יום חמישי, 8 בנובמבר 2018

ביקורת: Happy Together, עונה ראשונה, פרקים 5-1: מוכר



רשת CBS הימרה בעונה זו בכך שפתחה את ערב יום שני עם שתי קומדיות חדשות. בעוד The Neighborhood התייצבה על מצאה לעצמה קהל מהר מאד והתייצבה הרי ש Happy Together עשתה זאת בצורה פחותה מעט ואפשר להבין זאת. בעוד

הקומדיה מספרת את קורותיו של זוג, ג'ייק וקלייר דיוויס (דיימון ויינס ג'וניור ואמבר סטיבן ווסט), אשר חיי השגרה שלהם משתנים כאשר הם אוספים לביתם פופ סטאר בשם קופר ג'יימס (פליקס מאלארד). בתווך קופצים כל הזמן לביקור הוריהם של בני הזוג.

הבעיה הגדולה של הקומדיה היא, שאם בתחילת דרכה הגימיק עוד עבד בצורה טובה (הפיילוט היה לא רע בכלל), בעיקר בגלל שהרעיון היה סביר הרי שככל שהעונה התקדמה הגימיק כבר לא עובד ולמעשה מדובר בקומדיה משפחתית רגילה שפונה למכנה המשותף הנמוך ביותר.

בהפקה יכלו להציל את הרמה של הקומדיה לו התמקדו דווקא בדמותו של קופר, שהיא האלמנט היותר מעניין, וזה מה שקרה בפיילוט וקצת בפרק השני, אבל בשאר הפרקים, לפחות עד כה, אולם הפוקוס הוא דווקא על בני הזוג וחבל שכך, משום שקומדיות מהסוג הנ"ל ראינו כל כך הרבה וגם נמשיך לראות.

כמו כן, בעוד שדיימון ויינס ג'וניור הוא שחקן קומי מוכח וטוב, הרי שלא ברור מדוע ממשיכים ללהק את אמבר סטיבנס לתפקידים הללו, אולי בגלל שחלק מהמלהקים חושבים שהיא נאה לעיניים. כבר ציינתי, שזה לא צריך להוות שיקול ורואים שמדובר בצלע החלשה מבין שלש הדמויות הראשיות. הבעיה שלה גדולה עוד יותר מאחר שפליקס הוא יפיוף ולא שחקן טוב במיוחד ועדיין גובר עליה באיכות משחקו.

אז, לראות או לא לראות ?

בניגוד ל The Neighborhood, אשר עלתה איתה לאוויר במקביל, שדווקא הולכת ומשתפרת ככל שהפרקים נעים קדימה הרי שמצבה של Happy Together הוא הפוך והיא דועכת ככל שהעונה מתקדמת. לטעמי, אפשר לדלג עליה. חבל עבור דיימון ויינס ג'וניור, אשר מבוזבז בקומדיה כה דלוחה.

אין תגובות: