יום חמישי, 7 במרץ 2019

פרסום: Arrow קיבלה תאריך תפוגה


ברשת ה CW הוציאו הודעה על כך ש Arrow אמנם חודשה לעונה שמינית, הודעה שנמסרה כבר לפני מספר שבועות, אך אז הגיעו גם החדשות הרעות: ראשית, החידוש הוא לעשרה פרקים בלבד. החדשות הרעות יותר הן, שמדובר בפרקים האחרונים של הסדרה.

לפני ימים ספורים נשאלתי לגבי השמעות שהעונה השמינית של הסדרה תהיה גם האחרונה שלה והתשובה שלי הייתה, שעושה רושם היא ממשיכה הלאה ושמדובר בשמועות בלבד. ואז הגיעה ההודעה של רשת ה CW. אז, מה קרה בהפרש של ימים בודדים ?

התשובה נעוצה בחלק השני של התגובה שלי. טענתי, שכל עוד שלשת השחקנים הראשיים ממשיכים, אז הסדרה תמשיך הלאה. וזו בדיוק הבעיה. סטיבן אמל, השחקן הראשי של הסדרה, אשר מגלם את דמותו של אוליבר קווין, מסיים בתום העונה השביעית של הסדרה את החוזה שלו עם ההפקה. ברשת פנו אליו בבקשה להאריך את החוזה, אך השחקן לא רצה בכך. מהשיחות שדלפו בין הצדדים (ומכאן השמועות) מתברר שאמל רצה להמשיך הלאה לפרויקטים אחרים בדיוק כמו שג'ים פרסונס טען כאשר הנהלת רשת CBS והפקת הסדרה "תיאורית המפץ הגדול" פנו אליו בכדי לחדש את הסדרה לעונה נוספת.

ברשת ה CW חשבו בכל זאת להמשיך עם הסדרה וללהק מחדש את הדמות של אוליבר, אך הבינו שאין טעם בכך והגיעו להסדר עם אמל להופעה לעונה מקוצרת ולסיים איתו את הסיפור שיסופר בשבע עונות וחצי.

לצופים נותרו עשרה פרקים של הסדרה, אשר תגיע לסיומה בחודש דצמבר 2019 בפרקי הקרוסאובר המסורתיים.

הודעה זו גם למעשה גורמת לכך, שהסדרה Batwoman תזכה, קרוב לוודאי, להודעת אישור לסדרה, וככל הנראה תתפוס את משבצת השידור של Arrow, בחודש ינואר 2020, קשה להאמין שברשת יבצעו מהלך שונה, אלא אם המוצר הסופי של הסדרה יהיה גרוע וגם אז, מרבית הסיכויים שעדיין יתנו לה סיכוי, במיוחד לאור העובדה שברשת הזמינו רק 6 פיילוטים לעונת הפיילוטים הנוכחית והיא כבר איבדה מספר סדרות רב בעונה הנוכחית. צריך גם לזכור שהרשת הרחיבה את ערבי השידור שלה בכדי שיכללו גם את ערב יום ראשון.

אפשרות קטנה יותר היא, הצמדתה ל Supergirl בערב יום ראשון, אבל זה יקרה רק אם בהנהלת הרשת יתלהבו מאד מהמוצר שיש להם ביד. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על הניתוח!
עכשיו אחרי ש-arrow בוטלה וכל הסדרות של מארוול בנטפליקס בוטלו, תוכל להמליץ על סדרה דומה? (עדיף כזו שעדיין משודרת ושיש לה בנתיים לא יותר משתי עונות)