יום ראשון, 3 במרץ 2019

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Arrow, The 100, Legends Of Tomorrow, The Man In The High Castle, סדרות ישראליות, רשתות ברודקאסט



שאלה: 

השמועות אומרות שarrow וlegends יבוטלו בסוף העונה הבאה, יש לזה בסיס כלשהו?

תגובה:

נכון לעכשיו, מדובר בשמועות בלבד. שמועות אלו צצו בעיקר בשל העובדה שעושה רושם שב Arrow שחקנים רבים מהקאסט הראשי עזבו את הסדרה (אם כי חלק גם חזר לסיבוב נוסף) ולגבי Legends זה נובע מנתוני רייטינג לא טובים בשנים האחרונות, אום נכון לעכשיו אין שום מידע קונקרטי בנושא חוץ מהעובדה ששתיהן חודשו לעונה נוספת. בכל מקרה, לגבי Arrow, כל עוד שלשת השחקנים הראשיים (סטיבן אמל, אמילי בט ריקארדס ודיוויד רמזי) ממשיכים והרייטינג הוא כמו שהוא כרגע הסדרה אמורה להמשיך.

שאלה נוספת מגיעה מגיל: 

באסה לגבי The Man In The High Castle.
ידוע אם יהיה לה סיום כמו שצריך?

תודה!



תגובה:

אמורים לסגור את הסיפור ולא להשאיר קליף האנגר, לפחות כך הם הדיווחים.

השאלה הבאה מתייחס ליוצר ישראלי: 

איזה סדרה של אורי גרוס הכי אהבת?



תגובה:

אין בכלל חרות: דני הוליווד !

שאלה לגבי סדרה ישראלית ומגיעה מ Techtik: 

איפה אפשר לראות אותה? את הסדרה ("פוראבר")

תשובה:

היא שודרה בערוץ "ניקולודיאון. אני מניח שהיא תשודר בשידורים חוזרים.

השאלה הבאה מתייחסת לחידושים המוקדמים של רשת ה CW: 

בושה שהמאה עדיין לא חודשה, וזה לא משנה שהיא עדיין לא עלתה. איך הם חידשו את החדשות שלהם שהרייטינג שלהם נבזי?
"על עייור" היה מגיע למאה חידוש. רק על מה שהיא ומי שהיא ביחס לבולשיט הזה שמשודר שם.



תגובה:

לגבי "המאה", ברשת רוצים לבחון את נתוני הרייטינג שלה בשבועות הראשונים של העונה. כמו כן, צריך לזכור שמדובר בסדרה וותיקה ולכן יקרה יותר. לפי דעתי, היא תחודש לעונה נוספת, בעיקר לאור העובדה שסדרות רבות בסוף הדרך שלהן.
לגבי הסדרות החדשות: Legacies ו Charmed חודשו בעיקר בשל העובדה שהן יציבות. בכל מה שקשור ל Charmed, היא קיבלה הנחה של שידור בערב יום ראשון. לגבי Legacies, זה מצחיק להגיד אבל הנתונים שלה סבירים והרשת כבר סופרת מספר גדול של סדרות שמגיעות העונה לסיומן והיא זקוקה לסדרות, גם מאחר והיא לא הזמינה פיילוטים רבים, אלא 6 כמדי שנה.

שאלה אחרונה היא שאלה כללית: 

לא מבין למה אתה עדיין מתעסק בברודקאסט ב2019



תשובה:

משום, שלצד פרויקטים רבים ברשתות הכבלים והטרמינג גם לרשתות הברודקאסט יש כמו נכבדה מאד של סדרות. ויש לה חלק גדול מאד בשוק הטלוויזיוני, גם אם זה לא נראה כך. וכמו כן, גם אם יש בריחת צופים מצפייה לינארית, עדיין צופים בסדרות הללו בפלטפורמות שונות. 

3 תגובות:

דנה אמר/ה...

תודה.
התגעגתי לפוסט התשובות

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על המענה =)
אילו סדרות אתה רואה עכשיו ועל מה אתה ממליץ?

אנונימי אמר/ה...

לגבי התשובה שלך לשאלה האחרונה על הברודקאסט - מסכים איתך בהחלט.

חשוב לציין שלמרות כל ההייפ סביב הכבלים או הסטרימינג, עדיין רוב סדרות הברודקאסט עושות ב-60 דקות של זמן אמת יותר צופים ממה שסדרה בנטפליקס עושה במשך שבוע שלם של צפייה נדחית, והן גם בקלות עולות על מה שעושות רוב סדרות הכבלים "האיכותיות". וזה עוד מבלי להחשיב את ההקלטות של הברודקאסט עצמו לשבוע קדימה או את הצופים בתכנים שלהם כסטרימינג באתרי הבית שלהם.

יש איזו נטייה לקבור את הברודקאסט, לצד קבורה של הטלוויזיה הליניארית כולה, אבל זה מאוד מוקדם. העסק שלהם עדיין פורח מבחינה כלכלית, הם עדיין מכניסים מיליונים כדי לממן את כל הסדרות והפיילוטים שמתוארים בהרחבה כאן בבלוג הזה, ועדיין יש ערך מהותי וחברתי לתוכן טלוויזיוני שנצפה בזמן אמת על ידי כמות אנשים גדולה בבת אחת ובמקביל ("ראית אתמול את...?") מאשר תוכן שנצפה על ידי בודדים ובקצב אסינכרוני שלא מאפשר חוויה משותפת ("איזה פרק אתה?").

ומעל לכל זה - כל עוד יש עיתונים, תהיה טלוויזיית ברודקאסט ליניארית.