יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

פרסום: 29 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (20 בנובמבר 2018)


רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Red Stick. הדרמה תעקוב אחר ד"ר אנני דודג', אשר מזמנים אותה מניו יורק לעיירת ילדותה באטון רוג' לאחר מותו הפתאומי של אביה, חוקר המוות האהוב של העיירה. היא מתאבלת על גיבור ילדותה ומוצאת את עצמה נכנסת לנעליו בכדי לפתור חקירת רצח בשעה שהיא מנווטת את עצמה בין הפוליטיקה של העיירה, אירוח דרומי ורומן מן העבר.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט ל The Bone Collector על פי הספר של ג'פרי דוור, ולאחר מכן הסרט. הספר עקב אחר לינקולן רמי, חוקר מוכשר אשר הפך למושתק בכל גופו לאחר תאונה במסגרת התפקיד שלו. מקרה חדש מחזיר אותו אל העולם אותו עזב והוא חובר לבלשית שאפתנית, אמיליה סאשס, בכדי לעצור את הפושעים הגדולים ביותר בארה"ב.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Man. Woman. Child, רווק בשנות השלישים, אשר מקבל החלטה להקים משפחה על ידי הולדת תינוק באמצעות פונדקאית. רק אישה אחת, על מוזרותיה, יכולה להיות מתאימה לכך.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Puller. מדובר במותחן אודות ג'ון פולר, חוקר במחלקה המשפטית של הצבא, בעל עיטור כריינג'ר. עתה, הוא נמצא בבעיה היות ואחיו שהוכרז כבוגד, בורח מהכלא. ביחד עם ורוניקה נוקס, מומחית מידע הם מחפשים אחריו.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה אודות טקסס ריינג'ר נשית. הדרמה תתמקד בלורן קרופורד פלין, אחת משתי הנשים היחידות האגדתיות בטקסס ריינג'ר, אשר מנסה לתמרן בין דרישות העבודה הקשות והיותה אם חד הורית לבתה בת העשרה.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה neXt. הדרמה תציג מנהל מנהל חברה טכנולוגית לשעבר מבריק, אשר מצטרף למחלקת הסייבר של מחלקת ההגנה האמריקאית בכדי לעצור מגפה של בינה מלאכותית, אשר מאיימת על כולנו.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Uncle Joey. הקומדיה תעקוב אחר מהגר קובני (דיאז) עם עבר בעייתי, אשר מקבל הזדמנות שנייה לאחר שהוא מעביר את משפחתו לפרברים. הוא מנסה לגדל את בתו הצעירה עם ערכים נוקשים בעולם של ימינו.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט ל Significant Brother אודות זוג צעיר שהאהבה שלהם נבחנת לאחר שהאח ההומוסקסואל של הבעל עובר לגור איתם והופך להיות החבר הכי טוב של אשתו.

רשת FOX מפתחת סיטקום בשם Hood River. הקומדיה עוסקת בקבוצה של אנשים אשר עובדים במבשלה. במרכז ניצבים שתי דמויות, פיט ואמו סנדי.



רשת ABC מפתחת דרמת אופנה חדשה בשם Crazy Rich.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם The Marriage Lie המבוסס על ספרה של קימברלי בל. איריס ווויל נשואים במשך מספר שנים והחיים לא יכולים להיות טובים יותר, אך ביום שוויל טס לנסיעת עסקים לפלורידה עולמה של איריס משתנה. מטוס אחר מתרסק ועל פי חברת התעופה וויל היה על המטוס. איריס טוענת שמדובר באי הבנה, משום שאין סיבה שוויל ישקר לה לאן הוא טס. היא מתחילה לנסות ולפענח מה בדיוק בעלה שיקר לה והתשובות ידהימו אותה.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של הקומיקאי דאסטי סליי. הקומדיה תתמקד באם חד הורית, אשר למרות שאין לה יכולות כספיות גבוהות היא רוצה להעניק לכל יקיריה את ההנאות של חיים רגילים.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם East WillyB. הקמדיה תתמקד במשפחה לא קונבנציונלית, שכנים לא מתפקדים המאכלסים בר בברוקלין. הם יעמדו בפני אתגרים: החל מאהבה, חברות, מורשת ועד למשפחה והם יבינו שהם יוכלו להשתנות רק אם הם יכולים לסמוך אחד על השני, המשפחה שהם בחרו בה.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אודות שלשה חברים והאישה שנמצאת בחייהם.



