתה חושב על דקסטר ו The mentalist?



תגובה:

1. אחת מהסדרות האהובות עלי וגם מבין האיכותיות שיש בטלוויזיה.

2. עד כה שודרו 5 עונות (אין עדיין תאריך לעונה השישית).

3. לסדרה יהיו 5 עונות. העונה החמישית והאחרונה תתחיל בלוח החורף הבא ותהיה מקוצרת.

4. ביצעתי על שתיהן שלבי סיכומי עונה, חפשו אותם בבלוג. בכמה מילים, אני אוהב את שתיהן, אך דקסטר הייתה מעולה ב 4 העונות הראשונות, בחמישית הייתה בינונית במספר פרקים ובשישית חלה ירידה. את The Mentalist, אני אוהב מהפרק הראשון ועד עתה.

ולסיום, מקבץ שאלות נוסף:

1. איך הסדרה Harry's Law?

2. האם הסדרה Grimm שווה צפייה?

3. האם הסדרה "פרנקלין ובאש" טובה כמו "חליפות" שווה צפייה?

4. מה דעתך על הסדרה הישראלית "תמרות עשן"?



תגובה:

1. העונה הראשונה של "החוק של הארי" הייתה סבירה, העונה השניה כבר היתה משעממת.

2. Grimm בסדר, לא להיט בומבסטי, אבל בסדר. שווה לנסות.

3. לא, היא לא ברמה של "חליפות", אבל לכל מי שאוהב סדרות בתי משפט היא מהנה.

4. אהבתי את "תמרות עשן", רק לקראת הסוף זה נראה יותר מדי הזוי.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לגבי האנטומיה, מי זה ג'יימס?

מני אמר/ה...

תודה על המידע.
נראה לי, אבל אני לא בטח ב-100 אחוז שלשחקנית שמשחקת את המלכה הרעה/רג'ינה בהיה היה פעם קוראים "לאנה פרייה" ולא פריילה. לפי הבנתי זה מספרדית. כך ראיתי את זה באחד מהאתרי החדשות הישראלים.
אבל יכול להיות שהם טועים. תבדוק את זה.