יום חמישי, 12 בינואר 2012

ביקורת: Are You There, Chelsea ?, פיילוט: רע. מאד.



צ'לסי הנדלר, אשר נחשבת לאחת הקומיקאיות המוצלחות בארה"ב היא האחראית לקומדיה החדשה שרשת NBC העלתה כחלק מהלוח החדש שלה. צר לי לבשר לראשי NBC, אך מדובר באחת הקומדיות הגרועות שנראו בשנים האחרונות.

נתחיל דווקא בליהוק. ראשית, לורה פרפון ("המופע של שנות השבעים") מגלמת את דמותה של צ'לסי, אישה שנהנת לשתות ולא עושה חשבון לאף אחד. היא גם עובדת כמלצרית בבר. לא רואים זאת "במופע של שנות השבעים", אך לפחות בפיילוט של הקומדיה החדשה שלה לורה נראית כמלכת דראג, כגבר בבגדי נשים. ולא עוזרת העובדה שהיא נשארת בחזייתה כבר בפרק הראשון של העונה (מתוך ה 12). מישהו צריך לומר ללורה לגדל גבות, אחרת המראה שלה יהפוך למראה מרתיע ככל שהיא תתבגר.

הליהוק הבעייתי נמשך ומציג 2 אנשים נמוכי קומה בסדרה. לי באופן אישי, נמאס כבר לראות את ההומור הדוחה על האנשים הללו שלא שפר עליהם מזלם. אחת מהן מגלמת את דמות החברה של לורה הגבוהה והזיווג הנ"ל נראה כעיוות על המרקע. יכול להיות, שאלו אכן הדמויות שצ'לסי פגשה במהלך חייה, משום שהסדרה מבוססת במידה רבה על חייה, אבל אותי זה לא ממש מצחיק.

עובדה שבולטת לאורך כל הפיילוט, אשר אמור להיות באיכות גבוהה יותר משאר הפרקים, היא שהקומדיה ממש לא מצחיקה. חיוך אחד לא העלתי על שפתיי במהלך יותר מעשרים דקות.

לסיכום, אני לא יודע כיצד הפיילוט הלהיב את ראשי הרשת, אך אם זה היה תלוי בי הייתי מעיף את הקומדיה מלוח המשדרים וכמה שיותר מהר. מוצר עלוב שלא ראוי לצפייה.

אז, לראות או לא לראות ?
לא לראות.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לך יש את הדיעות שלך ואת הדברים שמצחיקים אותך ואני מכבד את זה לחלוטין.
אותי באופן אישי - הפרק הזה קרע מצחוק הרבה יותר מהרבה סדרות אחרות.

אנונימי אמר/ה...

בהחלט היה ממש מצחיק, והפתעה לטובה, במיוחד אחרי שראיתי את הביקורת הקטלנית שכאן וFYI יש שם רק איש קטן אחד, והחברה של 'צלסי' היא לא כזו נמוכה, ולא צוחקים על ההבדלים בין הגבהים שלהם, מה שכן יפה שצ'לסי הנדלר עצמה משחקת את האחרות שלה בסדרה עם פיאה שחורה, והיא משתלבת יפה באנסמבל. לראות!