יום ראשון, 1 בינואר 2012

הודעה לקוראים על מה שקרה בשבוע שעבר בכל הקשור לפרסומות.



כפי שבוודאי קוראי הבלוג הבחינו (ועל פי מספר השאלות שקיבלתי הן כתגובות לפוסט והן במייל מספר לא מועט של קוראים הבחינו בכך) ניסיתי בשבוע שעבר להכניס פרסומות לאתר, מתוך תקווה שהן יהוו הכנסה סבירה, שתאפשר לי להמשיך ועדכן את הבלוג. לצערי, למרות הכוונות הטובות, הניסוי התברר ככישלון גדול מאחר וההכנסות מהפרסומות בשלשת הימים האחרונים היו מינוריים עד כדי בלתי ניכרים. לא אלאה אתכם בסכום שנאסף בימים הללו משום שרק בעצם הזכרת הסכום הוא יעורר גיחוך. אני מודע לכך שמספר קוראים היו ערים לכך וניסו לעזור כאשר הפרסומות הוכנסו לבלוג, ואני מודה להם על הניסיון, אך מסתבר שזה לא היה מספיק.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם: מה זה אומר מבחינת הבלוג ?
למען האמת, אין לי עדיין תשובה. התכנון המקורי שלי היה לסגור את השנה האזרחית ובתחילת חודש ינואר 2012 להפסיק לעדכן. ובכל זאת, אני ממשיך לקבל בקשות. הדבר היחיד שאני יכול להגיד בשלב הזה זה, שאין לי מספיק זמן לעדכן את האתר, לפחות לא בתדירות מספיקה. אעדכן אתכם בכל החלטה שאקבל.

ודרך אגב, למי שהעלתה את הרעיון של מפגש קוראים, אני עונה: מצטער, אני עדיין לא סגור על זה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

:(

אריק אמר/ה...

למה הורדתה את נתוני הרייטינג שלך?
אני מתחיל להשתגע בלי לדעת עם סדרה מצליחה או לא,אולי תפרסם פעם בשבוע ככה?