יום ראשון, 22 ביולי 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: קטמנדו, זנזורי, שני גברים וחצי, האנטומיה של גריי, חליפות, ריזולי ואיילס ועוד...

נתחיל עם שאלה על סדרה ישראלית ממני:

שאלה לגבי טלוויזיה ישראלית.
אתה צופה בקטמנדו (ערוץ 2)?
אם כן, מה דעתך עליה?



תגובה:

כן, אני רואה סדרות ישראליות, אך לאחר שקראתי את התקציר של "קטמנדו" הסדרה לא עניינה אותי ולכן לא צפיתי אפילו בפרק אחד. מצטער.

נמשיך עם שאלה מאלעד על סדרה של רשת CBS:

תהיה עונה 10 לשני גברים וחצי?



תגובה:

כן, תהיה לסדרה עונה עשירית והיא תעלה לשידור ב 27 בספטמבר.

ועכשיו, בקשה:

יש לך ספוילרים על העונה החדשה של האנטומיה של גריי?



תגובה:

כל מידע שיש לי על הסדרה אני מפרסם. אני לא יודע אם יצא לך לראות את הידיעות שפירסמתי בשבוע שעבר על המצטרפים החדשים לסדרה: גאיוס צ'ארלס וקמילה לודינגטון.

שאלה נוספת מאלעד:

מכרו את זנזורי לשידור בארה"ב?!?!?
ואם כן באיזה רשת זה ישודר?



תגובה:

אני לא מתעניין כל כך בסדרות ישראליות, למרות שאני צופה בחלקן המועט, אבל לגבי "זנזורי", לא ידוע לי שהיא נמכרה לארה"ב, אל תתפסו אותי במילה.

ונעבור למקבץ שאלות שהגיעו במייל:

שבוע טובת אשמח אם תענה לי על השאלות הבאות:

1. כמה פרקים יש בעונה השנייה של חליפות?

2. מה דעתך על הסדרה ריזולי ואיילס?

3. האם ראית את הסרט החשוד המידי? אם כן מה אתה חושב עליו?



תגובה:

1. ל"חליפות" יש 16 פרקים בעונה השנייה.

2. אהבתי את "ריזולי ואיילס" בעונה הראשונה, מאז היא סתם עוד סדרת משטרה.

3. כן, ראיתי את הסרט "החשוד המיידי" ולדעתי מדובר באחד הסרטים הטובים ביותר שיצאו. תענוג.

2 תגובות:

אוראל אמר/ה...

מה דעתך על הסדרה "המפענחת"?

אנונימי אמר/ה...

החשוד המיידי זה סרט מעולה. משחק מצויין של כל הקאסט ובמיוחד של קווין ספייסי.
מומלץ