רשת CBS מפתחת דרמה בשם Family Emergency. הדרמה תתמקד בשלש אחיות, אשר כל הזמן רבות, אך תמיד מגבות אחת את השנייה בחדר המיון, הן מנווטות בין אהבה, רפואה ומשפחה.

רשת CBS קנתה את הזכויות ל False Memories, דרמה חדשה אודות פסיכולוגית, אשר משתמשת ביכולותיה לשחזר זיכרונות בכדי לפענח פשעים וזיכרונות של קרבנות ועדים במסעותיה אחר צדק.

רשת CBS קנתה את הזכויות ל Crooked Brooklyn אודות מייק, אשר חוקר שחיתות ופשעים ברמה הגבוהה ביותר בברוקלין.

רשת CBS מפתחת סיטקום בשם Dad Vs. Father. הקומדיה תעקוב אחר זוג הורים טריים, קארל וליאן,  אשר עוברים לגור עם אביו הבטלן של קארל, אשתו הצעירה ובנותיו בנות ה 14, ועתה שני הגברים פותחים בתחרות מי האב היותר טוב.



רשת ה CW מפתחת דרמה מוזיקלית בשם Nobody's Princess. המקום הוא ניו יורק והזמן הוא ההווה והנסיכות הן ארבע חברות בגיל העשרים פלוס, אשר רוצות לשנות את העולם וליצור את הסוף של : חיים באושר ובעושר עד עצם היום הזה בתנאים שלהן.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם The Strange Case Of The Alchemist Daugther. הדרמה מתרחשת בלונדון בתקופת המלכה ויקטוריה, מקום בו שבו ניתן למצוא שתי נשים שונות: אחת הינה בתו של ד"ר ג'קיל  והשנייה היא של מר הייד. הן מגלות שהן חצי אחיות לאחר שמתרחשת סדרת רציחות מזוויעה המקושרת לאביהן המת. הן מאחדות כוחות עם בנות של דמויות ספרותיות מפורסמות אחרות בכדי להתעלות מעל נורמות חברתיות ולפתח את המיסתורין של המוצא שלהן.


יו גרנט עומד לככב במיני סדרה חדשה לצד ניקול קידמן. בדרמה זו גרייס סאשס, אשר חיה את החיים שרצתה. לצד בעלה, ג'ונתן (גרנט) וכתרפיסטית, וכמו כן יש לה בן שלומד בבית ספר פרטי ויוקרתי בעיר ניו יורק. בלילה אחד הכל משתנה: מוות אלים, בעל שנעדר גורמים לשרשרת אירועים בחייה המזעזעים את כל עולמה.


"נטפליקס" אישרה עשרה פרקים לדרמה חדשה בשם The One. הדרמה מתרחשת בעתיד בקרוב, מקום שבו בדיקת DNA יכולה למצוא לך את הפרטנר המושלם. הרעיון גדול, אך יש לו השלכות גדולות. לא נחשוב יותר על אהבה וחברויות באותו אופן.



רשת Hulu מפתחת סדרה על פי סדרת הספרים Wild Cards, כאשר התכנון הוא גם להוסיף עוד שתי סדרות מאותו עולם. הספרים הם של ג'ורג' אר אר מרטין. הסדרה תתרחש לאחר שוירוס חוצני, אשר הופץ ב 1946 במנהטן חיסל 90% מאלו שנדבקו בו. ה DNA של הניצולים השתנה ויצר עיוותים, מלבד קבוצה קטנה של אנשים שפתחו כוחות על. הוירוס נקרא "ווילד קארד", עובר בתורשה ויכול להישאר רדום במשך זמן רב ויכול להיות מופעל על ידי טראומה. הסימפטומים הם החצנה של הרגשות של אותו אדם. עתה, עשורים לאחר שחרור הוירוס, השורדים מעוניינים להגדיר מחדש את עתידם.

