יום רביעי, 25 ביולי 2012

פרסום: המהפך של Misfits.



כפי שידוע לרבים מצופי הסדרה, בעונה הרביעית של Misfits היא עומדת לעבור זעזוע בכל מה שקשור לקאסט הראשי שלה. מהקאסט הראשי שליווה את הסדרה בימיה הראשונים נשאר רק ניית'ן סטיוארט ג'ארט, אשר מגלם את דמותו של קרטיס. ג'וזף ג'יליאן, אשר גילם את דמותו של רודי בעונה השלישית, נשאר גם בעונה הרביעית.



אל שתי הדמויות הנ"ל מצטרפים 4 דמויות חדשות. השניים הראשונים: ג'ס, אותה תגלם קרלה קרום. הדמות השנייה היא של פין, אותו יגלם ניית'ן מקמלן. השניים (בתמונה העליונה) יגלמו גם הם דמויות שנאלצות לבצע שירות קהילתי. כמו כן, נזכה לראות אותם כבר בפרק הראשון.



הדמויות הנוספות שמצטרפות לסדרה: אלכס, אותו יגלם מאט סטוקי, הגבר הכי גזעי באיזור ומראה מעט מאד עניין בנשים.



ולבסוף, אבי, אותה תגלם נטאשה אוקפה, אותה החבורה פוגשת במסיבה במהלך העונה. שתי הדמויות האחרונות לא נראות עד בלבוש הכתום, אז כנראה הן לא יבצעו עבודות שירות. אבל הן תהיינה חשובות לסיפור של העונה, כמו גם סת', אשר יזכה לעינוי קל בפרק הראשון של העונה.

בכל מה שקשור לקאסט הישן, יוצר הסדרה, הווארד אוברמאן, והמפיק, מאט סטריבנס, טענו שהדמות של קלי לא אמורה לחזור. בכל מה שקשור לדמויות האהובות מכולן, סיימון ואלישיה, השניים לא היו החלטיים ורק טענו שבעונה הרביעית הן לא אמורות להופיע.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא ברור איך סדרה מצליחה מוותרת בקלות כזו על הכוכבים שלה החל מהעונה השלישית והלאה.
קצב החלפת הקאסט הראשי בסדרה הזו הוא חסר תקדים, חסר היגיון, ולא מקדם שום דבר מבחינת רייטינג ותסריט.

גיל אמר/ה...

מגוחך, עדיף לבטל את הסדרה מלשנות לה לגמרי את התסריט.
זה כאילו סדרת בת - כי את מה שהם התחילו בעונה 1-2 הם לא יכלו להמשיך בעונה שלישית אבל איכשהו ככה ניסו ואת מה שהם התחילו בעונה שלישית עכשיו הם בטוח לא יוכלו לעשות.

התייאשתי מהסדרה לגמרי למרות שהיה פוטנציאל אדיר.
באמת חבל. החלפתם את כל הדמויות, קרעתם את התסריט, תשנו גם שם לסדרה!

גועל נפש,
הלוואי שהרימייק האמריקאי יהיה טוב ושמור על תסריט מתמשך.
אגב, מה קורה איתו באמת? יש פרטים?