יום שלישי, 12 במרץ 2019

פרסום: 7 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (12 במרץ 2019)


רשת HBO אישרה הפקה של מותחן רומנטי בשם Run בכיכובם של דומנל גליסון ומריט וייבר. הדרמה מתמקדת ברובי (וויבר), אישה שחיה בשעמום מתמיד אך מוזמנת לפתע לטיפוח יופי והחזרת נעורים, ואשר גורם לה לצאת מעורה אל מסע אהבה עם אהבה ישנה שלה.



Spectrum Originals אישרו הפקת מיני עונה להחייאה של הקומדיה Mad About You בכיכובם של הלן האנט ופול רייזר. העונה תתרחש 20 שנה לאחר אירועי הפרק האחרון כאשר פול וג'יימי (רייזר והאנט) לבד בבית לאחר שהילדה עזבה והם צריכים לנווט את חייהם מחדש בגיל העמידה ולצד בתם מייבל הבלת צפויה.



ברי לארסון ("קפטן מארוול") תככב בתפקיד ראשי בסדרה חדשה ש Apple אישרה ישירות לסדרה ללא פיילוט. מדובר בדרמה המבוססת על על חייה של סוכנת ה CIA אמיריליס פוקס. הסדרה מתוארת כאישה בתחילת דרכה ב CIA והיא תסופר דרך החברויות שלה (מערכות היחסים שלה) בתוך הארגון ומחוצה לו.



"נטפליקס" רכשו את הזכויות לספר של גבריאל One Hundred Years Of Solitude. הטוויסט ? השפה שתדובר בסדרה היא ספרדית. בעברית הספר נקרא "מאה שנים של בדידות".

"נטפליקס" רכשה את הזכויות לקומדיה Homwtown בכיכובה של נטאשה רותוול. אין מידע נוסף על הפרויקט.



FX רכשה את הזכויות לטרילוגיית הספרים של דון ווינסלו. האירועים מתרחשים על פני 45 שנה ומתמקדים בסוכן ה DEA, ארט קלר, ומלחמתו בסמים. במרכז נמצאת המלחמה של ה DEA בברון הסמים אדם בררה. הסדרה תציג את כל הצדדים: אנשי הקרטל, אוכפי החוק, העיתונאים, המסוממים, עורכי הדין, מתנקשים, פוליטיקאים מושחתים ועוד...



Bruna Papandrea’s Made Up Stories סגרו עסקה עם מחזיקי זכויות הספרים של אגתה כריסטי על הפקת סדרה על דמותה של "גברת מרפל". בסדרה זו יופקו הפרקים על פי כל ! הספרים והסיפורים הקצרים שבהם הופיעה הדמות בספריה של הסופרת הנהדרת. 

אין תגובות: