יום רביעי, 25 ביולי 2012

16 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Parenthood, הגעתו של ריי רומנו בתור האנק לסדרה תפגע במערכת היחסים בין מארק לשרה. דמותו של האנק מתוארת כצינית והוא מפתח חיבור עם שרה.

2. בסדרה Covert Affairs, בפרק השביעי של העונה יהיה לאוגי רגע נחמד מאד עם הטרפיסט שלו. אבל לאחר מכן, העניינים יהיו כבדים הרבה יותר עבור הדמות, במיוחד בפרק התשיעי, שיהיה גם הפרק הכי רגשי עבורו.

3. בסדרה Modern Family, מאני עומד להתאהב שוב. מאני ולוק הולכים לבית מלון עם קלייר ואלכס ומאני פוגש בבחורה בלובי. הבחורה נעלמת לאחר שהיא אומרת שהגיעה לבר מצווה, הבעיה היא שיש 3 או 4 בר מצווות במקום ומאני לא יודע היכן היא.

4. בסדרה True Blood, בפרק האחרון של העונה צפו למספר גופות רב, יותר מכל פרק שהיה עד כה. כך טוען יוצר הסדרה, אלן בול. חלק מהגופות הם של אנשים מוכרים וחלק לא.

5. בסדרה Nikita, אואן בהלם שד'יוויז'ן עדיין קיימים ושניקיטה מנהלת אותם. הוא לא חושב שמדובר ברעיון טוב. למעשה, גם לניקיטה יהיו מחשבות שניות בנושא.

6. בסדרה The Mentalist, השחקנית פולי ווקר (בתמונה התחתונה), אותה ניתן היה לראות בסדרה "רומא", תגיע לסדרה לתפקיד אורחת מתמשך. ווקר תגלם את דמותה של אלכסה שולץ. סוכנת F.B.I ללא חת ודומיננטית מאד. היא אמורה להופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה ב 30 בספטמבר.

7. בסדרה Goodwin Games, הסדרה החדשה של רשת FOX שתעלה רק בחצי השני של העונה מקבלת חיזוק בדמות קאט פוסטר, אשר כיכבה בסדרה Til Death. פוסטר תחליף את פלישיה טרל ותגלם את דמותה של לוסינדה. פוסטר מגיעה כחלק מהקאסט הראשי.

8. בסדרה Go On, השחקנית כריסטין וודס (בתמונה העליונה), אותה ניתן היה לראות בסדרה הכושלת Perfect Couples, תככב בסדרה כאשתו המתה של ראיין קינג (מתיו פרי). היא תופיע לראשונה בסצינה שהיא מעין שילוב של חלום ופלשבק. האפשרות של ראיין לדבר עם אשתו המתה תקל עליו את תהליך האבל.

9. בסדרה Glee, קורד אוברסטריט הופך להיות חלק מהקאסט הראשי כסאם. כמו כן, ונסה לנג'יס תמשיך להופיע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה הרביעית של הסדרה. ולבסוף, בהתחלה פין לא נראה בשטח ואף אחד לא שמע ממנו במשך זמן רב.

10. בסדרה The Vampire Diaries, בפרק הפתיחה של העונה הרביעית אלנה תיזכר שדיימון אמר לה שהוא אוהב אותה. אך היא לא תבין בהתחלה שמדובר בזיכרון ותחשוב שזה קורה לה בהווה.

11. בסדרה Modern Family, בהפקה מלהקים דמות של חברה חדשה להיילי. היא צריכה להראות מאחור כמו קלייר בכדי שפיל יטעה בה. קיימת אפשרות שמדובר בתפקיד אורחת מתמשך.

12. בסדרה New Girl, ג'ס מאבדת את עבודה בפרק פתיחת העונה השנייה והיא לוקחת על עצמה עבודות שהיא תשנא. והעבודה הראשונה שלה היא במסיבה מוזרה של שמידט.

13. בסדרה Happy Endings, בראד לא עומד לשוב לעבודה במהרה , אלא לחקור את אורח חייו של מקס. את ג'יין נראה יותר במצבי עבודה. כמו כן, במהלך העונה נחזה במשפחתם של ג'יין ואלכס.

14. בסדרה CSI: NY, לעונה הבאה הוזמנו 18 פרקים בלבד ובכך מספר פרקיה יעמוד על 198. למרות זאת בהפקה עדיין מנסים לשכנע את רשת CBS להפיק שני פרקים נוספים. האם אלו סימנים של סדרה בעונתה האחרונה ? נחכה ונראה.

15. בסדרה The LA Complex, אלישיה לא אמורה לחזור.

16. בסדרה Weeds, בפרק שישודר ביום ראשון הסקס מרחף באוויר. ג'יל ואנדי מעורבים, אך זה לא אומר שהם יהיו ביחד. למען האמת, השותף לסקס של ג'יל יפתיע רבים. כמו כן, סילס יקבל הצעה מעניינת.

4 תגובות:

אלעד אמר/ה...

מה דעתך על העונה השנייה של נער זאב?

אנונימי אמר/ה...

כריסטין וודס גם שיחקה בהבזק לעתיד. למה להזכיר סדרה כושלת שהיא שיחקה בה ולא להזכיר סדרה יותר טובה?

אנונימי אמר/ה...

אתה יכול בבקשה לפרסם עוד ספוילרים לקאסל? בדיוק סיימתי לראות את ארבעת העונות ואני מכורה! בקושי יכולה לחכות לעונה הבאה...

ניר אמר/ה...

תודה רבה על העדכונים!