רשת Hulu מפתחת דרמה על פי הקומיקס Sweet Tooth. הקומיקס עקב אחר בין כלאיים של של אייל ובן אנוש בשם גאס, אשר עוזב את הבית לאחר אסון עולמי. הוא מצטרף לקבוצה של בני אנוש ובני כלאיים אשר רוצים למצוא תשובות לגי האסון הגדול. התשובות יגרמו לכל האמונות שלו להשתנות.


רשת FX מפתחת דרמה בשם Piety. דרמה אשר תתרחש בעולמה של כת במערב ארה"ב.



פדרו פסקל במשא ומתן מתקדם לככב בסדרה The Mandalorian, מתוך העולם של Star Wars, ש Disney+, שירות הסטרימינג החדש שעומד לעלות, ישיק בשנת 2019. הסדרה אמורה לעסוק בדמות המגיעה מהכוכב מנדלור, אותה מעריצי היקום מכירים כבית של ציידי הראשים בובה פט וג'אנגו פט. שחקנית נוספת שמצטרפת הינה ג'ינה קארנו. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

אמזון העניקה אור ירוק לפיילוט לקומדיה. השחקנים המקושרים לפרויקט הינם: לורנזה איזו, ג'ורג'י פלורס, ג'יאנקנו ויריו, בן אוטול, שרה ראמוס, פטרישיה ברנל. מי שעומדת מאחורי הפרויקט הינה קטלינה אגילר מאסטרטה. הקומדיה הינה אודות משפחה - זו שאתה בוחר וזו שאתה נולד לתוכה. שרה (איזו) הייתה האם של המשפחה שבחרה בה לאחר שהוריה חזרו למקסיקו כשהייתה נערה. היא, חבריה, ושאריות משפחתה רוצים להצליח בקריירה ובחברויות שלהם בשעה שהם חיים בצתחם בהוליווד של שרה. אמה של שרה, אינס, חוזרת ושופכת אור חדש על החיים ששרה בנתה לעצמה.



ארצ'י פנג'אבי וכריסטופר פלאמר יככבו במיני סדרה חדשה בת שישה פרקים. מדובר בשיתוף פעולה קנדי ובריטי, אשר ישודר ברשת הקנדית Global וישודר בשנת 2019. שם המיני סדרה הינו Departure. שחקנים נוספים המקושרים לפרויקט הינם: כריס הולדן ריד, קלייר פורלאני, רבקה לידיארד, שאזאד לאטיף, תמרה דורט, פיטר מנש, קריסטיאן בראון, אלן הוקו, דוגרטי סקוט, סאשה רואיז, מארק רנדל, דימיטרי צפווסקי, פאריס ג'פרסון ועוד...הסדרה תתמקד בהיעלמות של טיסה 716. קנדרה מאלי (פאנג'בי), אלמנה טרייה וחוקרת מעולה, נקראת על ידי הבוס שלה לשעבר והמנטור שלה האוורד לוסון (פלאמר) בכדי לחקור ההתרסקות המיסתורית. כאשר כל העולם צופה, קנדרה והצוות שלה במירוץ נגד הזמן למצוא את המטוס ואולי ניצולים. הם יצטרכו לנבור במספר חשודים ומניעים - התאבדות של הטייס, טרוריזם, מניעים פוליטיים, בעיות מכניות, בכדי לקבוע מה באמת קרה ולוודא שזה לא יקרה שוב.



בימים אלו התחילו לעבוד על עיבוד טלוויזיוני לסדרת ספרי "ג'ק ריצ'ר", דמות אותה גילם השחקן טום קרוז בשני סרטי קולנוע. במקביל נודע כי לא יופקו סרטי קולנוע נוספים ושטום קרוז לא יופיע בסדרת הטלוויזיה בכל תפקיד שהוא. 

אין תגובות: