יום שני, 16 ביולי 2012

פאנל קומיקון 2012: Once Upon A Time.



לאחר שאתמול פורסם הפאנל שהציג מידע אל העונה השלישית של ניקיטה, כעת מפורסם פאנל של סדרה נוספת והפעם ההצלחה הגדולה ביותר בעונת השידורים הקודמת של ABC, תגיע אלינו בסתיו הקרוב העונה השנייה של Once Upon a Time. אלו הדברים העיקריים שנאמרו בפאנל ובראיונות שסבבו אותו.


זהירות, ספויילרים לסוף העונה הראשונה וכמובן, לעונה השנייה...

1. לאחר שבסוף העונה הקודמת, קסם הגיע אל סטוריברוק, נשאלה השאלה על מה העונה תעסוק. התשובה? העונה תעסוק בשאלה מדוע צריך את זה. כמו כן, העונה תציג את העובדה שוב ושוב שלקסם יש מחיר.

2. נשאלה שאלה האם נופתע מאנשים שנגלה לפתע שיש להם יכולת קסם. התשובה היא שאלה בשל עצמה והיא :" האם ניתן ללמוד קסם או שזה משהו שיש לך או אין לך".

3. העונה תחל בדיוק איפה שהעונה הקודמת הסתיימה.

4. היוצרים גילו שבמבט קפדני על העונה הראשונה ניתן לראות רמזים ברורים לכך שרג'ינה למעשה הובטחה לעוץ לי גוץ לי אך אמא שלה הצליחה בדרך כלשהי להפר את העסקה איתו. וכידוע, עוץ לי גוץ לי ידוע בעסקאותיו הבעייתיות כל כך...איך זה קרה? בעונה הראשונה כולם חשבו למה רג'ינה שונאת את שלגייה ואפשר היה להחביא את העובדה שיש שנאה גם בין רג'ינה לעוץ לי גוץ לי...מדוע היא קיימת?

5. קפטן הוק מגיע!

6. אנחנו נגלה מי זה האבא של הנרי! וג'ניפר מוריסון יודעת מי זה...

7. זוכרים את ד"ר וויל? אנחנו נגלה מה הזהות שלו בעולם האגדות. והוא יופיע בפרק הפתיחה...

8. יש מקום לקריסטין באוור ון סטארטן לחזור כמאלפיסינט. "לא ראיתי את הגופה שלה" ציין הורביץ, היוצר של הסדרה.

9. נגלה מה באמת קרה לבן של מר גולד, ביי.

10. הפרקים הראשונים של העונה השניה לא יאכזבו, כך הבטיחה גודווין. והיוצרים הבטיחו שהסדרה תשמור על המבנה האהוב שלה מהעונה הקודמת שכולל התרחשויות בהווה ופלאשבקים אל עולם הקסם


את המידע הביאו שקד ו A, קוראים נאמנים של הבלוג.

5 תגובות:

אלעד אמר/ה...

תהיה עונה 10 לשני גברים וחצי?

אנונימי אמר/ה...

אחלה סדרה שבעולם!


תודה רבה!

אנונימי אמר/ה...

יש לך ספוילרים על העונה החדשה של האנטומיה של גריי?

אלעד אמר/ה...

מכרו את זנזורי לשידור בארה"ב?!?!?
ואם כן באיזה רשת זה ישודר?

Urix אמר/ה...

סדרה מעולה וכיפית!
תודה על המידע.