יום ראשון, 1 בינואר 2012

שקד והסרטים שלו.



Puss in Boots - "החתול של שרק"

מאת: שקד, קורא נאמן של הבלוג.
עריכה: D1D1.


בעשור הקודם, יצאו ארבעה סרטים אשר גולל את סיפורו של שרק. הסרטים זכו להצלחה היסטרית ולכן ההחלטה להעניק לאחד מגיבורי הסרטים, החתול במגפיים, ספין אוף מקדים לא הפתיעה אף אחד.

הסרט מגולל את סיפורו של החתול לפני שפגש את שרק. החתול מתגלה לנו כיתום שהגיע לבית יתומים ושם התחבר להמפטי דמפטי הביצה, כאשר ביחד הם ניסו להשיג את עפוני הקסם. שנים לאחר מכן, החתול והמפטי רבו בשל התגלגלות העלילה וכעת, ביחד עם חתולה נוספת, הם יוצאים למסע בעקבות עפוני הקסם.

ראשית, ארצה לחרוג ממנהגי ולציין כבר עכשיו את החלטתי: במידה ומפיקי הסרט היו מתבססים על איכות הסרט, שרק היה מסתיים לאחר הסרט הרביעי, שלדעתי, היה הטוב ביותר בסדרה. הסרט "החתול של שרק", לא מצליח להשתוות לרמתם של סרטי המקור ולדעתי הוא מיותר. וזאת למרות שהוא מצליח, בינתיים, יפה מאוד בקופות ולכן, כנראה אנו עתידים לראות סרטים נוספים מיוצרי שרק.

כעת, אנמק מדוע לדעתי הסרט לא היה איכותי בניגוד לסרטים הקודמים בסדרה. ראשית, חוסר מקוריות ברעיון הכללי של הסרט. מספר הפעמים שצפינו בשלוש דמויות יוצאים למסע בעקבות חפץ קסום הוא עצום וכבר די נמאס לשמוע את כל הגרסאות לכך, ובמיוחד בסרטי שרק בהם המסעות תוארו בצורה טובה יותר.

התסריט היה בינוני בלבד. בתור סרט שמיועד לילדים הוא מספיק, אך כל החן בסרטי שרק היה שגם מבוגרים יכלו ליהנות מהסרט. ב"החתול של שרק" קשה להאמין שזה יקרה, מאחר והוא מיועד אך ורק לילדים.

ניתן לציין לטובה את האנימציה שהייתה נהדרת ומפיקי הסרט הוכיחו בפעם החמישית שבכל הנוגע לאנימציה, הם מהטובים בשוק. לא הזדמן לי לצפות בגרסה התלת מימדית, אך שמעתי שהיא הייתה מרשימה למדי.

לסיכום, ב"חתול של שרק" חלה ירידה תהומית באיכות בהשוואה לסרטי שרק, וחבל שכך, כולי תקווה שבסרט הבא שייצא בסדרה, אם בכלל, האיכות תחזור להיות כפי שהייתה בסרטים הקודמים בסדרה, אך לפי דעתי, לא בטוח שסרט כזה הוא הכרחי.

הציון שלי:
7.

אין תגובות: