יום רביעי, 6 במרץ 2019

עונת הפיילוטים 2019: הפיילוטים של רשת CBS




קומדיות: 

Bob Hearts Abishola - אושרה לסדרה - לאחר שעברה התקף לב, גבר מתאהב באחות הניגרית שלו ומקבל החלטה שהיא תשים לב אליו ותרצה בו.

שחקנים: פולק אולפוייקי, כריסטין אברסול, מריבת' מונרו, שולה אדווסי, בארי שבאקה הנלי, מאט ג'ונס.

Carol’s Second Act - אושרה לסדרה - הקומדיה תעקב אחר קרול צ'יימברס (פטרישיה היטון), אשר לאחר שגידלה שני ילדים ופרשה מהוראה מחליטה לשנות מסלול ולהפוך לרופאה.

שחקנים: פטרישיה היטון, קייל מקלחלן, איטו אגירה, בוני דניסון, ליאו לוק בילדיו.

The Emperor Of Malibu - הקומדיה תתמקד בשתי משפחות, אחת משנחאי שזה עתה עלתה לגדולה והשנייה מארה"ב שההצלחה שלה נובעת מעברה. שתי המשפחות לומדות לחיות ביחד לאחר שילדיהם נישאים.

שחקנים: מקס וויליאמס, קן ג'ונג, טיילור לודרמן, דבורה אס קרייג.

Broke - לשעבר קומדיה ללא שם של ג'ני סניידן אורמן\אלכס הרשלג - אושרה לסדרה - שני אחים צרכים להתאחד מחדש לאחר שנער ממשפחה בעלת כסף מפסיק לקבל תמיכה מאביו והוא נאלץ לעבור ביחד עם אשתו לביתה של אחותו.

שחקנים: ג'יימי קאמיל, פאולי פרט, נאטשה לגרו.

Our House - הקומדיה תתמקד בצמד הורים אשר נחוש לגדל את ילדיהם באהבה בניגוד למצב שבו האם לא הרגישה אהובה כשהייתה צעירה. אך היא מגלה שזה בעייתי בשל הוריה המשוגעים ושהאחים והאחיות שלה חוזרים לתמונה.

שחקנים: קתרין הייגל, מלקולם בארט, ננסי לנהן, פיל הנדרה. 

To Whom It May Concern - הקומדיה תתמקד באוון, שביחד עם חבריו בני העשרים פלוס רוצים להוציא לפועל רשימה של אתגרים שהוא כתב לעצמו לפני שנים רבות בכדי להפוך את חייו הבנאליים לקצת יותר מסעירים.

שחקנים: מייקל אנגרנו, בריגה הלן, ריימונד אבלאק, מייקל קאסידי, טיילור דירדון, אנה וילאפיין, אדיר קאלין.

The Unicorn - אושרה לסדרה - אלמן רוצה לשים את השנה הקשה ביותר מאחוריו רק בכדי לגלות שהוא לא מוכן נפשית לגדל את שתי בנותיו לבדו וכן להיכנס לעולם הדייטים - שם, להפתעתו, הוא מוצר חם.

שחקנים: וולטון גוג'ינס, רוב קורדריי, מיקאלה ווטקינס, אומר בנסון מילר, מיה לין רובינסון.

Super Simple Love Story - לשעבר The Us Project - לשעבר The Story Of Us - הקומדיה תסופר בצורת ראיונות, אשר יתפרשו על פני 10 שנים, כיצד זוג בלתי אפשרי הפך למשפחה בלתי אפשרית.

שחקנים: פרקר יאנג, לורה מרנו, ונסה מרנו, אליזבת' אלדפר, דיוויד וולטון, רוני צ'אנג, סוזן ווקמה.


דרמות: 

Alive -  לשעבר Frankenstein - בלש במשטרת סאן פרנסיסקו מוחזר לחיים בצורה מיסתורית לאחר שמת בעת מילוי תפקידו, אך כאשר הוא חוזר לתפקידו ולחייו, הוא ואשתו מגלים שהוא לא בדיוק אותו דבר והשניים מתרכזים באדם שמאחורי ההחייאה: ד"ר ויקטור פרנקלשטיין.

שחקנים: ראיין פליפה, קתרינה לואו, ארון סטאטון, סאדיה אריקה יוקולונה.

All Rise - לשעבר Courthouse - אושרה לסדרה - הדרמה תעקב אחר שופטים, תובעים מחוזיים, העוזרים שלהם והסניגורים בשעה שהם עובדים ביחד עם פקידים, שוטרים, משחררים בערבות ומושבעים בכדי להביא צדק ללוס אנג'לס.

שחקנים: סימון מיסיק, ג'סיקה קאמצ'ו, וילסון בת'הל, ג'יי אלכס ברינסון, מארג' הלנברגר, לינדזי מנדז, רות'י אן מיילס.

Evil - אושרה לסדרה - הדרמה תתמקד בפסיכולוגית קלינית סקפטית, אשר מצטרפת לכומר בתחילת מתלמד וקבלן בשעה שהם חוקרים תופעות משונות  כגון השתלטות שדים על בני אדם, מקרי נס...מקרי על טבעי אותם הם מנסים להסביר.

שחקנים: קאטאג'ה הרבס, מייק קולטר, אסיף מנדאבי, מייקל אמרסון.

FBI: Most Wanted  - אושרה לסדרה - ספין אוף של הסדרה F.B.I. הדרמה תעקב אחר יחידה בתוך ה F.B.I, אשר תפקידה הוא לאתר ולתפוס את הפושעים הגדולים ביותר ברשימה של ה F.B.I.

שחקנים: ג'וליאן מקמהון, קישה קאסל היוג'ז, אלנה דה לה גארזה, קלאן לוץ', נתנאל ארקנד.

Republic Of Sarah - לא ממשיך הלאה - החיים של האנשים בעיירה קטנה משתנים לאחר שמינרלים יקרים נמצאים בעיירה וזה גורם לתושבים להכריז על עצמם כמדינה ריבונית והופכים את ראש העיר לראש מדינה.

שחקנים: שרה דרו, קימברלי גררו, קרלוס ליל, ג'ונתן סלאבין, קירסטן נלסון, ג'יימס לישור, דניאל אינגלס, אנני פאנקה.

Surveillance - דרמת ריגול אודות מנהלת התקשורת עבור ה NSA בארה"ב (סופיה בוש), סוכנת אשר מוצאת את עצמה נקרעת בין השמירה של סודות המדינה לשמירת הסודות שלה.

שחקנים: סופיה בוש, קתלינה סנדינו מורנו, רפאל אקלוקיו, אלן ליץ', דניס הייזברט, רפאל אקולייט, מת'יו מודין, ניק בלאד, ספנסר מוס, טינה הונג, ג'ודית סקוט, בראיין מרקינסון, קתרין קורטין.

Tommy - אושרה לסדרה - הדרמה תעסוק בקצינה לשעבר ממשטרת ניו יורק, אשר הופכת למפקדת המשטרה בלוס אנג'לס. היא משתמשת בכנות שלה ובטקטיקות הלא מתפשרותבכדי לנווט בין החיים החברתיים, הפוליטיים והמקצועיים שלה.

שחקנים: אדי פאלקו, מייקל צ'רנוס, אדליין קלמנס, ראסל ג'י ג'ונס, אוליביה לוסי פיליפ, ג'וזפה לייל טיילור, דוד פררו.

Under The Bridge - לא ממשיך הלאה - כאשר סקנדל פורץ במרפאה אותה היא מנהלת ביחד עם בעלה וחבריה, מנתחת מנסה לאחד את המרפאה ואת נישואיה.

שחקנים: ג'ניפר מוריסון, דיוויד אג'לה, סריה בלו, רג'י לי.

אין תגובות: