יום שבת, 14 ביולי 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Chuck, True Blood, Bent The Newsroom, 90210, XIII, Falling Skies, Teen Wolf ועוד...

נתחיל עם שאלה כללית:

מתי רשת ABC תפרסם מתי העונות החדשות של הסתיו יעלו?



תגובה:

כל רשת לקחה את הזמן שלה בפרסום מועדי הסדרות שלה לעונה הבאה. מבין חמש הרשתות האמריקאיות הגדולות רק רשת ABC עדיין לא פרסמה את המועדים. אין דד ליין לפרסום הלוח, אבל אני מניח שזה יהיה בקרוב, סביר להניח שרוב הסדרות יעלו בשבועיים האחרונים של חודש ספטמבר.

נעבור לשאלה על סדרה אהובה:

הולך להיות עונה 6 (לסדרה צ'אק)?



תגובה:

לא, למרות שחצי מהצוות (כולל זאקרי ליווי ואדם בולדווין) השתתף בקומיקון השנה הסדרה הגיעה לסיומה בתום העונה החמישית.

יש גם שאלה מאלעד על סדרת להיט:

אם הרייטינג של דם אמיתי ימשיך להיות כזה גבוה לכמה עונות הסדרה תגיע?



תגובה:

כל עוד הסדרה מצליחה ואין בעיות עם החוזים של השחקנים סביר להניח שאין מניעה שהסדרה תמשיך הלאה. עד כמה שאני יודע הסדרה מבוססת על סדרת ספרים, אבל גם אם הספרים ייגמרו תמיד אפשרי לעבור לתסריט רגיל. נכון לעכשיו, לא רואים את הסוף שלה, למרות שמבחינה קריאטיבית היא מזמן ירדה מגדולתה.

קיבלתי שאלה\תגובה לגבי הסדרה The Newsroom:

לD1D1,
מה אתה חושב על הסדרה הישראלית, חשופים? יצא לך לראות?
"חדר החדשות" ישר הזכיר לי את זה...



תגובה:

כן, יצא לי לראות את "חשופים". והדברים שנאמרו כאן הם ממש חילול הקודש. "חשופים" הייתה דרמה ירודה בכל האספקטים ובעיקר באיכות טקסט ובמשחק. יכול להיות שהעובדה שהאירועים התרחשו מאחורי הקלעים של תוכנית חדשות זה נראה דומה, אבל כאן מסתיים הדימיון. מדובר בהבדל של שמים וארץ.

יש גם שאלה על אופרת סבון:

ידוע משהו על 90210 מבחינת העלילה עצמה ?
מה למשל יקרה בין ונסה לליאם וסילבר ?



תגובה:

מעבר למה שסיפרתי עד כה בספויילרים אין הרבה מידע חדש. דיקסון יישאר בחיים אחרי התאונה אבל במצב רע, אוסטין עוזב אחרי הפרק הראשון, טדי נשאר לפחות לשני הפרקים הראשונים, לאנני יהיה מושא אהבה חדש ודי מלוקק, אייבי לא חוזרת, מקס (החבר של נעומי) נשאר לאורך העונה כולה כמעט (אבל לא חובה שיופיע בכל פרק). לגבי ונסה, ליאם וסילבר אין הרבה מה לספר, רק שבשל העובדה שטדי נשאר בתמונה לפחות בתחילת העונה נראה שסילבר ממשיכה בתוכניות שלה לנסות להיכנס ממנו להריון. אבל זו רק השערה.

אלעד שאל שאלה נוספת:

מה עם XIII ?



תגובה:

אין עדיין תאריך לחזרתה אולם היא לא צפויה לחזור לפחות עד תום השנה האזרחית. לי נראה שרק לקראת פברואר או מרץ יש סיכוי שנראה אותה שוב על המסכים.

השאלה הבאה מתייחסת לשני הפרויקטים החדשים של רשת Starz:

לא כתבת את הדבר החשוב באמת - האם הסדרות יהיו יותר דרמות כבלים איכותיות בלי סצנות מין נועזות, או שהערפדים/ חלל יהיה תפאורה לפורנו ?



תגובה:

לגבי Incursion של סטיבן ס. דינייט, לאור עבודות קודמות שלו ובעיקר "ספרטאקוס", נראה שסצינות מין נועזות הן הימור די בטוח, אם כי לא ב 100%.

לגבי Vlad Dracula של ג' מייקל סטראזינסקי, לאור עבודות קודמות שלו, נראה שסצינות מין נועזות הן הימור קטן הרבה יותר. עד כה לא ניתן היה לראות באף אחד מהפרויקטים של סטראזינסקי סצינות מין נועזות, פרט אולי לפרק אחד ספציפי של "בבילון 5", אולם הסצינה הייתה נחוצה לסיפור (אחד המקרים המועטים על המסך), מעריצי הסדרה יודעים מדוע.

מאור ביקש את דעתי על הסדרה Falling Skies:

מה דעתך על הסדרה?

תגובה:

העונה הראשונה שלה הייתה בינונית. שני הפרקים הראשונים (ובעיקר הפיילוט) היו טובים ושני הפרקים האחרונים של העונה גם הם היו טובים, כל מה שבאמצע נע בין משעמם לצפוי. העונה השנייה בסדר, אבל לא יותר מכך. עוד סדרת קיץ נחמדה, אבל לא יותר מכך. לא הסדרה שתותיר חותם לדורות.

ושלש שאלות נוספת על סדרת כבלים, Teen Wolf:

שאלה ראשונה:


לא יותר הגיוני שיאשרו קודם פרקים נוספים לעונה הנוכחית מאשר לעונה שתחל את שידוריה, במקרה הטוב, רק בעוד שנה?

שאלה שנייה מאלעד:

בלי פגרות?!?!!?!? (שידור 24 פרקי העונה השלישית)

ושאלה שלישית:

האם גם הפעם נאלץ לחכות שנה בשביל עוד עונה ?



תגובה:

סדרות הכבלים בדרך כלל מסיימות להפיק את העונה כולה לפני שהן עולות לאוויר ולכן סביר להניח שהפקת העונה הסתיימה ובשל כך המחשבה היא רק לגבי העונה השלישית ולא להרחיב את העונה השנייה.

לגבי פגרות, עדיין אין מידע על כך, אולם כפי שאני רואה את הדברים, סביר להניח שהסדרה תחזור לאוויר באיזור חודש מרץ או אפריל ותסתיים בחודש ספטמבר. אפשרות נוספת היא שהסדרה תעלה בחודש ינואר ותעשה הפסקה במהלך שידור הפרקים. אפשרות שלישית היא שהסדרה תחזור לאוויר רק בחודש יוני ותמשיך עד חודש נובמבר או דצמבר. הסבירות לאפשרות השלישית קטנה יותר.

ויש גם שאלה שהגיעה במייל:

אשמח מאוד אם תוכל לבדוק מה זה הסדרה Bent של nbc ומה מצבה
ותודה על אתר מדהים תמשיך להחזיק מעמד !



תגובה:

ראשית, תודה על המחמאה.
לגבי שאלתך, Bent הייתה קומדה של רשת NBC שקיבלה בדיוק 6 פרקים לפני שבוטלה. אין טעם להכביר עליה מילים. מלבד אמנדה פיט הסדרה לא שווה התייחסות. רק אספר, שהקומדיה עסקה בשיפוצניק חובב נשים, אשר מקבל עבודה לשפץ בית של אשת עסקים (פיט) וכרגיל, בין השניים עפים ניצוצות. עדיף לשכוח ממנה כמה שאפשר יותר מהר.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה- אתה גדול!

מני אמר/ה...

שאלה לגבי טלוויזיה ישראלית.
אתה צופה בקטמנדו (ערוץ 2)?
אם כן, מה דעתך עליה?