יום שלישי, 17 בינואר 2012

עונת הפיילוטים: תמונת מצב לגבי 5 רשתות השידור האמריקאיות הגדולות.



לאחר שבחודשים האחרונים הרשתות השונות קנו את הזכויות לסדרות או תסריטים הן החלו לערוך סלקציה ולהזמין הפקת פיילוטים עבור אלו שעברו את הסלקציה. עתה נותר לשאול, כמה מהן אכן עברו את הסלקציה ?



לאחר שהרשת הזמינה את הפקת הפיילוט Cult, מסתבר שהיא עומדת לשבור שיאים אישיים בהזמנת פיילוטים העונה. עושה רושם שהיא תזמין הפקת 6 עד 8 פיילוטים לדרמות, עם אפשרות להזמין פיילוט או שניים לקומדיות. הרשת כבר קנתה עד עתה מספר תסריטים לקומדיות, אך לא ברור מי מהם אם בכלל יקבלו הפקת פיילוט. נכון לעכשיו, הפיילוטים עם הבאז הגדול הם: Arrow, על פי הקומיקס של "החץ הירוק", פרויקט שקרוב מאד לקבל הזמנה לפיילוט, The Carrie Diaries, אשר יהווה את ההקדמה ל"סקס והעיר הגדולה" והחידוש ל"יפה והחיה".



הרשת תזמין, ככל הנראה, רק כ 5 פיילוטים לדרמות, כאשר 2 מהם כבר הוזמנו לפרויקט של מארק גוגנהיים וגרג ברלטיני בשם Guilty, וסדרה על רוצח סדרתי מבית היוצר של קווין ווילאמסון. בין הפרויקטים בעלי הסיכוי הגבוה הן: דרמת הריגול של ג'וש פרידמן וכן, הדרמה המשפחתית הלטינית של סילביו הוארטס, שג'ניפר לופז אמורה להפיק. בצד של הקומדיות, הרשת מתכוונת להזמין בין 8 ל 10 פיילוטים, כאשר 3 כבר קיבלו אישור: Little Brother, הקומדיה של דנה פוקס Ben Fox Is My Daddy וכן, Living Loaded של רוב מקנילי. ולבסוף, לרשת יש גם התחייבות לקומדיה של ביל לורנס.



הרשת כבר הזמינה עד סוף חודש דצמבר 5 פיילוטים. בדרמות מדובר על Beautiful People ובחידוש ל Munsters ובקומדיות מדובר על Isabel, הפרויקט של שרה סילברמן ו Save Me (השתיים האחרונות כבר החלו בליהוק שחקנים). הרשת הוסיפה ביום שישי האחרון 4 הזמנות נוספות. בדרמות מדובר על Frontier, Midnight Sun ("תמרות עשן") ו Do No Harm. בצד של הקומדיות, מדובר על הקומדיה ללא שם של קארי ליזר. בסך הכל, הרשת תזמין 10 דרמות ובין 10 ל 12 קומדיות. הרשת קרובה לאשר הפקת פיילוט לדרמה בעלת מוטיב מערבוני. פרויקטים נוספים בעלי באז חיובי הם: הדרמה על הכבאים של דיק וולף, הפרויקט המשותף של ג' ג' אברהמס ואריק קריפקה Revolution (שהרשת כבר התחייבה עליו), וכן Legends של הווארד גורדון. בצד של הקומדיות, Friday Night Dinner של גרג דניאלס צפויה לקבל אישור להפקה, הפרויקט של ראיין מרפי ואליסון אדלר אודות זוג הומוסקסואל והאישה שמשמשת כאינקובאטור אנושי עבורם. הקומדיה של וויל גלאק בשם The Yard (שגם לה הרשת התחייבה). וכן, הקומדיה המשפחתית של ג'ייסון וינטר.



הרשת אמורה להנפיק 10 עד 12 קומדיות ואותו מספר גם לדרמות. היא הזמינה כבר את הדרמה המטהפיזית של רונלד אמריך, הדרמה התקופתית של שונדה ריימס ווק ג' סטיניברג Giilded Lillys , ו Last Resort של שון ראיין וקארל גאג'דסק. כמו כן, הוזמנה הקומדיה של סטפני וויר וקלאודיה לונו, The Manzanis בכיכובה של קירסטי אלי. וכן קומדיית החייזרים של דן פוגלמן. פרויקטים נוספים שיש להם באז חיובי: קומדיה של קארי ליזר וכן קומדיה נוספת של קלאודיה לונו. קומדיה בכיכובה של מנדי מור, קומדיה בכיכובה של ג'ואנה גרסיה (שהרשת כבר התחייבה לה). בכל מה שקשור לדרמות, הרשת שמה את עיניה על פרויקט של מוירה קירלנד, דרמת משטרה של מייקל גרין ודרמה על טבעית של קרלטון קוז.



הרשת מעוניינת להזמין כ 7 עד 9 דרמות ואותו מספר של קומדיות. עד עתה היא הזמינה את הפיילוט לקומדיה Tweaked. בצד של הדרמות, הרשת מתרכזת בחידוש ל Rifleman, וכן הפרויקט של אלכס קוקטצמן ורוברטו אורקי. בצד של הקומדיות, לקומדיה של ביל לורנס וגרג מאלינס יש התחייבות מצד הרשת. קומדיה נוספת בעלת סיכוי טוב היא הסיטקום האוטוביוגרפי של דיוויד קוהאן ומקס מוטוצ'ניקס.

הידיעה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

אין תגובות: