יום שלישי, 13 בנובמבר 2018

פרסום: 18 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (13 בנובמבר 2018)


רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט Safe Harbor. הדרמה עוקבת אחר יחידה חוקרת של רשות החופים במיאמי ביץ' בשעה שהם חוקרים פשעים ומטפלים בקטסטרופות בים.

רשת FOX מפתחת דרמה בשם King O Sting. הדרמה תעקוב אחר קרלוס, אשר חי חיים כפולים בשעה שהוא חודר אל תאי הפשע המסוכנים ביותר כאשר בו בזמנית הוא מנסה להציל את נישואיו ולגדל את ילדיו במיאמי.

רשת FOX קנתה את הזכויות ל Witnesses. הבלשית סנדרה פרקניס נעזרת בבלשית לשעבר בשם הלן ליין בכדי לפתור פרשיה של רוצח סדרתי. ליין הייתה אמורה להיות המנטורית של פרקינס, אך בסופו של דבר הייתה הסיבה לכך שהיא עזבה את המשטרה. ועתה, שתיהן צריכות להשאיר את המשקעים מאחור בכדי לפתור את הפרשה.

רשת FOX מפתחת קומדיה בשם Best Lives אודות אח ואחות, אשר שניהם מתחילים חיים חדשים לאחר גירושין. האח הוא ללא ילדים וזה עתה סיים נישואים בני שנה והוא חושב שזה בדיוק המקרה כמו של אחותו, אך זו סיימה נישואין בני עשר שנים ויש לה ילד. בסופו של דבר הם מסייעים אחד לשני לעבור את החיים בצורה טובה יותר.

רשת FOX מפתחת קומדיה מבית היוצר של כריס מוינן. הסיטקום יתמקד בזוג בני ארבעים פלוס, אשר עדיין מאוהבים, אך העניינים מתחילים להיות מסובכים כאשר בעלה לשעבר של האישה, שהוא גם ביליונר ואקצנטרי , תמיד בתמונה.



רשת ABC מפתחת דרמה בשם Love, Dad, מבית היוצר של פרידי היימור (The Good Doctor). הדרמה תתמקד באחים ממשפחה בעלת צווארון כחול בבאפלו, ניו יורק. בשעה שהם מנווטים את חייהם בסיוע אחד של השני, אך גם ממקור לא צפוי - אביהם המת, אשר השאיר לכל מהם חשבון אימייל בו הוא כתב להם ויהיה שם בשבילם גם אם הוא לא בחיים.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם Until The Wedding על פי הסדרה הישראלית "עד החתונה". הסדרה תעקוב אחר קבוצה של חברים והיחסים ביניהם, כאשר שניים מתוכם מתאהבים ונישאים וזה משפיע על הדינמיקה של כל החבורה.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם The Sorority Girl Who Saved Your Life. הסדרה תספר את סיפורה של טרייסי וולדר, אשר גויסה לעבוד ב CIA כאשר היא חלק מאחווה של בנות באוניברסיטה (דלתא גמא). היא העבירה את חמש השנים הבאות כסוכנת סמויה של הסוכנות ובמקביל טסה למזרח התיכון, אפריקה, אירופה, דרום אסיה ואף קיבלה עיטורים עבור שירותה. לאחר מכן היא עברה לעבוד ב FBI. כיום היא אם ומורה בפנימיה בדאלאס.



רשת CBS מפתחת דרמה בשם צבאית רפואית חדשה מבית היוצר של ג'רי ברוקהיימר ולורנס קארל. הדרמה תתמקד בתלמידי רפואה, מתמחים ורופאים באוניברסיטה צבאית המעניקה שירותים, מקום בו כל רופא הוא גם חייל שהפצ'יינט שלו יכול להיות כל אדם, אפילו נשיא ארה"ב.

