יום רביעי, 20 במרץ 2019

עונת הפיילוטים 2019: הפיילוטים של רשת FOX

קומדיות: (הרשת אישרה 2 סדרות אנימציה בשם Bless The Hearts ו Duncanville, לכל סדרה אושרו 13 פרקים)

Adam & Eve - לא ממשיך הלאה - הקומדיה תתמקד בזוג בשלשה שלבים של חייהם: כאשר הם צעירים ומלאי תשוקה, כאשר הם עם ילדים בגיל הביניים, וכאשר הם בגיל פרישה ולקראת השלב השלישי של חייהם. הקומדיה תשאל את השאלות הבאות: מה גורם לנישואין להחזיק מעמד ? האם אנשים באמת משתנים ? ועוד...

שחקנים: אודט אנאבל, ראיין הנסן, לוקה לוהן, ג'ייני לין קינצ'ן.

Outmatched - לשעבר Geniuses - אושרה לסדרה - מדובר בסיטקום אודות משפחה מהמעמד הגבוה בדרום ג'רזי, אשר מנסים לגדל ארבעה ילדים, שלשה מתוכם גאונים.

שחקנים: מגי לוסון, ג'ייסון ביגס, טישה קאמפבל מרטין, קונור קאלופסיס, אשלי בוקטר, ג'ק סטאנטון, אוקלי בול.

Patty’s Auto - לא ממשיך הלאה - הקומדיה תתרחש במוסך שבו המכנונאיות הן נשים בלבד ותתמקד בפאטי ובעובדות שבמקום.

שחקנים: קארה פטרסון, ג'ואנה פי אדלר, שרה לוי, פאולה לאזרו, קיילה פרט, ג'ונתן סאדובסקי.

Richard Lovely - לא ממשיך הלאה - הקומדיה תתמקד בריצ'ארד לייבלי, סופר ילדים מצליח, אשר שונא ילדים. לאחר מספר אירועים פומביים ועזרה מהאלטר אגו שלו, הוא נאלץ לאמץ ילד בשם ג'ורג'י בכדי להציל את הקריירה שלו. אותו ילד יציל אותו, בסופו של דבר.

שחקנים: תומאס לנניון, וונדי מאליק, אסיף אלי, מייסון שניידרמן, ניקול סאן, ניקול ריצ'י.


דרמות: (הרשת הזמינה לקיץ 6 פרקים של 90210 כסדרה דוקו-דרמה) 

Deputy - אושרה לסדרה - הדרמה תתמקד בסגן ביל הוליסטר, אדם בשירות החוק אשר אוהב להפיל דלתות בחיפושים אחר האשמים ואבוד באסיפת צוות. אך כאשר השריף של מחוז לוס אנג'לס מת, ביל הופך לשריף ולאחראי על 10,000 שוטרים.

שחקנים: סטפן דורף, יארה מרטינז, בראין ואן הולט, סיינה גוינס, ג'זמין קור, שיין פול מקגי, מארק מוזס.

Filthy Reachy - אושרה לסדרה - הדרמה תעקב אחר שתי נשים חזקות אשר יעשו הכל בכדי להגן על משפחותיהן. לאחר שיושב הראש של חברה מצליחה מת בתאונת מטוס, אשתו וילדיו הבוגרים נדהמים לגלות שיש לו ילדים מאישה אחרת ואשר נמצאים בצוואתו. כאשר אם המשפחה מנסה לשלם להם בכדי שיעלמו לילדים הללו יש רעיונות אחרים והם רוצים להישאר בעיר ולהפוך לחלק מהמשפחה.

שחקנים: קים קטרל, ג'רלד מקראני, אוברי דולר, קורי קוט, בנג'מין אגילר, מארק אל יאנג, סטיבן האריס, מליה קרלינג, אוליביה מקלין, דיוויד דנמן.

Lovestruck - לשעבר דרמה ללא שם של טום קאפינוס - לא ממשיך הלאה - העונה הראשונה תתרחש בערב אחד - חתונה. כאשר נלמד להכיר את המשתתפים, נלמד דברים מפתיעים על עברם ועל ההווה שלהם. נראה שהדברים הם לא מה שהם נראים ונבחן את קשרי האהבה, חברות ומשפחה בשלבים שונים.

שחקנים: רייצ'ל בילסון, סטיב קאזי, אנדי מקדאול, ריצ'ארד רוקסבורו, קתלין טרנר, אוסמן אלי, מדלין וייז, גייקוב מין מין טרנט, ג'פרי סלף, קתרו קולברט, בת' ריסגראף, אשלי ברואר, מדלין וייז, לינדה פארק, מיה אייזיק, קייסי סימפסון.

neXT - אושרה לסדרה - הדרמה תציג יושב ראש של חברת הייטק לשעבר, אשר מצטרף לסוכנת המרכז לביטחון המולדת ולצוות שלה בכדי לעצור את המשבר הראשון שמעורבת בו אינטיליגנציה מלאכותית, ואשר יש לה יכולת לשפר את עצמה.

שחקנים: ג'ון סלאטרי, פרננדה אנדרייד, איב הארלו, ארון מוטן, ג'ררדו סלסקו, מייקל מוזלי, ג'ייסון באטלר הארנר, אליזבת' קאפוקינו, אוון וויטן.

Prodigal Son - אושרה לסדרה - הדרמה תתמקד במלקולם ברייט, אשר יש "ברכה" יחודית, הוא יודע כיצד פושעים חושבים, כיצד המוח שלהם עובד. כיצד ? אביו היה אחד מהגרועים - רוצח סדרתי ידוע, אשר נקרא "המנתח". ולכן הוא גם הפסיכולוג הקרימינלי הטוב ביותר שיש: רצח זה ה"עסק" המשפחתי. הוא ישתמש בגאונות שלו בכדי לסייע למשטרת ניו יורק בכדי לפתור פשעים ולעצור רוצחים, בשעה שהוא מתמודד עם אם מניפולטיבית, אחות מעצבנת, אב רצחני אשר רוצה למצוא מכנה משותף עם בנו, והבעיות האישיות שלו.

שחקנים: טום פיין, לו דיימונד פיליפס, מייקל שין, בלמי יאנג, אורורה פריניו, פרנק הארטס, קייקו אג'נה.

דרמה ללא שם של אנני וייסמן וג'ייסון קאטמיס - אושרה לסדרה - הדרמה תתמקד בג'וליה באקלי, בת יחידה אשר מגלה שחייה התהפכו כאשר אביה מחויב לגלות שבמשך הקריירה שלוכמומחה לפוריות, הוא השתמש בזרע שלובכדי להוליד ילדים רבים. היא מתחילה לאתר את הקרובים, ומבין כל האחים היא מגלה שתי אחיות - והן הופכות לחלק מהמשפחה שלה.

שחקנים: בריטני סנואו, מגלין אצ'יקונווק, אמילי אוסמנט, טימותי האטון, ריצ'ארד רוקסבורו, אוסמן אלי, מדלן וייז, ויקטוריה קרטגנה. 

אין תגובות: