יום ראשון, 29 בינואר 2012

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... The Vampire Diaries.



1. נינה דוברב, כוכבת הסדרה, מדברת אנגלית, צרפית ובולגרת בצורה שוטפת. את העובדה שהיא דוברת בולגרית ניתן להסביר בכך, שהיא נולדה בבולגריה ועברה בגיל שנתיים לקנדה (שם מדברים צרפתית ואנגלית). פול ווסלי(סטפן) יודע לדבר פולנית בשל העובדה שהוא פולני. קתרין גראם, אשר מגלמת את דמותה של בוני, מדברת 5 שפות: אנגלית, ספרדית, צרפתית, פורטוגזית ו...עברית. עובדה זו ניתן להסביר בכך, שהיא למדה בבית ספר ללימודי עברית. לעומת זאת איאן סומרהלדר מדבר אנגלית בלבד. אני מדמיין את נינה מקללת את איאן בבולגרית... זה יכול להיות מעשה נחמד מצדה.

2. איאן סומרהלדר נבחן לסדרת ערפדים אחרת, דם אמיתי. הוא טוען שהסיבה שלא קיבל את התפקיד הייתה באשמתו ושהוא הרס את האודישן שלו. הוא הוסיף וטען שהוא לא יכל היה לצפות בדם אמיתי עד שלא קיבל את התפקיד ביומני הערפד.

3. פול ווסלי נבחן לתפקיד של דיימון בתחילה, אך כשהמלהקים ראו אותו הם חשבו שהוא יהיה מתאים יותר לתפקיד של סטפן.

4. בתיכון, נינה דוברב הייתה בנבחרת ההתעמלות של ביה"ס שלה.

5. על אף שיומני הערפד מבוססת על סדרת ספרים, בזמן האחרון ההפקה משנה את כיוון אליו נעו הספרים ונעזרת ונתמכת פחות ופחות בסדרת הספרים ככל שהסדרה מתקדמת.

6. נינה דוברב ציינה בכמה הזדמנויות שהיא מעוניינת לבצע פרק קרוס-אובר בין יומני הערפד לדם אמיתי בעיקר כדי להביא מושא אהבה חדש לקתרין. מעניין אם זה ייצא לפועל.



הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

4 תגובות:

Yael אמר/ה...

שקד, תודה רבה על הפינה :) אני ממש אוהבת את הסדרה הזו.

d1d1, מה חשבת על הפינאלה של צ'אק? ואיך היה הרייטינג? יש סיכוי לעונה נוספת? פרק נוסף? סרט?? משהו?? חחחח אני שונאת סופים פתוחים.
השחקנים אמרו משהו על הפינאלה? או הרשת?

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

קתרין גראם, אשר מגלמת את דמותה של בוני, מדברת 5 שפות: אנגלית, ספרדית, צרפתית, פורטוגזית ו...עברית. עובדה זו ניתן להסביר בכך, שהיא למדה 'בבית ספר ללימודי עברית'
וגם בשל העובדה שלפי ההלכה היא יהודיה ולכן למדה בבי"ס יהודי[אימא שלה יהודיה ואבא שלה אפרו אמריקאי נוצרי אאל"ט]

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!
מקווה שתמשיכו לעדכן עוד על יומני הערפד..