רשת CBS מפתחת סיטקום בשם Bait & Tackle. הקומדיה תעסוק בשלש אחים בוגרים, אשר צריכים להשקיע יותר בכדי לנהל את העסק המשפחתי, חנות לממכר פתיונות לדגם, וזאת לאחר שאב המשפחה מת.

רשת CBS מפתחת סיטקום בשם Townis. הקומדיה תתמקד בקבוצה של אנשים, אשר חיים באושר ובגדול בעיירה קטנה בוויסקונסין.


מישל יאו נמצאת במשא ומתן בכדי לככב בסדרת ספין אוף של Star Trek: Discovery , כאשר היא אמורה לחזור ולגלם את הדמות של הקיסרית גרגוריו.



רשת ה CW עובדת בימים אלו על ריבוט של הסדרה The 4400. הסדרה תעסוק ב 4400 אנשים אשר נעלמו במהלך השנים החל משנת 1957 ועד היום. כל האנשים חוזרים בבת אחת בשנת 2019 ובמקום אחד מבלי שהזדקנו ביום וללא זיכרון על מה שעברו. מתברר שהם הסיכוי היחיד של האנושות לשרוד.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Survivors' Club, אשר שואבת השראה מהקומיקס Vertigo. בעולם שבו מפלצות קיימות, התאומים ג'ייסון וג'ניפר בקושי שרדו ילדות בה שדים השתלטו על אמם ושברה את הקשר ביניהם. עשר שנים לאחר מכן, כאשר רוע חדש צומח, האחים מאחדים כוחות עם ניצולים נוספים בכדי להלחם במפלצת שרודפת אותם.

רשת ה CW קנתה את הזכויות לדרמה Strong Girl בכיכובה של רונדה ראוזי. הדרמה תתמקד בצלמת מלחמה לשעבר בשם ריינה (ראוזי), אשר מגלה שהיא בלתי ניתנת להכנעה והאישה החזקה ביותר על פני כדור הארץ. לאחר שהיא מגלה זאת לארוס שלה הוא נעלם והיא מתחילה לעבוד כשומרת ראש של ביליונר בשם אוליבר, אשר מזהה את הפוטנציאל הטמון בה.

רשת ה CW קנתה את הזכויות לדרמה Glamorous. הדרמה הקלילה תתמקד בסטודנט, אשר זה עתה סיים את לימודיו ומתחיל לעבוד בחברת קוסמטיקה במנהטן, אשר את מוצריה הוא מוכר דרך "יוטיוב". אולם, לא כולם אוהבים לראות אותו שם ומנסים להפיל אותו.



רשת HBO תפקיד מיני סדרה על פי ספרו של פיליפ רות', The Plot Against America, אשר תציג היסטוריה אלטרנטיבית: מה היה קורה לו צ'ארלס לינדברג היה הופך לנשיא ארה"ב ומקרב את האומה לפאשיזם. הסדרה תסופר מנקודת מבטה של משפחה יהודית מניו ג'רזי.


ונסה בייר עומדת ליצור ולככב סדרה חדשה בשם Big Deal עבור רשת Showtime. מדובר בקומדיה שבה אישה (בייר) אשר התגברה על לוקמיה כשהייתה ילדה בכדי להפוך למנחה בערוץ הקניות, עבודה שהייתה חלום חייה. 

2 תגובות:

JamesCrow אמר/ה...

פעם ראשונה שאני יכול לומר שכמעט כל הפרויקטים לא מעניינים.

הדברים היחידים שמעניינים אותי זה
הריבוט של ה-4400 שלפי דעתי הייתה אחת הסדרות הטובות בכל הקשור לאנשים עם כוחות ובוטלה עם סוף פתוח.

היא גם הביאה לו מעט שחקנים חדשים שמאוחר יותר נהפכו למוכרים.

בספק אם יהיה תחליף לבילי קמפבל למרות שאשמח למחווה שבה הוא ישחק שוב את אותו תפקיד... משהו שלרוב לא קורה בריבוטים

אנונימי אמר/ה...

תודה