יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

פרסום: 7 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (27 בנובמבר 2018)


רשת FOX מפתחת קומדיהבשם Last Stop Bay Bridge. הקומדיה תתמקד בשמונה באנשים בגילאים וגזעים שונים, אשר מייצרים חברויות ויריבויות כאשר הם נפגשים ברכבת התחתית מברוקלין לעבודה שלהם במנהטן.



סדרת הספין אוף של The Middle, אשר הייתה אמורה להתמקד בדמותה של סו הק, לא ממשיכה הלאה כחלק מהפרויקטים של הרשת.



רשת CBS מפתחת דרמת על טבעי חדשה בשם Bodhi. הדרמה תעסוק בעורך דין מצליח, אשר יורש את משרד עורכי הדין הקטן של אביו ומגלה שהקליינטים של אביו הם רוחות ושעתה הוא יכול לראות ולתקשר איתם. הוא חובר לאחיו החוקר המשונה (גרג גרונברג) בכדי לסגור תיקים אשר יעניקו סגירת מעגל לרוחות ויאפשרו להם להמשיך הלאה.

רשת CBS החלה להריץ את ההחייאה מחדש של הסדרה Northen Exposure ("חשיפה לצפון"), כאשר רוב מורו אמור לחזור ולגלם את התפקיד הראשי. הסדרה תעקוב אחר ד"ר ג'ואל פליישמן (מורו), אשר חוזר לסיסלי, אלסקה, להלוויה של חבר וותיק ומוצא סט חדש של דמויות וכמו כן מתאחד עם חברים וותיקים אחרים.

רשת CBS מפתחת דרמה על פי סדרת ספרי Prey. הדרמה תעקוב אחר בלש במחלקת רצח במיניאפוליס בשם לוקאס דוונפורט והחברה הכי טובה שלה והפרופיילרית, פרופסור לפסיכולוגיה בשם אלי קרוגר. השניים חוברים בשל טרגדיה משותפת ועתה הם רודפים אחר הפושעים המסוכנים ביותר במיניסוטה. מארק הרמון ניצב כמפיק בפרויקט.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם The Prognecy. הדרמה תעסוק באישה שמגלה שהיא צאצאית של אחת הרוצחות הגדולות בהיסטוריה, גילוי אשר מזעזע אותה. במקביל היא מנסה לעצור חברה סודית אשר מגייסת אנשים כמוה במשך מאות בשנים.



בסדרה Four Weddings And A Funeral, השחקנית אנדי מקדואל, אשר הופיעה בסרט תפציע בסדרה כשחקנית אורחת. כמו כן, נטלי עמנואל ("משחקי הכס") תגלם את התפקיד הנשי הראשי והיא מחליפה את ג'סיקה וויליאמס. 

אין תגובות: